Turbo of Compressor Clio 16V
Kan er iemand trouwens een filmpje voor mij op i-net zetten , van een vriend van me met een g40 waar hij een compressor op heeft gebouwd, gisteren voor het eerst gestart.
kun je um mailen? Zal ik um wel ff online zetten.
MyZ@home.nl
MyZ@home.nl
tnx, reply even als je ze hebt. mail is een beetje gaar vandaag.
Laatst gewijzigd door Jeroen V op zo 9 jun 2002 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
G40 = compressor toch?? Ding heeft standaard een g-lader en g-lader = compressor. :)Jeroen V schreef:Kan er iemand trouwens een filmpje voor mij op i-net zetten , van een vriend van me met een g40 waar hij een compressor op heeft gebouwd, gisteren voor het eerst gestart.
nee een echte comprssor van zo'n 11000 piekjes, de auto heeft nu zo'n 160 pk, en staat maar op 07 bar, wordt eind dit jaar nog verder getuned naar zo'n 350 pk. het was een g40. 

niks gehad dan?
PICS:
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-005S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-006S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-007S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-008S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-009S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-010S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-011S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-012S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-013S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-014S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-015S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-016S.JPG[/img]
FILMPIEZ:
http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-003V.MPG
http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-004V.MPG
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-005S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-006S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-007S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-008S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-009S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-010S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-011S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-012S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-013S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-014S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-015S.JPG[/img]
[img]http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-016S.JPG[/img]
FILMPIEZ:
http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-003V.MPG
http://www.ontzettend-onmeunig.nl/clio/MVC-004V.MPG
bedankt he 

dat komt van de compressor, komen klappen uit dat ding wil je niet weten.Steven(ventieldopje) schreef:Komt wel geinig stofzuiger-geluid uit zeg
En t@ring wat een buizenconstructie...
die auto wordt helemaal in duitse stijl gebouwd ( hij is een ex-duitser woont pas 10 jaar hier
)
Gepolijste brock wielen, installatie van hier tot berlijn, geplijste rolkooi, sparco evo's etc, hij wordt gespoten in een paars goude kameleon kleur.

Gepolijste brock wielen, installatie van hier tot berlijn, geplijste rolkooi, sparco evo's etc, hij wordt gespoten in een paars goude kameleon kleur.
IDD ik denk ook zeker dat je door die langere buizen een groter turbogat zult hebben, maarja het oog wil ook watSteven(ventieldopje) schreef:Ik heb al es eerder compressoren gehoord/gezien alleen was daarbij de buizenconstructie een stuk minder uitgebreid.
Zal alsnog wel een soort van turbogat inzitten dan...
Maar wel koel

IDD ik denk ook zeker dat je door die langere buizen een groter turbogat zult hebben, maarja het oog wil ook wat
compressor gat
, hij wil er mee gaan sprinten, hij wil er ook nog tractioncontrol opbouwen om alles een beetje in bedwang te houden.

compressor gat
Duitse styling rules. Heb vandaag een clio 16v gezien die duits gestyled is en wat is dat toch bruut. Heeft hij er nou een mercedes compressor erop gezet of een totaal nieuwe g-lader
There will be plenty of time to rest when your dead
een compressor bij een tuner vandaan gehaalt, die ook auto's maakt voor paris dakar. Het is in ieder geval een zwarte doos ter groote van 20*15*30
hij was er helemaal gek van, hij zie de hele tijd 'geile mukke' 

-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Dan heeft hij vast de G-lader vervangen door een compressor.... doen ze heel veel in Duitland, omdat de G-lader nog wel eens kapot wil gaan en daarom zetten ze er een kompressor op. Levert ook meer pk's op.
De ombouw kost net zo veel als een nieuwe G-lader las ik laatst in dat duitse tuningblad TUNING.
De ombouw kost net zo veel als een nieuwe G-lader las ik laatst in dat duitse tuningblad TUNING.
]Nick schreef:Dan heeft hij vast de G-lader vervangen door een compressor.... doen ze heel veel in Duitland, omdat de G-lader nog wel eens kapot wil gaan en daarom zetten ze er een kompressor op. Levert ook meer pk's op.
De ombouw kost net zo veel als een nieuwe G-lader las ik laatst in dat duitse tuningblad TUNING.
jep dat heeft hij gedaan, alleen koste die compressor iets van 11000 piek, toch wat duurder dan een g-lader denk ik.
-
- Berichten: 1898
- Lid geworden op: zo 13 mei 2001 0:00
Zow dan heeft hij er echt veels te veel voor betaald .... In dat blad hadden ze het over dezelfde prijs als een nieuwe G-Lader.
Kan het artikel wel opzoeken als je dat wilt.
Kan het artikel wel opzoeken als je dat wilt.
Nick schreef:Zow dan heeft hij er echt veels te veel voor betaald .... In dat blad hadden ze het over dezelfde prijs als een nieuwe G-Lader.
Kan het artikel wel opzoeken als je dat wilt.
Ik denk dat de compressor die hij heeft gekocht niet echt een standard is. Lijkt mij tenminste niet als je zoveel vermogen eruit wil trekken. Dus het zal wel een speciale compressor zijn met een speciaal prijsje.
Denk ik tenminste dan.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
het is een hele goeie werd door een bedrijf gebruikt dat die compressors op dakar auto's zet en op rally cross auto's, ze hebben daar een :-* golf met een hybrid blok ( half diesel half vr6 ), en die heeft rond de 750 pk. Ze krijgen hem alleen niet goed op de testbank, wegens het spinnen van die bak.
als jij er donderdag bent kan je hem in het echt horen, hij is hem aan het afstellen dus....