De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Foeke

Net gespot in leeuwarden om ongeveer 19:30 uur op de jullianalaan, donker blauwe Clio 16V met sticker op het achterruit kon niet zien wat er op stond ging de andere kant op 8)

Mzzls
<-------So you know don't mess with a Reno------->
catrinus

Vanavond gezien in delfzijl. Een super verlaagde en verbrede megane. Kleur blauw en een hoge spoiler achterop. Beetje duits gestyled. Tim is dit toevalig de broer van andre
There will be plenty of time to rest when your dead
Troj

Ook nog gezien pas, in Spa:
een Rode 11 turbo als pizzakoerier, beetje
zonde.. Zag er tenminste uit als originele
turbo, maar ik ben geen kenner van 11jes...
Heb je wel snel je pizza :lol:
Life is too short to not enjoy :)
Haas
Car: Megane RS

vanmiddag rond 1630 in Nijmegen op de St. Jacobslaan: een Willy, althans dacht t...reed iets te hard om t helemaal duidelijk te zien :lol: Iemand een idee van wie die is? En bij de electrozaak op dezelfde Jacobslaan werkt een kerel met een 1.8 16V Clio, willyblue...Luna Tuning...ook erg fijne auto...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gisteren op industrieterrein Ekkersrijt in Eindhoven:

Renault 5 GT Turbo phase 1
(parelmoer) Wit met fel rode skirts en bumpers.
Zag er redelijk tot goed uit, voor zover ik kon zien.

Who's is it?
Paskie

Vanochtend bij Reno dealer Bochane in Veenendaal:een hele mooie dikke 21 turbo (kleur rood) .Auto verkeert in een topstaat ,echt een plaatje!!
Rudo

Iedereen: svp hier géén chatsessies opzetten, graag de posts informatief houden m.b.t. het onderwerp. :)

(Voor degenen die denken "maar dat gebeurd toch ook"; er zijn een aantal posts verwijderd).
Menno

passkey schreef:Vanochtend bij Reno dealer Bochane in Veenendaal:een hele mooie dikke 21 turbo (kleur rood) .Auto verkeert in een topstaat ,echt een plaatje!!
Is van iemand van de schade afdeling daar. Ding is vorig jaar helemaal overgespoten, erg mooi inderdaad.
rev it like a rental
Paskie

Tsja soms denk ik wel eens :"had ik maar een ander vak gekozen,zoals plaatwerker/spuiter ofzo"
Dan had mijn cliootje er ook zo strak uitgezien!!!
Hee Menno kom je daar wel es(bij Bochane bedoel ik dan) of is die jongen toevallig al lid van de rtc??
Rudo

Rudo schreef:Iedereen: svp hier géén chatsessies opzetten, graag de posts informatief houden m.b.t. het onderwerp. :)

(Voor degenen die denken "maar dat gebeurd toch ook"; er zijn een aantal posts verwijderd).

Boodschap is nog niet helemaal duidelijk geloof ik :(
Mark coupe16v
Contacteer:

Net gezien in Den Haag/Rijswijk,
blauwe clio williams, volgens mij geen lid hier
want ik stond naast m bij het stoplicht voor rood (voor een recht stuk van 1000+ meter)
maar hij reageerde niet op m'n gasgeven :D

m.a.w. ik reed m helemaal zoek :p
jeroen.k

Net gespot bij de Esso in Harderwijk, Clio Williams met achterberg sticker achterop!

Iemand van hier?
Patrick L.

rond 20.15 gespot bij de Mekdrek Geusselt, witte 19 16v met OZ-velgen nette staat, zat een of andere dwaas in met een Verstappen cap, meen dat het Pat was :lol: :lol: Ik zat binnen te bikken :D
Troj

Net in Brielle zien rijden, een Blue Sport,
zag er van een afstandje goed uit, helemaal
origineel volgens mij, maar zag in een flits.
Bekend bij iemand??
-Ray-
Contacteer:

vandaag in zwolle:

5 onbekende 19 16V's op een rijtje, uit me hoofd 2 grijze, 2 een zwarte, rooie en blauwe, meteen maar even voorzien van een RTC sticker (onder de wisser hè jongens, respect). 8)

ik kon ze niet!
Immer wieder die verdammte Holländer
jetab
Contacteer:

Troj schreef:Ik zie regelmatig in de buurt van Spijkenisse een witte 5 GTT , phase I rijden. Ziet er niet echt mooi uit, maar staat gedeeltelijk in de grondverf, dus misschien wordt het nog wat :D Helaas geen kenteken :(
Bij iemand bekend?? Anders rij ik hem klem
om een sticker te overhandigen :)
In Cuijk (10km van mij vandaan en ca. 20 km ten zuiden van nijmegen) woon een kerel die heeft een witte gtt en die staat aan de linker zijde in de plamuur... misschien is het de zelfde? Het is geloof ik een grijs kenteken want hij heeft geen achterbank in de gtt
Rick

Ray (Zonnebril) schreef:vandaag in zwolle:

5 onbekende 19 16V's op een rijtje, uit me hoofd 2 grijze, 2 een zwarte, rooie en blauwe, meteen maar even voorzien van een RTC sticker (onder de wisser hè jongens, respect). 8)

ik kon ze niet!
Welke straat was dat?
-Ray-
Contacteer:

Rick schreef:

ik kon ze niet!
Welke straat was dat?
op het plein met al die terrasjes, in het centrum op dat kleine betaalde parkeerplaatsje vooraan, net na het tankstation (texaco??)
Immer wieder die verdammte Holländer
Troj

In Cuijk (10km van mij vandaan en ca. 20 km ten zuiden van nijmegen) woon een kerel die heeft een witte gtt en die staat aan de linker zijde in de plamuur... misschien is het de zelfde? Het is geloof ik een grijs kenteken want hij heeft geen achterbank in de gtt
Ik denk niet dat het dezelfde is, Spijkenisse-Nijmegen is al gauw 125 km... Lijkt me wat ver rijden om elke dag te doen...
Wel toevallig trouwens!
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Zaterdag 15-06.

