Ik had het al een keer gevraagd of iemand weet hoe het komt dat mijn achteruitrijlichten heel ff aan gaan en dan meteen weer uit? ze zeiden stekkertje bij je achter licht (het gaat om een 16v), nou dat stekkertje zit er goed op, kan die toch stuk zijn? en hoe kan ik de schakelaar bij de versnellingsbak chechen? zou niet weten hoe die open moet???
ik hoop iets te horen.
achteruitrijlichten... :(
Hey,ik heb hetzelfde probleem gehad en je het is idd je achteruitrijschakelaar die in je bak zit .Kost je dacht ik niet zoveel .....ik weet alleen niet of je er makkelijk bij kunt (ik heb t destijds door een maat van mij laten doen en die heb ik niet horen vloeken dus 't zal wel meevallen!!)
groeten en suc6
groeten en suc6
-
ik heb het zelfde probleem
bij mij gaan ze geen eens aan ook mijn schakleaar is kapot nu heb ik al een tijd lang een nieuwe liggen alleen moet hij er nog in.
wat het probleem is als je die oude eraf haalt komt er olie uit en ja das niet zo mooi he een optie is vlug die andere erin maar ja hje zal net zien dan wil het ff niet en dan heb je alles onder de olie behalve genoeg olie in je bak.
dus hoe kan ik dit het beste doen zonder olie te verliezen?
auto flink schuin zetten?
bij mij gaan ze geen eens aan ook mijn schakleaar is kapot nu heb ik al een tijd lang een nieuwe liggen alleen moet hij er nog in.
wat het probleem is als je die oude eraf haalt komt er olie uit en ja das niet zo mooi he een optie is vlug die andere erin maar ja hje zal net zien dan wil het ff niet en dan heb je alles onder de olie behalve genoeg olie in je bak.
dus hoe kan ik dit het beste doen zonder olie te verliezen?
auto flink schuin zetten?
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
ik denk dat je 't wel haalt met flink schuinzetten.
Een half metertje verschil zou ik zelf wel aandurven, denk dat je bak dan niet meer echt leegloopt.
Voor de praktische uitvoering kan je een kademuur of een laadperron op een industrieterrein opzoeken. Daar rij je voorzichtig met 2 wielen op, tot je schuin genoeg staat. Dan kan je er van onderaf wel bij om de switch te swappen.
Leuk man!!!
Een half metertje verschil zou ik zelf wel aandurven, denk dat je bak dan niet meer echt leegloopt.
Voor de praktische uitvoering kan je een kademuur of een laadperron op een industrieterrein opzoeken. Daar rij je voorzichtig met 2 wielen op, tot je schuin genoeg staat. Dan kan je er van onderaf wel bij om de switch te swappen.
Leuk man!!!
rev it like a rental
Ja, moeilijke dingen zonder speciale tools op een creatieve manier makkelijk uitvoeren is leuk.mike16v schreef:ja is dat leuk?![]()
Vanuit de linker wielkast is de sensor goed bereikbaar. Hij zit aan de onderkant, aan de schutbordkant, vlakbij de wielkast opening.
rev it like a rental
-
hmm halve meter ik voel me ziek worden hee hahah:)
maar ja ik moet nog maar zien of het lukt ik heb wel een garage krik(kinzooi) alleen die kan niet hoger dan 35cm hmm moet ik weer met blokken gaan klote
maandag krijgt mijn schat apk en nieuwe riemen ja ook distributie
kost weer euro's hmm
ps ik had ff een discusie met een vader van een maat van me en die beweerde dat die distributie riem in de olie draait klopt dit.
maar ja ik moet nog maar zien of het lukt ik heb wel een garage krik(kinzooi) alleen die kan niet hoger dan 35cm hmm moet ik weer met blokken gaan klote
maandag krijgt mijn schat apk en nieuwe riemen ja ook distributie
kost weer euro's hmm
ps ik had ff een discusie met een vader van een maat van me en die beweerde dat die distributie riem in de olie draait klopt dit.
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
ding draait idd niet in de olie. Hij zit wel achter een beschermkap.
Om gekloot met krik en blokken te voorkomen, de tip van 't laadplatvorm. Te vinden op elk industrieterrein. Kan je 's avonds op je dooie gemak gebruik van maken.
Om gekloot met krik en blokken te voorkomen, de tip van 't laadplatvorm. Te vinden op elk industrieterrein. Kan je 's avonds op je dooie gemak gebruik van maken.
rev it like a rental