Beter kun je het niet verwoorden! Top

Ik wil helemaal geen onrust stoken hier, maar dit kan ik toch niet over mijn kant laten gaan!haaz schreef:favo coureur: Michael Schumacher
je kunt vanalles over de man zeggen, datie arrogant is, asociaal, een beuker op de baan, maar laten we wel ff duidelijk hebben dat de man meeste aantal punten ooit heeft, meerste overwinningen, en 4 wereldtitels. Het record van meeste pollpositions zie ik er ook nog wel aan gaan. Kortom, of je nou fan van m bent of niet, je moet toegeven dat het een wereldcoureur is.
helemaal mee eens merijn. die schoenmaker die kan alleen maar rijden als ie in een ferrari zit. zet het maar eens in renaultMerijn schreef:Ik wil helemaal geen onrust stoken hier, maar dit kan ik toch niet over mijn kant laten gaan!haaz schreef:favo coureur: Michael Schumacher
je kunt vanalles over de man zeggen, datie arrogant is, asociaal, een beuker op de baan, maar laten we wel ff duidelijk hebben dat de man meeste aantal punten ooit heeft, meerste overwinningen, en 4 wereldtitels. Het record van meeste pollpositions zie ik er ook nog wel aan gaan. Kortom, of je nou fan van m bent of niet, je moet toegeven dat het een wereldcoureur is.
Een wereldcoureur? Hij heeft veel gewonnen, maar de manier waarop dit bij tijd en wijlen is gebeurd getuigt niet van wereldklasse! Ik ben het daarom echt niet met je eens. Schumacher duldt geen tegenstand in zijn team en dat vind ik ook van geen kanten kloppen. Hij IS toch de beste? Laat dat dan ook maar zien in een fair battle! Schumacher zal nooit in eenzelfde team met JPM of Villeneuve gaan rijden, omdat die zich simpelweg niet in de slaafpositie laten drukken. En gelijk hebben ze...
Dit doet overigens niet af aan het feit dat Schumacher 1 van de snelste (zo niet dé snelste) in het F1 circus is, maar ik vind het gewoon erg triest.
Ik neem aan dat dit een geintje is. Hij is zijn carriere gestart in een renault, bij het beuneton team.Johan de clio man schreef: helemaal mee eens merijn. die schoenmaker die kan alleen maar rijden als ie in een ferrari zit. zet het maar eens in renault![]()
hier moet ik toch wat rectificeren, het was een Benetton-FORD (lees: roest)...vanaf '95 was het de Renault V10...Toch, de intentie was goed mariusMarius schreef:Ik neem aan dat dit een geintje is. Hij is zijn carriere gestart in een renault, bij het beuneton team.
mag ik u er aan herinneren dat alom groot gewaardeerde coureurs als Prost,Senna en Mansel ook niet en een team bij elkaar wilden rijden...ik hoor hier niemand ooit over klagen.Merijn schreef: Ik wil helemaal geen onrust stoken hier, maar dit kan ik toch niet over mijn kant laten gaan!
Een wereldcoureur? Hij heeft veel gewonnen, maar de manier waarop dit bij tijd en wijlen is gebeurd getuigt niet van wereldklasse! Ik ben het daarom echt niet met je eens. Schumacher duldt geen tegenstand in zijn team en dat vind ik ook van geen kanten kloppen. Hij IS toch de beste? Laat dat dan ook maar zien in een fair battle! Schumacher zal nooit in eenzelfde team met JPM of Villeneuve gaan rijden, omdat die zich simpelweg niet in de slaafpositie laten drukken. En gelijk hebben ze...
Dit doet overigens niet af aan het feit dat Schumacher 1 van de snelste (zo niet dé snelste) in het F1 circus is, maar ik vind het gewoon erg triest.
Het is wel heel makkelijk om je er met behulp van dit soort argumenten uit te lullen...haaz schreef: mag ik u er aan herinneren dat alom groot gewaardeerde coureurs als Prost,Senna en Mansel ook niet en een team bij elkaar wilden rijden...ik hoor hier niemand ooit over klagen.
