Nick heeft Arosa gekocht (plus update plannen)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

:p :p :p :wink:
Nick (germanstyle)

Ik houd mijn mond heel wijs ff stil :wink: .... wil geen leden verliezen en ik wil nog slapen in dat weekend bij Paul en Steef(twingoturbo & Clio RSI)

Maar ik moet ff de garage bij de inruil een hele map geven met alle documentatie over de twingo. Nou dat wil ik wel ff voor hem maken. Kerel was zelf een jaar of 25 .... was er echt helemaal gek van ...
Normaal verkochten ze de auto's door, maar deze werd niet doorverkocht.

Voor de rest heb ik vandaag al achter velgen e.d. aan gebeld, maar ben er nog niet uit.
Ook al even naar die kerel van de motorkapverlenging e.d. geweest, maar dat was voor een ander :wink: :wink: :wink: :wink:
Heb wel ff gevragd wat er ongeveer mogelijk was.
jacco 16v

nick is het zo'n sport, een 1400 met 100 pk die zijn wel redelijk snel geloof ik.
daar kun je ook een hoop lol in hebben.
in ieder geval sneller dan een twingo.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Tijn
Contacteer:

jacco 16v schreef:nick is het zo'n sport, een 1400 met 100 pk die zijn wel redelijk snel geloof ik.
zeg dat maar niet tegen paul :lol:
there is no spoon.
Haas
Car: Megane RS

Nick, cool karretje, veel plzr ermee en succes met opbouwen...
Betekent dit dat we je nu als member kwijtraken? Zou wel zonde zijn...
MyZ

"De Clio vind ik geen mooi tuningobject, that's it"

onder de gordel.

PS: heb je wel is heel anders horen praten.
Nick (germanstyle)

Ja dat ging over een Clio 1, die vind ik wel mooi, maar een Clio 2 vind ik niet mooi om te tunen (sorry aan iedereen die er 1 heeft)

En aangezien mijn moeder een zo nieuwe mogelijke auto wil hebben, is een Clio "nicht im frage"
Nick (germanstyle)

Ik zal hier nog wel rondsurfen op dit forum, maar om nu met mijn seat naar een renaultmeeting ... staat wat raar he :lol:
Dirk (CRX)

Nick schreef:Ik zal hier nog wel rondsurfen op dit forum, maar om nu met mijn seat naar een renaultmeeting ... staat wat raar he :lol:
boeiend, ik kom toch ook op automania met mijn CRX :lol:
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Nick (germanstyle)

Ja ik zal ook nog wel komen bij de Meeting in het noorden ....
Anonymous

dat betekent dus ook dat je de v6 clio niet mooi vind want dat kun je toch echt van een clio 2 maken

die is gek 8)
*Stephan_RSI*

Tijn schreef:
jacco 16v schreef:nick is het zo'n sport, een 1400 met 100 pk die zijn wel redelijk snel geloof ik.
:lol::lol::lol::lol:
Hans R.

experience/gerrit-jan schreef:dat betekent dus ook dat je de v6 clio niet mooi vind want dat kun je toch echt van een clio 2 maken

die is gek 8)
Ik denk dat er een hele boel mensen zijn die de v6 niet mooi vinden.
Ik vind hem wel mooi en elke keer als ik er 1 in het wild zie dan moet ik flink bijsturen na het nakijken :p , maar mijn vriendin vind hem zelfs lelijk "met die rare gaten bij de achter wielen".
Zij gaat liever in een Twingo zitten, dat vind ze lieve autootjes :)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Nick schreef:Ja dat ging over een Clio 1, die vind ik wel mooi, maar een Clio 2 vind ik niet mooi om te tunen (sorry aan iedereen die er 1 heeft)

En aangezien mijn moeder een zo nieuwe mogelijke auto wil hebben, is een Clio "nicht im frage"
:) :) :) :) clio 1 rulez :D :D :D :D
Anonymous

mijn vriendin vins haar fita sickotjeto ook veel mooier dan mijn clio 16v

maar ze vind wel dat mijn auto een lief snuitje heeft hoeist nou een brute snuit! die konijntjes schept hehe
twingoturbo