Hoorn binnenstad.

Een kerel "op leeftijd" in een (licht)blauwe 5gtt P1.
Helemaal standaard voor zover ik kon zien.
Zag er redelijk tot goed uit.

Reed nog even achter hem aan en probeerde via handgebaren aan te geven dat ik zn auto goed vond, maar hij schonk niet erg veel aandacht aan me...
Misschien kwam het omdat ik in een Volvo440 zat... :)

mazzl.
Ben

Rode gtt phase 2, standaard velgen...
Reed het industrie terein op in weesp. Ik reed achter je in de alpine blauwe gtt..
Steven
Car: M536

Op de randweg van Haarlem, een of andere gast in, een niet nader te noemen ;), groene bestelbus....

Na veel moeilijke gebaren van hem, keek ik eindelijk es om, en het was Stephan aka *Clio_RSi* Nog ff een stukkie mee opgereden, helaas moest ik naar Heemskerk. Was wel geinig...

Op de weg naar Zandvoort, een witte 5-GTE, nog ff luid voorbij ge-dump-valved 8)

En ook nog een witte 19-16v in Heemskerk, zwaaide vriendelijk terug.
~thijs~
Contacteer:

Gister op de randweg om ongeveer 17.30 bij de broekenboerderij stond voor me bij het stoplicht een blauwe clio 16v met mooie velgies eronder, verder standaard, kenteken vergeten, hij keek in z'n binnenspiegel dus ik zwaaien, geen reactie tot het groen werd toen trok ik net zo snel op als hem volgens mij begreep ie dat nie helemaal tja een RSi wolf in schaapskleren :D (hoort eigenlijk in een ander topic)
Gijs V.

Vandaag bij texaco tankstation Utrecht,

Witte phase1 zonder wielkast-skirts, 15" velgen
Mooie kar..leuk praatje gemaakt, tuurlijk ff een sticker gegeven van Renault-tuning.nl. Gezegd dat hij hier op .com ook kan kijken...

Hij zat bij een club in zwolle (?) maar dat was hem te ver. Hem ook verteld over de FNB. Dus misschien iemand binnenkort erbij? Hij woont in Utrecht.

Effe gezellig gekletst en daarna weer vertrokken
Renault, créateur de GTT !!!
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ray (Zonnebril) schreef:
Rick schreef:

ik kon ze niet!
Welke straat was dat?
op het plein met al die terrasjes, in het centrum op dat kleine betaalde parkeerplaatsje vooraan, net na het tankstation (texaco??)
Dat was een meeting van http://www.renault1916v.nl. Daar ben ik die middag ook ff geweest. Zijn eerst naar NL Power geweest en daarna naar kroeg in binnenstad zwolle. Paul Visscher was er ook met z'n chamade :)
Heino

In de omgeving van Loppersum (Gn) regelmatig een verschrikkelijk mooie alpine A310,en in delfzijl een alpine V6 GT europacup.
Heino

catrinus schreef:Vanavond gezien in delfzijl. Een super verlaagde en verbrede megane. Kleur blauw en een hoge spoiler achterop. Beetje duits gestyled. Tim is dit toevalig de broer van andre
Als er van die dikke brock wielen onder zaten dan is die van een jongen die bij houwing autoschade in winschoten werkt.
catrinus

Klopt heino. Deze jongen is wel bekend bij tim uit delfzijl.
NielsN
Contacteer:

vandaag op de markt in valkenswaard, een witte gtt fase 2 met schade aan de voorkant. kenteken helaas niet gezien......iemand bekends?
~thijs~
Contacteer:

Weet iemand van wie die williams is die op de wilhelminastraat in haarlem staat, ziet er goed uit, volgens mij achterberg getuned (achterberg sticker achterop, die plak je er niet voor je lol op toch!) kenteken PV-LJ-18 dacht ik
My_Key

zondag in hilvarenbeek gespot op de goirlesedijk een r5 gtt, hij was blauw en erg mooi :-) , hij ging bij cafe den hemel linksaf richting goirle/tilburg. was vroeg in de avond, hoe laat weet ik niet meer precies
dus......zodoende
Jasper16v

vandaag gespot in Nieuw-Amsterdam
zwarte gtt, met fel gele ruitenwissers, zwarte achterramen en nette velgen (12 spaaks oid)
catrinus

vandaag gespot in beyum. Een Rooie Alpine a310 en een blauwe 5 gte. Die alpine zag er goed uit en de gte ook wel.
Tom
Moderator
Car: MB

vanochtend in Den Bosch op de oude vlijmense weg (naast die motorhandel), een op het oog zeer strakke witte GTT
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Gisteren gezien in Rotterdam bij de schiekade een grijze GTT met een gele rolkooi, stond er vandaag ook weer. Kenteken: NV-**-TP
Gesloten