Daarnaast zou ik een opmerking willen ondersteunen van ??? over dat gebeuk van Schumacher. Mag ik u er ook aan herinneren dat de heer Senna 2 van zijn 3 wereldtitels heeft gewonnen door de ander gewoon van de baan te rossen, in de eerste bocht en in de casiochicane op Suzuka. Meen dat dat twee keer tegen prost was, iig 1 x....
Niet zo zeuren over Schumacher, hij doet niets wat al niet eens eerder is gebeurd...en nu gaat iedereen er ineens over zeiken,omdat schumacher het doet,deed men bij prost, senna, mansel en consorten ook toen niet,doe dat dan nu ook niet....
klopt, wou het alleen nog wat kracht bijzetten:DJasper clio 16v schreef:dat zei ik ook gedeeltelijk haaz
Zijn carriere begon, als ik me niet vergis, bij Jordan... Maar dat terzijde.[/quote][/quote]Merijn schreef:[quote="Marius]
Ik neem aan dat dit een geintje is. Hij is zijn carriere gestart in een renault, bij het beuneton team.
zeker, beuken gebeurt, ookal is het niet netjes. Maar niet iedereen van dit forum zal zelf ook niet altijd al te netjes rijden, hier word ook nix over gezegd in de krant of op tvMarius schreef:Maar even zodner gekheid. Iemand wordt natuurlijk niet zomaar meerdere malen Wereldkampioen, dat lukt je niet door lukraak mensen van de baan af te rammen. Daarnaast, ook het rammen is autosport, en zeker als het om 10-tallen miljoenenen gaat.
Ben ik het deels mee eens. Natuurlijk is Schumacher goed en natuurlijk heeft hij de WK's niet zomaar gewonnen, maar in de actie die hij in 1994 bij Hill uithaalde had wat mij betreft niet gehoeven. Als men dit ongestraft laat gebeuren zal dit vaker voorkomen. En dat is ook gebeurd! Kijk naar 1997, de collision met Villeneuve. Deze keer was het Schumacher die in het stof beet, maar het had net zo goed anders uit kunnen vallen. Dat is gewoon geen manier om kampioen te worden. Ik kan daar geen respect voor opbrengen.Marius schreef:Maar even zodner gekheid. Iemand wordt natuurlijk niet zomaar meerdere malen Wereldkampioen, dat lukt je niet door lukraak mensen van de baan af te rammen. Daarnaast, ook het rammen is autosport, en zeker als het om 10-tallen miljoenenen gaat.
mee eens!!!! en ieder 'zijn' coureur...Jasper clio 16v schreef: ieder zijn eigen mening en respect voor mekaar
Sorry, de volgende keer beter.clio_rally schreef:Mmm, niet een enorm duidelijk stukje.
500? Ik heb specs gelezen van S2's met over de 1000 pk! Wel phat, maja idd het was alleen nog maar een tractie probleem. Dus vandaar dat je er wel eens naast zit (en das vervelend als daar mensen staan).clio_rally schreef:Mmm, niet een enorm duidelijk stukje. Onder auto-sport doden vallen ook officials en publiek, dat maakt het al weer wat minder 'veilig'. Daarbij vraag ik me af wat de cijfers voor de rally-sport zijn. Die moeten in de jaren van de oude groep B wagens enorm zijn geweest. Deze klasse is in 1986 niet voor niets gestopt. Met drie doden onder de toeschouwers in Portugal en een verongelukte equipe (Toivonen - Cresto) in Corsica zat dat er natuurlijk aan te komen. Je zit er na Hulst toch wel over na te denken, vreemd om zo te beginnen. Maar ja, de groep B wagens konden gewoon echt niet meer, de audi s1 met 500 pk...
Je begrijpt wel waarom ze de wrc zoveel mogelijk proberen te beperken...
Gijs