In ieder geval zijn deze blokken met de minimale passingsmaten in elkaar gezet.spir@l schreef: En wat is er dan aan veranderd/verbeterd??
Nope, d'r is een wezenlijk verschil. Bij een GTT draait alles om veel turbodruk, dus moet alles sterk zijn.spir@l schreef: Ik ben natuurlijk t meest geinteresseerd vor een gtt, maar voor een clio werkt toch t zelfde of nie?
Kost FL4500,-ExBtw met een goeie turbo en sport uilaat +/- 160Pk Dan is de motor als de Cup versie gemaakt.spir@l schreef: Hoeveel kost t voor een gtt??
spir@l schreef: Hoeveel kost t voor een gtt??
Dat was die jongen (sorry ik weet je naam niet) die vlak bij me werk. Hij werkt in Vianen bij Simonis. Das de Renault dealer.spir@l schreef:Maar wie was dan die gast met dat achterberg blokkie in zn gtt.
Hij was een paar weken geleden op de FNB.(toen die kontrole er was en t allemaal zo errug druk was.)
Volgens mij was t een gele gtt.
Daar zei toen iemand van dat-ie ook zo'n bleuprint blok had...
Wie o wie?!
info info info!
mazzl.
Achterberg bellen of zoek hier op het forum, het is al vaak zat besproken hier.spir@l schreef: MEER INFO!!!
mazzl.
Te koop?Steven schreef:Hmmm, wat moet ie kosten?Tijn schreef:die gele bij simonis is te koop toch? Ik heb hem nooit horen zeggen dat het een blueprint-blok is....
Klopt das de vriend van Jeroen v/d Boogert.Chris schreef:Te koop?Steven schreef:Hmmm, wat moet ie kosten?Tijn schreef:die gele bij simonis is te koop toch? Ik heb hem nooit horen zeggen dat het een blueprint-blok is....
Die gast heeft hem net..
Zit overigens dus wel een Bleupriny blok in. En een lederen interieur!!Hij is weleens op de F.N.B.
spir@l schreef:cool.
160pk.
Maar is t nou zo dat je je eigen blok langsbrengt en dat ze die compleet "blueprinten", of koop je zo'n blok gewoon compleet nieuw?!
En je krijgt er ook een 'goede' turbo bij?
Wat houd 'goed' in??
verder:
Dumpvalve?
Bleedvalve??
slangen???
Kan je ook met meer druk rijden op zo'n blokkie??
Want dan haal je er toch wel weer meer uit dan die 160??
Of zit ik nou te dromen......??
En 4500piekkies 'ex'.
hoeveel is dat INCLUSIEF???
MEER INFO!!!
mazzl.
Ro, ik las net dat je een rode Clio16V hebt uit 1991.RO 16v schreef:Ik heb er een het is een 1.8 16v met een kop van een 2.0 16v megane hij is volledig geblueprint.
Bambi had er een gewone kop erop zitten.Chris schreef:Ro, ik las net dat je een rode Clio16V hebt uit 1991.RO 16v schreef:Ik heb er een het is een 1.8 16v met een kop van een 2.0 16v megane hij is volledig geblueprint.
Heb je de auto sinds kort, en is het een Z kenteken? En zater er toevallig RTC stikkers op de zijruiten?
vind je ?Mickael schreef:Bambi had er een gewone kop erop zitten.Chris schreef:Ro, ik las net dat je een rode Clio16V hebt uit 1991.RO 16v schreef:Ik heb er een het is een 1.8 16v met een kop van een 2.0 16v megane hij is volledig geblueprint.
Heb je de auto sinds kort, en is het een Z kenteken? En zater er toevallig RTC stikkers op de zijruiten?