hoe kan ik het beste op een goede manier mijn subwoofer achter in me 19 16v vast zetten.
ik moet hem welke elke dag erin en eruit halen ivm diefstal dus een moeilijk systeem kn het niet worden.
heb hem nu ff los staan maar dat is echt niks 1 leuk bochtje en het ding draait valt en noem maar op
heeft iemand en idee
subwoofer vast zetten?
-
Kijk eens bij de plaatselijk doe-het-zelf voor een eenvoudig ijzer klemmetje, haakje en oogje, etc.
Beetje creatief zijn!
Beetje creatief zijn!
-
- Moderator
- Car: MB
Beetje onhandig ja, als je hem er iedere keer in en uit moet laden. Ligt er ook een beetje aan wat de maten en de gewichten zijn maar mischien een soort van "plank" maken (die de hele bodem van de kofferbak beslaat) waar je hem maar op één manier op kan leggen. Schuiven gaat dan niet meer 

-
ja robert daar dacht ik zelf ook al aan maar misschien zijn er andere manieren die beter zijn
maar met dat haakje en oogje zoals bij een deur bijv is een oplossing en 1 aan elke zijkant hup hup en hij zit vast
maar met dat haakje en oogje zoals bij een deur bijv is een oplossing en 1 aan elke zijkant hup hup en hij zit vast
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
ik heb mijn subwoofer met klitteband vast gezet.
Gaat perfect en je ziet er niks van.
Ik ben naar zoŽn hobby winkel gegaan en heb daar een stuk zelfklevende klitteband gekocht 50 cent de meter, en het harde gedeelte aan de onderkant van de kist geplakt. Hij schuift nu echt niet meer, en is er zo uit te tillen.....
Gaat perfect en je ziet er niks van.
Ik ben naar zoŽn hobby winkel gegaan en heb daar een stuk zelfklevende klitteband gekocht 50 cent de meter, en het harde gedeelte aan de onderkant van de kist geplakt. Hij schuift nu echt niet meer, en is er zo uit te tillen.....
Ik zou er toch voor kiezen om die kist serieus vast te zetten. Klittenband zal prima helpen tegen het verschuiven, maar ik ben bang dat je bij een ongeluk nog steeds je subwooferkist (eventueel samen met de vloerbedekking ivm klittenband) in je nek krijgt.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
TŽis niet te hopen want als die kist in mŽn nek ligt, neemt ie ook mŽn hoedenplank en mŽn achterbank mee...... 

Whoei, over watvoor ongelukken gaat het hier? Bom onder je auto ofzo 
Ik denk als je je kist goed vastzet tegen de wielkasten dattie niet zomaar je rug inschiet hoor. Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton dus ik denk dat als je ff slim nadenkt dattie best makkelijk mooi vast kan.
Maar Arjen heeft wel een beetje gelijk, als je een flinke koprol maakt zou je em wel eens kunnen tegenkomen...

Ik denk als je je kist goed vastzet tegen de wielkasten dattie niet zomaar je rug inschiet hoor. Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton dus ik denk dat als je ff slim nadenkt dattie best makkelijk mooi vast kan.
Maar Arjen heeft wel een beetje gelijk, als je een flinke koprol maakt zou je em wel eens kunnen tegenkomen...
in dit geval geen flessen anti-klit sjampoe meer achterin leggen.....Roy (Signaalkabel) schreef:Je kan bij Halfords of iets dergelijks van die kunstof dingen kopen met klitteband eraan. Duw je op je mat en het kan niet meer schuiven

Immer wieder die verdammte Holländer
Nouja ik heb al es een dikzak achterin gehad, en de achterbank leeft nog steeds van de 5.Tom schreef:We praten hier wel over 5jes en clio's heSteven(ventieldopje) schreef: Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton
André van Duijn:'De onderkant is van karton, maar dat heb je niet in de gatèh.....'

-
Gewoon een goede spanband.
Die gewoon onder de bank bij het kantelmech.
Lijkt wat overkill maar werk prima!
Die gewoon onder de bank bij het kantelmech.
Lijkt wat overkill maar werk prima!

Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
-
- Moderator
- Car: Megane
PIZZA PIZZA PIZZASteven (Fiets) schreef:Nouja ik heb al es een dikzak achterin gehad, en de achterbank leeft nog steeds van de 5.Tom schreef:We praten hier wel over 5jes en clio's heSteven(ventieldopje) schreef: Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton
André van Duijn:'De onderkant is van karton, maar dat heb je niet in de gatèh.....'