Bekeuring !!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik rijd net de parkeergarage in, en wil me auto parkeren... (haha, logisch) Komt er een politie-auto de parkeergarage inrijden.. Aangezien de winkels op maandag pas om 13.00 uur open gaan, was er nog niks te doen, maar 4 auto's of zo... Ik zet me auto neer, en ze stoppen voor me, stappen uit en stellen de wel bekende vraag: Goedemorgen mevrouw!! U weet waarom we u laten stoppen ??? Ik stomverbaasd 'nee' antwoorden natuurlijk... Antwoord van meneer agent: U heeft blauwe stadslichten, en dat mag niet.. Daar krijgt u een proces verbaal voor...

Na veel zielige blikken en charmante gedragingen kreeg ik het gele briefje overhandigd, met daarop een bedrag van €86,- !!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

En wat zeggen we dan ??

EN BEDANKT.......

doeiiii,
Moontje....
Goof

Jij hebt wel geluk de laatste dagen, zeg :wink:
martin rs

jezus hebben ze niks beters te doen. das wel balen zeg heb ik ook maar nog nooit iets van gezegd zelfs bij de apk niet
edwinvr
Contacteer:

sjongejonge zeg, dat gaat ook weer helemaal nergens over! kinderachtig gedoe: net of ze nix beter te doen hebben en jij nix beter kan doen met je pleuro's...
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

edwinvr schreef:sjongejonge zeg, dat gaat ook weer helemaal nergens over! kinderachtig gedoe: net of ze nix beter te doen hebben en jij nix beter kan doen met je pleuro's...
vergeten wij zelf onze bekeuringkjes niet?? :P

die waren iets prijziger ;)
edwinvr
Contacteer:

dennisvr schreef:
edwinvr schreef:sjongejonge zeg, dat gaat ook weer helemaal nergens over! kinderachtig gedoe: net of ze nix beter te doen hebben en jij nix beter kan doen met je pleuro's...
vergeten wij zelf onze bekeuringkjes niet?? :P

die waren iets prijziger ;)
de jouwe was niet prijziger... de mijne helaas wel... maar dat is niet om zo'n lullige reden. Die gasten kunnen beter gewoon boeven gaan vangen dan je op dat soort dingen pakken. Vind het echt lullig voor je moontje...
Floris
Contacteer:

Tja, het is lullig, maar je weet zelf dat het niet mag. Kan gebeuren. gewoon betalen en denken; F*ck it.
Andere keer beter, ik heb zelf ook al wat bekeuringen op mijn naam staan. Jammer van het geld, maarja...pech...
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Wat een zielepieten..

en dit mogen ze weten weten ook...

ZIELIG... POLITIE ZIELIG....

damn.. ze hebben echt niets beters te doen...
echt .....n..... zijn het...
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

ik heb er laatst ook een gehad voor mijn groene stadslichten.

Werd echt behandeld als een zware crimineel!
Respect voor alles maar die ###,###### leiers, naaien iedereen bij het leven!
Cleaned Style
Projecttopic
Anonymous

sorry hoor maar wat doen jullie nou moeilijk ?

Je weet toch dat het niet mag ? Dan loop je het risico. "Don't play with fire if you don't want to get burned."
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Maar het is toch rampzalig dat je daar zo'n zware boete voor krijgt!?!
Cleaned Style
Projecttopic
martin rs

hetzelfde als hulpverlichting dat zien ze ook als mistlampen terwijl het zelf in je instuctie boek staat dat het hulpverlichting is die je aan mag heben overdag en alsnog krijg je die bekeuring. lekker krom allemaal.
Anonymous

RenaultclioII16v schreef:Maar het is toch rampzalig dat je daar zo'n zware boete voor krijgt!?!
Ja dat vind ik ook een beetje raar maar je weet het van te voren, dus je neemt het risico.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ploegah schreef:sorry hoor maar wat doen jullie nou moeilijk ?

Je weet toch dat het niet mag ? Dan loop je het risico. "Don't play with fire if you don't want to get burned."
Ga toch weg man...

wat maakt het nou gvd uit of je nou wit geel blauwige lichten heb??

Geen FUCK...
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

EEN BEETJE raar, ik vind het schandalig!

Als je iemand neersteekt krijg je bij wijze van (als al het bewijs goedgekeurd is) een taakstraf van 2 uur!
Anonymous

Maik (WOOFER) schreef:

Ga toch weg man...

Geen FUCK...
Ben ik met je eens...

