zeg dat maar niet tegen pauljacco 16v schreef:nick is het zo'n sport, een 1400 met 100 pk die zijn wel redelijk snel geloof ik.
daar kun je ook een hoop lol in hebben.
in ieder geval sneller dan een twingo.
boeiend, ik kom toch ook op automania met mijn CRXNick schreef:Ik zal hier nog wel rondsurfen op dit forum, maar om nu met mijn seat naar een renaultmeeting ... staat wat raar he
Tijn schreef:zeg dat maar niet tegen pauljacco 16v schreef:nick is het zo'n sport, een 1400 met 100 pk die zijn wel redelijk snel geloof ik.
Ik denk dat er een hele boel mensen zijn die de v6 niet mooi vinden.experience/gerrit-jan schreef:dat betekent dus ook dat je de v6 clio niet mooi vind want dat kun je toch echt van een clio 2 maken
die is gek
Nick schreef:Ja dat ging over een Clio 1, die vind ik wel mooi, maar een Clio 2 vind ik niet mooi om te tunen (sorry aan iedereen die er 1 heeft)
En aangezien mijn moeder een zo nieuwe mogelijke auto wil hebben, is een Clio "nicht im frage"
Tijn schreef:zeg dat maar niet tegen pauljacco 16v schreef:nick is het zo'n sport, een 1400 met 100 pk die zijn wel redelijk snel geloof ik.
Nick schreef:Zo dan nu 1 keer de uitleg ... dan aub geen gezeur meer over het niet mooi of wel mooi zijn van een Clio 2.
ik zat het gisteren ook al uit te leggen aan iemand over de MSN ... Ik heb eerst gekeken wat voor auto goed te tunen viel, wat apart was en wat binnen het budget viel. Heb dus niet eerst de auto uitgezocht en dan kijken wat er te tunen valt, maar eerst de tuning en dan de auto.
Dit waren de volgende auto's
- Arosa
- Clio 2
- Polo
- 206
ik had het wel geweten, clio of 206, vind die arosa maar niks, je ziet het carresorie staal aan de binnenkant net als bij een panda,
De 206 viel af door hoge kosten, de polo wou ik niet, omdat die veels te veel getuned wordt en de Clio 2 is niet naar mijn smaak te tunen, dus is het de Arosa geworden. Dit wil niet zeggen dat ik de Clio geen mooie auto vindt, maar hij is niet naar mijn smaak te tunen(kleine velgen, laag, breed)
Dit kan bij de arosa wel ....
Dus nu geen gezeur met over het wel of niet mooi van de Clio 2.
Dacht niet dat mijn uitspraak zo'n discussie te weeg bracht.