Na veel zielige blikken en charmante gedragingen kreeg ik het gele briefje overhandigd, met daarop een bedrag van 86,- !!!!!!!!!!!!!!

En wat zeggen we dan ??
EN BEDANKT.......
doeiiii,
Moontje....
vergeten wij zelf onze bekeuringkjes niet??edwinvr schreef:sjongejonge zeg, dat gaat ook weer helemaal nergens over! kinderachtig gedoe: net of ze nix beter te doen hebben en jij nix beter kan doen met je pleuro's...
de jouwe was niet prijziger... de mijne helaas wel... maar dat is niet om zo'n lullige reden. Die gasten kunnen beter gewoon boeven gaan vangen dan je op dat soort dingen pakken. Vind het echt lullig voor je moontje...dennisvr schreef:vergeten wij zelf onze bekeuringkjes niet??edwinvr schreef:sjongejonge zeg, dat gaat ook weer helemaal nergens over! kinderachtig gedoe: net of ze nix beter te doen hebben en jij nix beter kan doen met je pleuro's...
die waren iets prijziger
Ja dat vind ik ook een beetje raar maar je weet het van te voren, dus je neemt het risico.RenaultclioII16v schreef:Maar het is toch rampzalig dat je daar zo'n zware boete voor krijgt!?!
Ga toch weg man...Ploegah schreef:sorry hoor maar wat doen jullie nou moeilijk ?
Je weet toch dat het niet mag ? Dan loop je het risico. "Don't play with fire if you don't want to get burned."
Ben ik met je eens...Maik (WOOFER) schreef:Ga toch weg man...Ploegah schreef:sorry hoor maar wat doen jullie nou moeilijk ?
Je weet toch dat het niet mag ? Dan loop je het risico. "Don't play with fire if you don't want to get burned."
wat maakt het nou gvd uit of je nou wit geel blauwige lichten heb??
Geen FUCK...
Deze mag weer wel.. als het goed is.martin rs schreef:ter plekker??? ik heb die blauwe bende uit zo een bmw zeg maar die kleur en die moet eronderuit ik rij er al een jaar mee en nog nooit problenmen gehad??
Okee, maar dan trekken we het iets verder: Wat nou als iemand rooie stadslichten heeft, op een secundaire weg jou tegemoet komt en jij wil een vrachtwagen gaan inhalen in het schemer?Maik (WOOFER) schreef:Ga toch weg man...Ploegah schreef:sorry hoor maar wat doen jullie nou moeilijk ?
wat maakt het nou gvd uit of je nou wit geel blauwige lichten heb??
Geen FUCK...
Ron RS schreef:mensen zijn al snel jaloers als ze een Renault zien.
Opzeker.. ze hebben gewoon niets beters te doen.. en dat mogen ze weten ook....Moontje schreef:Ik weet inderdaad dat ut nie mag.. Maar er zijn ergere dingen die een bekeuring verdienen..... Ik vind dit gewoon een beetje kinderachtig..