subwoofer vast zetten?

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
mark -19- 16v

hoe kan ik het beste op een goede manier mijn subwoofer achter in me 19 16v vast zetten.

ik moet hem welke elke dag erin en eruit halen ivm diefstal dus een moeilijk systeem kn het niet worden.

heb hem nu ff los staan maar dat is echt niks 1 leuk bochtje en het ding draait valt en noem maar op

heeft iemand en idee
Robert dB.

Kijk eens bij de plaatselijk doe-het-zelf voor een eenvoudig ijzer klemmetje, haakje en oogje, etc. :wink:

Beetje creatief zijn!
Tom
Moderator
Car: MB

Beetje onhandig ja, als je hem er iedere keer in en uit moet laden. Ligt er ook een beetje aan wat de maten en de gewichten zijn maar mischien een soort van "plank" maken (die de hele bodem van de kofferbak beslaat) waar je hem maar op één manier op kan leggen. Schuiven gaat dan niet meer :lol:
mark -19- 16v

ja robert daar dacht ik zelf ook al aan maar misschien zijn er andere manieren die beter zijn

maar met dat haakje en oogje zoals bij een deur bijv is een oplossing en 1 aan elke zijkant hup hup en hij zit vast
Anonymous

Slotbouten vannuit je kist door je bodemplaat halen ze hem ook nimmer weg =)

:D :D :D
Roy
Moderator

Je kan bij Halfords of iets dergelijks van die kunstof dingen kopen met klitteband eraan. Duw je op je mat en het kan niet meer schuiven :)
5 GT Turbo '88 GT5
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

ik heb mijn subwoofer met klitteband vast gezet.
Gaat perfect en je ziet er niks van.

Ik ben naar zoŽn hobby winkel gegaan en heb daar een stuk zelfklevende klitteband gekocht 50 cent de meter, en het harde gedeelte aan de onderkant van de kist geplakt. Hij schuift nu echt niet meer, en is er zo uit te tillen.....
Arjen

Ik zou er toch voor kiezen om die kist serieus vast te zetten. Klittenband zal prima helpen tegen het verschuiven, maar ik ben bang dat je bij een ongeluk nog steeds je subwooferkist (eventueel samen met de vloerbedekking ivm klittenband) in je nek krijgt.
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

TŽis niet te hopen want als die kist in mŽn nek ligt, neemt ie ook mŽn hoedenplank en mŽn achterbank mee...... :lol:
Arjen

Idd. Er is vast wel iemand hier op het forum die je voor kan rekenen hoeveel zo'n subkist gaat "wegen" wanneer je een ongeluk krijgt. Maar 1 ding is zeker: die gaat echt dwars door je hoedenplank !
Steven
Car: M536

Whoei, over watvoor ongelukken gaat het hier? Bom onder je auto ofzo :)

Ik denk als je je kist goed vastzet tegen de wielkasten dattie niet zomaar je rug inschiet hoor. Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton dus ik denk dat als je ff slim nadenkt dattie best makkelijk mooi vast kan.

Maar Arjen heeft wel een beetje gelijk, als je een flinke koprol maakt zou je em wel eens kunnen tegenkomen...
Tom
Moderator
Car: MB

Steven(ventieldopje) schreef: Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton
We praten hier wel over 5jes en clio's he :D
-Ray-
Contacteer:

Roy (Signaalkabel) schreef:Je kan bij Halfords of iets dergelijks van die kunstof dingen kopen met klitteband eraan. Duw je op je mat en het kan niet meer schuiven :)
in dit geval geen flessen anti-klit sjampoe meer achterin leggen..... :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven
Car: M536

Tom schreef:
Steven(ventieldopje) schreef: Bovendien zijn de huidige achterbanken ook niet van karton
Nouja ik heb al es een dikzak achterin gehad, en de achterbank leeft nog steeds van de 5.

André van Duijn:'De onderkant is van karton, maar dat heb je niet in de gatèh.....' :)
GTTprutser

Gewoon een goede spanband.
Die gewoon onder de bank bij het kantelmech.
Lijkt wat overkill maar werk prima! :)
Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Steven (Fiets) schreef:
Tom schreef:
Nouja ik heb al es een dikzak achterin gehad, en de achterbank leeft nog steeds van de 5.

André van Duijn:'De onderkant is van karton, maar dat heb je niet in de gatèh.....' :)
PIZZA PIZZA PIZZA :lol: :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie