zuigerveerdikten zijn bij een gewone zuiger en bij een AT zuiger 1,75, 2 en 4 mm. Als ik bij een GT zuiger meet dan kom ik nagenoeg (versleten zuigerveer en groef, dus niet echt nauwkeurig) op dezelfde maten. Zuigerveerafmetingen lijkt me geen probleem........
Materiaal en vorm:
Zijn van een gewone C1J en een AT een beetje verschillend. Vooral de olieschraapveer. Van een AT zijn 2 veren verchroomd en 1 gefosfateerd. Van een gewone is alleen de compr.veer verchroomd en de onderste gefosfateerd.
Morgen ga ik via de leverancier na of een zuigerveerset van een GT verschilt van een gewone C1J. Als dat zo is bestel ik gewoon een kitset (4 zuigers/4 bussen) en 4 zuigerveersetjes van een GT (waren wel aftermarket te leveren). En dan maar zien waar het schip, euh GT strandt

Die klojo van Mahle laat iig niets weten...Neemt ie me niet serieus ofzo