Tijn schreef:
:D
Anonymous

nee ok maar laten we het zo zeggen
iedere auto is te tunen maar op hem of haar manier ,de ene vind een en al poespas mooi en de ander zo strak mogelijk
(respect is everything) :D

maar ik blijf bij renault anderts typ ik dit wel op een andere site

maar seat arosa dat is toch zo,n auto als je hard remt heb je hem als rugzak :lol: :lol:

(seat,vw,audi ,skoda al the same lekker origineeeeeel ,

maarja ik heb geen bananen
Nick (germanstyle)

Zo dan nu 1 keer de uitleg ... dan aub geen gezeur meer over het niet mooi of wel mooi zijn van een Clio 2.

ik zat het gisteren ook al uit te leggen aan iemand over de MSN ... Ik heb eerst gekeken wat voor auto goed te tunen viel, wat apart was en wat binnen het budget viel. Heb dus niet eerst de auto uitgezocht en dan kijken wat er te tunen valt, maar eerst de tuning en dan de auto.
Dit waren de volgende auto's
- Arosa
- Clio 2
- Polo
- 206

De 206 viel af door hoge kosten, de polo wou ik niet, omdat die veels te veel getuned wordt en de Clio 2 is niet naar mijn smaak te tunen, dus is het de Arosa geworden. Dit wil niet zeggen dat ik de Clio geen mooie auto vindt, maar hij is niet naar mijn smaak te tunen(kleine velgen, laag, breed)
Dit kan bij de arosa wel ....

Dus nu geen gezeur met over het wel of niet mooi van de Clio 2.
Dacht niet dat mijn uitspraak zo'n discussie te weeg bracht. :lol:
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Nou nick ik dacht dat je mij wel beter kende dan iemand over msn spreken :D
Janine

Hoi Nick,

Ik geloof dat je mij nu iets moet uitleggen...
Ik lees in je eerste post van dit topic dat je moeder een nieuwe auto wilde en even verderop dat je ook rekening te houden hebt met wat je moeder wil....
Wat is haar rol in dit verhaal?? Het komt mij over als zijnde dat het jouw auto is en jouw geld, of zie ik dat nu verkeerd en mis ik iets in dit verhaal? Ik snap het ff niet, could you help me out here?

Tnx
Een beetje vreemd is best lekker
Tijn
Contacteer:

nee, de twingo was ook van zijn moeder, en de arosa is ook door zijn moeder betaald (hij had het ergens opgeschreven maar ik kan het nu ook niet meer terugvinden)

de tuning doet hij zelf (betalen).
there is no spoon.
Jeroen V
Contacteer:

Nick schreef:Zo dan nu 1 keer de uitleg ... dan aub geen gezeur meer over het niet mooi of wel mooi zijn van een Clio 2.

ik zat het gisteren ook al uit te leggen aan iemand over de MSN ... Ik heb eerst gekeken wat voor auto goed te tunen viel, wat apart was en wat binnen het budget viel. Heb dus niet eerst de auto uitgezocht en dan kijken wat er te tunen valt, maar eerst de tuning en dan de auto.
Dit waren de volgende auto's
- Arosa
- Clio 2
- Polo
- 206

ik had het wel geweten, clio of 206, vind die arosa maar niks, je ziet het carresorie staal aan de binnenkant net als bij een panda :lol: ,

De 206 viel af door hoge kosten, de polo wou ik niet, omdat die veels te veel getuned wordt en de Clio 2 is niet naar mijn smaak te tunen, dus is het de Arosa geworden. Dit wil niet zeggen dat ik de Clio geen mooie auto vindt, maar hij is niet naar mijn smaak te tunen(kleine velgen, laag, breed)
Dit kan bij de arosa wel ....

