Mzzls
Is van iemand van de schade afdeling daar. Ding is vorig jaar helemaal overgespoten, erg mooi inderdaad.passkey schreef:Vanochtend bij Reno dealer Bochane in Veenendaal:een hele mooie dikke 21 turbo (kleur rood) .Auto verkeert in een topstaat ,echt een plaatje!!
Rudo schreef:Iedereen: svp hier géén chatsessies opzetten, graag de posts informatief houden m.b.t. het onderwerp.
(Voor degenen die denken "maar dat gebeurd toch ook"; er zijn een aantal posts verwijderd).
In Cuijk (10km van mij vandaan en ca. 20 km ten zuiden van nijmegen) woon een kerel die heeft een witte gtt en die staat aan de linker zijde in de plamuur... misschien is het de zelfde? Het is geloof ik een grijs kenteken want hij heeft geen achterbank in de gttTroj schreef:Ik zie regelmatig in de buurt van Spijkenisse een witte 5 GTT , phase I rijden. Ziet er niet echt mooi uit, maar staat gedeeltelijk in de grondverf, dus misschien wordt het nog watHelaas geen kenteken
![]()
Bij iemand bekend?? Anders rij ik hem klem
om een sticker te overhandigen
Welke straat was dat?Ray (Zonnebril) schreef:vandaag in zwolle:
5 onbekende 19 16V's op een rijtje, uit me hoofd 2 grijze, 2 een zwarte, rooie en blauwe, meteen maar even voorzien van een RTC sticker (onder de wisser hè jongens, respect).![]()
ik kon ze niet!
op het plein met al die terrasjes, in het centrum op dat kleine betaalde parkeerplaatsje vooraan, net na het tankstation (texaco??)Rick schreef:Welke straat was dat?Ray (Zonnebril) schreef:vandaag in zwolle:
5 onbekende 19 16V's op een rijtje, uit me hoofd 2 grijze, 2 een zwarte, rooie en blauwe, meteen maar even voorzien van een RTC sticker (onder de wisser hè jongens, respect).![]()
ik kon ze niet!
Ik denk niet dat het dezelfde is, Spijkenisse-Nijmegen is al gauw 125 km... Lijkt me wat ver rijden om elke dag te doen...In Cuijk (10km van mij vandaan en ca. 20 km ten zuiden van nijmegen) woon een kerel die heeft een witte gtt en die staat aan de linker zijde in de plamuur... misschien is het de zelfde? Het is geloof ik een grijs kenteken want hij heeft geen achterbank in de gtt
Dat was een meeting van http://www.renault1916v.nl. Daar ben ik die middag ook ff geweest. Zijn eerst naar NL Power geweest en daarna naar kroeg in binnenstad zwolle. Paul Visscher was er ook met z'n chamadeRay (Zonnebril) schreef:op het plein met al die terrasjes, in het centrum op dat kleine betaalde parkeerplaatsje vooraan, net na het tankstation (texaco??)Rick schreef:Welke straat was dat?Ray (Zonnebril) schreef:vandaag in zwolle:
ik kon ze niet!
Als er van die dikke brock wielen onder zaten dan is die van een jongen die bij houwing autoschade in winschoten werkt.catrinus schreef:Vanavond gezien in delfzijl. Een super verlaagde en verbrede megane. Kleur blauw en een hoge spoiler achterop. Beetje duits gestyled. Tim is dit toevalig de broer van andre