net op apk geweest

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
jeroen.k

En wat voor stappen ga je nu tegen die andere gasten nemen? Ik zou dit niet pikken namlijk!

Stelletje hufters!

:D
Michel S.
Contacteer:

en wat zeg je nu van garage Wallstock?? Een blijvertje??ik zou nu de papieren pakken en naar USA. En eens verhaal halen. Stelletje hersen loze oplichters.

zeker nu je de steekproef hebt overleefd sta je sterk.
Tevens attend maken over de paar puntjes die niet goed waren.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco

tja stappen ondernemen,ik heb het gevraagdt daaro aan die keurmeesters en alle drie zeiden ze , je hebt geen poot om op te staan,ik had daaro meteen een steekproef moeten aanvragen als ik het niet eens was ,en dat heb ik niet gedaan,maar ja wist ik veel,ach hij is nu gekeurdt heeft me wel 75 euro gekost maar ja,enne michel het is een blijvertje :wink:
Rudo

Michel S. schreef:ik zou nu de papieren pakken en naar USA. En eens verhaal halen. Stelletje hersen loze oplichters.

Tja, ik ben natuurlijk erg blij voor Marco, dat ten eerste!!
Maar......

Ik ben het niet helemaal eens met de stelling dat ze bij USA "een stelletje hersenloze oplichters" zijn!

Ok, de auto is uiteindelijk goedgekeurd, maar pas nadat men de bewuste plek had opgemeten en met het boek erbij had gekeken of het nog wel aan de minimum eisen voldoet.

M.a.w., bij dat andere bedrijf zijn ze hooguit onzorgvuldig geweest en niet secuur genoeg, maar dat maakt ze m.i. nog geen oplichters.

(En néé, ik heb géén aandelen in dat bedrijf :wink: )
Jeroen
Contacteer:

Zo dat is beter Marco.
Ken je op je gemakkie die rotte plekken eens gaan bijwerken en tot dan lekker blijven rond tuffen :)
marco

ja ga ik zekers doen jeroen ,eens wat info in gaan winnen over het hoe en wat ,en wat de kosten zijn,en dan twee neiuwe balken aan beide zijde laten zetten denk ik ,maar daar heb ik nog een jaar de tijd voor :p
greetz marco
Mark G
Contacteer:

marco schreef:... ,maar daar heb ik nog een jaar de tijd voor :p
greetz marco
Dat denk ik ook dikwijls.. en dan opeens is het jaar om...
Oeps.. :lol:
Michel S.
Contacteer:

Rudo schreef:
Michel S. schreef:ik zou nu de papieren pakken en naar USA. En eens verhaal halen. Stelletje hersen loze oplichters.

Tja, ik ben natuurlijk erg blij voor Marco, dat ten eerste!!
Maar......

Ik ben het niet helemaal eens met de stelling dat ze bij USA "een stelletje hersenloze oplichters" zijn!

Ok, de auto is uiteindelijk goedgekeurd, maar pas nadat men de bewuste plek had opgemeten en met het boek erbij had gekeken of het nog wel aan de minimum eisen voldoet.

M.a.w., bij dat andere bedrijf zijn ze hooguit onzorgvuldig geweest en niet secuur genoeg, maar dat maakt ze m.i. nog geen oplichters.

(En néé, ik heb géén aandelen in dat bedrijf :wink: )
hersenloos misschien niet, want ze weten hoe ze het zo kapot moeten krijgen dat het wel gefixed moet worden. Met een Koevoet.

Ik heb al wat meer zaken gedaan met USA en daarom heb ik die uitspraak. Ik heb Marco immers Zondag al erop gewezen dat ik geen vertrouwen erin had dat die daar voor de APK ging.

Tevens vindt ik het raar dat ze de auto aanmelden, afkeeru punten vinden en afkeuren en meteen afmelden. Een beetje APK garage meld de auto niet af en dan heb je een klein tijdje om hem in orde te brengen en dan weer terug en als het dan goed is, zetten ze goedgekeurd erop en dan melden ze hem pas af.

Ik heb vaker gehad dat ik 2 keer ben moeten gaan, en altijd maar 1 keuring hoeven te betalen. Dus ik val er zowiezo over hoe de afhandeling is geweest.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Rudo

Michel S. schreef: hersenloos misschien niet, want ze weten hoe ze het zo kapot moeten krijgen dat het wel gefixed moet worden. Met een Koevoet.

Ik heb al wat meer zaken gedaan met USA en daarom heb ik die uitspraak. Ik heb Marco immers Zondag al erop gewezen dat ik geen vertrouwen erin had dat die daar voor de APK ging.

Tevens vindt ik het raar dat ze de auto aanmelden, afkeeru punten vinden en afkeuren en meteen afmelden. Een beetje APK garage meld de auto niet af en dan heb je een klein tijdje om hem in orde te brengen en dan weer terug en als het dan goed is, zetten ze goedgekeurd erop en dan melden ze hem pas af.

Ik heb vaker gehad dat ik 2 keer ben moeten gaan, en altijd maar 1 keuring hoeven te betalen. Dus ik val er zowiezo over hoe de afhandeling is geweest.

mzzl
Hmmm, daar heb je gelijk in. Het is op z'n zachts gezegd een merkwaardig bedrijf.

(Wie gaat er nu ook met z'n Renault naar een bedrijf dat "USA" heet?! :wink: )
marco

uuuhhhhmmm ikke :p
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Steengoed Marco!

Happy happy Joy Joy!

Ik zou op zn minst effies een paar donuts voor de deur van USA draaien om te laten zien dat-ie t nog helemaal goed doet! :lol:

JE hebt weer een mooi gtt-jaar voor de boeg!

Have fun!

mazzl.
Patrick L.

Pfff, gelukkig Marco, die heb je er weer opzitten voor een jaar. Ik zou wel niet te lang wachten met dat rotte plekje, want als het roest blijft het roesten h :wink: Desnoods iets erop smeren dat het niet te hard roest.Dat adresje van de APK wil ik ook wel hebben, mijn GTE moet binnenkort ook gekeurd worden. Ben gisteren begonnen met controle en alvast 2 spoorstangkogels vervangen. Vorig jaar bij APK Direkt in Hoensbroek hebben ze mijn bumper beschadigd bij het oprijden van de brug. Ontzettende lompe eikels daar, ongelooflijk.
Maarre toppie voor je, ik zie je donderdag waarschijnlijk, groeten :)
marco

oke see ya donderdag patrick :wink:
Plaats reactie