Ik zeg alleen: de wet zegt dat het niet mag, dat WEET je dus als je het TOCH doet en je krijgt een boete moet je niet gaan miepen over die boete.

edit: als het niet uitmaakt, dan hou je ze toch gewoon standaard ?
Dirk (CRX)

Go Paul.. het is algemeen bekend dat je alleen witte en of gele verlichting voor mag voeren.. heb je bij je theorie geleerd.. als je dan eigenwijs bent en toch blauwe lichten eropzet loop je het risico een boete te krijgen.. en aan de andere kant, hoe lang heb je al illegaal rondgereden zonder dat je een boete hebt gehad? :)

Het blijft lullig om voor zulke geinigheid een boete uit te schrijven.. die van de neonlichten is hoger en het moet er terplekke onder vandaan..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
martin rs

ter plekker??? ik heb die blauwe bende uit zo een bmw zeg maar die kleur en die moet eronderuit ik rij er al een jaar mee en nog nooit problenmen gehad??
Dirk (CRX)

als ze je pakken moet je het ter plekke verwijderen...
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik vind het in principe terecht dat je een boete krijgt, maar het is toch wel heel erg flauw... En zeker de prijs!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

martin rs schreef:ter plekker??? ik heb die blauwe bende uit zo een bmw zeg maar die kleur en die moet eronderuit ik rij er al een jaar mee en nog nooit problenmen gehad??
Deze mag weer wel.. als het goed is.
clio_rally
Contacteer:

Ik ben het wel eens met het feit dat je het van tevoren weet, maar toch, ik kan me voorstellen dat Moon hier niet blijer van wordt. Bij elke boete weet je vaak zelf wat je fout doet, het hoort er nu eenmaal bij. Bij mij hebben ze in ieder geval wel nut. Ik had vorig jaar voor meer dan 1000 euro boete bij elkaar, dit jaar niet eens een kwart daarvan. Ik parkeer nu bijna altijd goed en rij gewoon wat relaxter...(of komt dat omdat ik me nu echt kan afreageren met de rally's en het circuit... >-) )

Gijs
Ron RS

de jouwe was niet prijziger... de mijne helaas wel... maar dat is niet om zo'n lullige reden. Die gasten kunnen beter gewoon boeven gaan vangen dan je op dat soort dingen pakken. Vind het echt lullig voor je moontje...[/quote]
Ik vind als je door een flitspaal wordt geflitst en hij is heel goed te zien(bijna altijd)Het wel een beeje je eigenschuld is (he Ed)Maar het is en blijft natuurlijk wel geldkloperij.

Ron
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Maik (WOOFER) schreef:

Ga toch weg man...

Geen FUCK...
Okee, maar dan trekken we het iets verder: Wat nou als iemand rooie stadslichten heeft, op een secundaire weg jou tegemoet komt en jij wil een vrachtwagen gaan inhalen in het schemer?
Vul maar in.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ja rood is verboden.. en dat moet ook blijven..
voor dan he...

maar de rest van de kleuren niet..

oke alles wat maar beetje op rood lijkt dan.
Robert dB.

Tjsa, lullig...maar ik sluit me bij Paul's meening aan. Je weet dat het verboden is en dus een kans op een bekeuring. Hetzelfde als met mistlichten aanrijden......helaas schrijf ik zelf de wetten niet :p
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik weet inderdaad dat ut nie mag.. Maar er zijn ergere dingen die een bekeuring verdienen..... Ik vind dit gewoon een beetje kinderachtig.. :evil:
clio_rally
Contacteer:

Idem dito, typisch een agent die thuis niets te zeggen heeft...

Gijs
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ja... vast !!!!! :lol: :lol: :lol:

doeiiiii,
Moon........
clio_rally
Contacteer:

Of een heel erg sneu type, die geen andere weg zag om contact te krijgen met een mooie vrouw in een snelle wagen? Die heb je ook...

Gijs
Ron RS

mensen zijn al snel jaloers als ze een Renault zien. :)
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Ron RS schreef:mensen zijn al snel jaloers als ze een Renault zien. :)
:lol: :lol: :lol: :lol:
clio_rally
Contacteer:

Haha, zou kunnen. Ik hou het voorlopig voor de huiscollectie op de Italianen (ik ben heeel erg gek op knutselen 8) )

Gijs
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Moontje schreef:Ik weet inderdaad dat ut nie mag.. Maar er zijn ergere dingen die een bekeuring verdienen..... Ik vind dit gewoon een beetje kinderachtig.. :evil:
Opzeker.. ze hebben gewoon niets beters te doen.. en dat mogen ze weten ook....

Ga boeven vangen...
Misdaden oplossen.
of iets in die geest..

Zelf aan de regeltjes houden is ook erg moeilijk voor die gasten...(politie)
kevinb
Contacteer:

Bij ons is dit juist hetzelfde,
ik kreeg ooit een bekeuring omdat ik een zonneband had hangen en en en kentekenplaat met geschreven letters.
was maar 60 euro's maar toch, kan je toch weer iets veel leukers mee doen ,niet?
Gesloten