Stelletje hufters!

Tja, ik ben natuurlijk erg blij voor Marco, dat ten eerste!!Michel S. schreef:ik zou nu de papieren pakken en naar USA. En eens verhaal halen. Stelletje hersen loze oplichters.
zeker nu je de steekproef hebt overleefd sta je sterk.
Tevens attend maken over de paar puntjes die niet goed waren.
hersenloos misschien niet, want ze weten hoe ze het zo kapot moeten krijgen dat het wel gefixed moet worden. Met een Koevoet.Rudo schreef:Tja, ik ben natuurlijk erg blij voor Marco, dat ten eerste!!Michel S. schreef:ik zou nu de papieren pakken en naar USA. En eens verhaal halen. Stelletje hersen loze oplichters.
zeker nu je de steekproef hebt overleefd sta je sterk.
Tevens attend maken over de paar puntjes die niet goed waren.
Maar......
Ik ben het niet helemaal eens met de stelling dat ze bij USA "een stelletje hersenloze oplichters" zijn!
Ok, de auto is uiteindelijk goedgekeurd, maar pas nadat men de bewuste plek had opgemeten en met het boek erbij had gekeken of het nog wel aan de minimum eisen voldoet.
M.a.w., bij dat andere bedrijf zijn ze hooguit onzorgvuldig geweest en niet secuur genoeg, maar dat maakt ze m.i. nog geen oplichters.
(En néé, ik heb géén aandelen in dat bedrijf)
Hmmm, daar heb je gelijk in. Het is op z'n zachts gezegd een merkwaardig bedrijf.Michel S. schreef: hersenloos misschien niet, want ze weten hoe ze het zo kapot moeten krijgen dat het wel gefixed moet worden. Met een Koevoet.
Ik heb al wat meer zaken gedaan met USA en daarom heb ik die uitspraak. Ik heb Marco immers Zondag al erop gewezen dat ik geen vertrouwen erin had dat die daar voor de APK ging.
Tevens vindt ik het raar dat ze de auto aanmelden, afkeeru punten vinden en afkeuren en meteen afmelden. Een beetje APK garage meld de auto niet af en dan heb je een klein tijdje om hem in orde te brengen en dan weer terug en als het dan goed is, zetten ze goedgekeurd erop en dan melden ze hem pas af.
Ik heb vaker gehad dat ik 2 keer ben moeten gaan, en altijd maar 1 keuring hoeven te betalen. Dus ik val er zowiezo over hoe de afhandeling is geweest.
mzzl