pedaal rubbers GTT2

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Tom
Moderator
Car: MB

Mijn pedaal rubber van de koppeling begint een beetje te slijten en ik vroeg me af ofdat de pedaalrubbers (alle drie!!!) nog te bestellen zijn bij reno en zoja, voor welke prijs.
Anonymous

gewoon sparco pedaaltjes op knallen joh veel meer grip en veel mooier
Anonymous

Meneer Reno ff bellen lijkt me, dat zal de snelste weg zijn :)
Anonymous

gewoon sparco pedaaltjes op knallen joh veel meer grip en veel mooier
Tom
Moderator

zal er eens over nadenken, maar moet van de week toch even bij reno zijn voor een luchtfiltertje en dan vraag ik het meteen even.
Roy
Moderator

Je kan het beste de originele nemen. Die andere zijn een stukje breder en dan trap je al snel op meerdere pedalen tegelijk :(

Gewoon ff naar de dealer gaan. Hebben ze zo liggen. Van een 5 en clio is hetzelfde.
5 GT Turbo '88 GT5
Tom
Moderator

dan doe ik denk ik toch wat ik van plan was (de originele :D ) en de pedalen van een 5 zitten al redelijk dicht naast elkaar inderdaad. Volgens mij zitten die rubbers gewoon geklemt in de pedalen. Klopt dit?
Roy
Moderator

Je gaspedaal klik je er zo vanaf.
Je andere rubbers daar zit een lipje aan die je door het staal moet trekken en dan kan je de onderkant eromheen vouwen. Is erg makkelijk hoor.

Prijs?? Volkgens mij iets van 6 gld per pedaal.
5 GT Turbo '88 GT5
Tom
Moderator

die prijs valt me weer mee, ik had duurder verwacht (wat niet bij reno :(). En dat monteren wordt dus een eitje :lol:
Turbo-Peer

Sparco pedalen zijn inderdaad stukken mooier! 8)
Ik heb zelf iets bredere sportpedalen van een of ander halfords merk die op de pedalen zijn geschroefd. En alleen de eerste paar km had ik er last van dat ik bij die bredere pedalen wel eens ooit m'n poten op meerdere pedalen zette. Nou is 't gewoon tenenwerk :)
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Tom
Moderator

Zo, ik heb het toch maar standaard gehouden en ben net terug van de dealer. Hier nog even de prijzen voor wie het wil weten:

rubbertjes van de pedalen (koppeling en rem, de ander weet ik niet want die was nog goed bij mij) : €5.90 per stuk

Ook nog even een luchtfiltertje gehaald: €9.13

Die pedaal rubbers waar idd wel heeeel snel te vervangen, in de tijd dat ik mijn auto even heb laten koelen (ongeveer een minuutje) had ik het allang klaar :D :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tom schreef:Zo, ik heb het toch maar standaard gehouden en ben net terug van de dealer. Hier nog even de prijzen voor wie het wil weten:

rubbertjes van de pedalen (koppeling en rem, de ander weet ik niet want die was nog goed bij mij) : €5.90 per stuk

Ook nog even een luchtfiltertje gehaald: €9.13

Die pedaal rubbers waar idd wel heeeel snel te vervangen, in de tijd dat ik mijn auto even heb laten koelen (ongeveer een minuutje) had ik het allang klaar :D :D
Misschien een stomme vraag, maar welke kant van zo'n luchtfiltermoet boven? Ik zie eigenlijk geen verschil, dus heb ik 'm er gewoon ingeduwd en dichtgeschroefd... Of zit er wel degelijk verschil in?
Roy
Moderator

Volgens mij maakt het geen ruk uit hoe hij erin zit.
5 GT Turbo '88 GT5
Tom
Moderator

Roy (Signaalkabel) schreef:Volgens mij maakt het geen ruk uit hoe hij erin zit.
volgens mij ook niet
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Roy (Signaalkabel) schreef:Volgens mij maakt het geen ruk uit hoe hij erin zit.
Okay, dan zit 'ie goed! :lol:
Plaats reactie