Dus nu geen gezeur met over het wel of niet mooi van de Clio 2.
Dacht niet dat mijn uitspraak zo'n discussie te weeg bracht. :lol:

Ik had het wel geweten, clio of 206, bij zo'n arosa kan je het carresorie staal aan de binnenkant zien net als bij een panda :lol:
Nick (germanstyle)

In een arosa zie je dat staal nog wel, maar ik koop toch een zwarte dus valt niet zo heel veel op. maar, ik moet in iets aparts rijden...
De twingo werd niet veel getuned in Nederland ... nu zie je het ook heel veel...

206 of polo zie je heel veel getuned en daar is alles ook wel voor gedaan in Nederland, dus ben je niet meer orgineel. Clio minder, maar de reden om die niet te kopen staat hierboven.

Een getunede arosa zie je niet zoveel getuned en daar kan ik nog bepaalde orginele dingen op doen.

En ik ga niet meer zeggen welke, want er rijden gewoon gekopieerde twingo rond die precies op die van mij lijken, en dat moet ik dus niet weer hebben (in duitsland meerdere met de motorkapverlenging, die het mij hebben gevraagd waar ik het heb laten doen en daarna ook ff afspraak hebben gemaakt. En op Speed stond toch ook zo'n kopie van mij ... die heb ik ook alle adressen voor de spoilers gegeven ... doe het NOOIT weer :wink: )
Jeroen V
Contacteer:

arosa polo what's the difference
Nick (germanstyle)

Dan heb jij nog niet goed naar de nieuwe Arosa gekeken (die na de facelift)

De "oude" was van binnen net een Polo.
De nieuwe ziet er echt heel anders uit.
Jeroen V
Contacteer:

toch zelfde basis
Tijn
Contacteer:

ik vind die nieuwe lexus-style achterlichten van die nieuwe lupo wel stoer ...
there is no spoon.
mike16v

Hee Hallo

waarom vind je het zo erg als ze hun auto net zo willen tunen als jij? is toch een teken dat ze het erg mooi vinden!, een compliment voor jou!
En origineel zal je nooit echt zijn, je rijdt tenslotte in een produktie auto, rijden er miljoenen van, misschien net een andere spoiler of net iets breder noem maar op, maar het blijft een arosa!

En nog ff wat je kan reacties verwachten op een RENAULT TUNING site, zijn toch allemaal echte Renault liefhebbers, dus trek het je niet teveel aan joh!
Tijn
Contacteer:

[quote]Duitse stijl[quote]

Germany, Population: 83,029,536 (July 2001 est.)

over origineel gesproken :D
there is no spoon.
Marcel dLC

Wat betreft Seat-tuning moet je eens gaan kijken bij de seat-dealer (Noordhoek) hier in waalwijk, dat is een vrij grote dealer en die heeft ook altijd wel leuk getuned spul staan.
Vandeweek reed ik er langs en toen stond er al een lekker bespoilerde nieuwe-ibiza (die dus net uit is)...zag er erg smakelijk uit moet ik zeggen!
Nick (germanstyle)

Ik wist ook wel dat ik dit soort kritiek kon verwachten, vind het ook niet erg ....

Maar ik koop hem bij Seat Kolenaar http://www.kolenaar.nl Die doen veel aan tunen en races.
Tijn
Contacteer:

kijk , da's een mooi product van de VAG-groep ... .

[img]http://www.kolenaar.nl/autosport/rally/rallyauto-gr.jpg[/img]
there is no spoon.
Tijn
Contacteer:

en nog eentje uit de oude doos, omdat ik het niet kan laten :D

[img]http://www.333racing.nl/gerenjohan.jpg[/img]
there is no spoon.
Mark
Contacteer:

Jongens zit toch niet zo te zeuren over die arosa.

Het zijn hele leuke lieve autotjes :wink: en nick die maakt hem vast wel weer agressiever net als zijn twingo 8) .

En Seat is spaans niet duits (zoals sommige beweren) het behoort alleen aan vag toe en die zijn dan weer wel duits (de lambo noem je toch ook een italiaan terwijl ie bij vag hoort)

Greetz
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
Nick (germanstyle)

Mark ..... vriend :wink:
Plaats reactie