hmmm...
oke, duidelijke taal.
Hier kan ik wat mee denk ik.
En dat je die interesse altijd al moet hebben is ook zo.
En dat je het niet in 1 keer kunt "aanzetten" snap ik.
Maar wat nou als ik de interesse wel altijd heb gehad, maar dat het gewoon nooit naar boven is gekomen op een dergelijke manier als nu. Misschien aangewakkerd door het (eerste) brok techniek dat ik nu voor de deur heb staan in de vorm van een gtt!
Kan toch?
Maar eigenlijk gaat het me daar nu niet om.
Kijk, ik besef me maar al te goed dat ik NIET in de wieg ben gelegd om later auto-monteur(o.i.d.!) te worden.(just not my piece of cake.... Is ook niet mn "jongens-droom" ofzo.)
Maar ik merk WEL dat ik het mateloos interessant vind!
Ik krijg steeds meer drang om ZELF aan die auto te gaan sleutelen.
Maar ik merk gewoon dat ik steeds in vrij onbekend gebied terecht kom.
En daar wil ik dus verandering in brengen.
En of ik "het nou in me heb" of niet, als iets MIJ erg interesseerd dan kan ik (ineens

) errug goed leren!!
Als ik de Haynes doorlees en internet pagina's bekijk over de "wondere wereld van de autotechniek", dan is dat niet complete abacadabra voor me.
Het is best te begrijpen voor me.
ANNYHOE....
om even op het "constructieve" deel terecht te komen...
Beter mn geld in mn gtt steken ipv een (te) dure 'cursus'.
En onderstussen veel lezen, lezen, lezen....
Kennis vergaren. (ben ik dus mee bezig!

)
DAn werkplaatshandboek van oude auto.
En die dan min of meer "vergelijken" met die van een gtt.
En dan....beetje praktijk 'oefenen' op de gtt.
rustig beginnen....
Zoiets bedoel je Robert?
Klinkt logisch.
Ik dank je vriendelijk Robert voor je duidelijke words of wisdom!
mazzl.