pedaal rubbers GTT2
Je kan het beste de originele nemen. Die andere zijn een stukje breder en dan trap je al snel op meerdere pedalen tegelijk
Gewoon ff naar de dealer gaan. Hebben ze zo liggen. Van een 5 en clio is hetzelfde.

Gewoon ff naar de dealer gaan. Hebben ze zo liggen. Van een 5 en clio is hetzelfde.
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
dan doe ik denk ik toch wat ik van plan was (de originele
) en de pedalen van een 5 zitten al redelijk dicht naast elkaar inderdaad. Volgens mij zitten die rubbers gewoon geklemt in de pedalen. Klopt dit?

Je gaspedaal klik je er zo vanaf.
Je andere rubbers daar zit een lipje aan die je door het staal moet trekken en dan kan je de onderkant eromheen vouwen. Is erg makkelijk hoor.
Prijs?? Volkgens mij iets van 6 gld per pedaal.
Je andere rubbers daar zit een lipje aan die je door het staal moet trekken en dan kan je de onderkant eromheen vouwen. Is erg makkelijk hoor.
Prijs?? Volkgens mij iets van 6 gld per pedaal.
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Berichten: 424
- Lid geworden op: zo 24 mar 2002 0:00
- Locatie: Noord-Brabant
Sparco pedalen zijn inderdaad stukken mooier!
Ik heb zelf iets bredere sportpedalen van een of ander halfords merk die op de pedalen zijn geschroefd. En alleen de eerste paar km had ik er last van dat ik bij die bredere pedalen wel eens ooit m'n poten op meerdere pedalen zette. Nou is 't gewoon tenenwerk

Ik heb zelf iets bredere sportpedalen van een of ander halfords merk die op de pedalen zijn geschroefd. En alleen de eerste paar km had ik er last van dat ik bij die bredere pedalen wel eens ooit m'n poten op meerdere pedalen zette. Nou is 't gewoon tenenwerk

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Zo, ik heb het toch maar standaard gehouden en ben net terug van de dealer. Hier nog even de prijzen voor wie het wil weten:
rubbertjes van de pedalen (koppeling en rem, de ander weet ik niet want die was nog goed bij mij) : 5.90 per stuk
Ook nog even een luchtfiltertje gehaald: 9.13
Die pedaal rubbers waar idd wel heeeel snel te vervangen, in de tijd dat ik mijn auto even heb laten koelen (ongeveer een minuutje) had ik het allang klaar

rubbertjes van de pedalen (koppeling en rem, de ander weet ik niet want die was nog goed bij mij) : 5.90 per stuk
Ook nog even een luchtfiltertje gehaald: 9.13
Die pedaal rubbers waar idd wel heeeel snel te vervangen, in de tijd dat ik mijn auto even heb laten koelen (ongeveer een minuutje) had ik het allang klaar


Misschien een stomme vraag, maar welke kant van zo'n luchtfiltermoet boven? Ik zie eigenlijk geen verschil, dus heb ik 'm er gewoon ingeduwd en dichtgeschroefd... Of zit er wel degelijk verschil in?Tom schreef:Zo, ik heb het toch maar standaard gehouden en ben net terug van de dealer. Hier nog even de prijzen voor wie het wil weten:
rubbertjes van de pedalen (koppeling en rem, de ander weet ik niet want die was nog goed bij mij) : €5.90 per stuk
Ook nog even een luchtfiltertje gehaald: €9.13
Die pedaal rubbers waar idd wel heeeel snel te vervangen, in de tijd dat ik mijn auto even heb laten koelen (ongeveer een minuutje) had ik het allang klaar![]()