Als ik m'n GTT kocht wist ik zelfs niet dat er een dump-valve op zat, ik kende weinig of niets van die autootjes, ik wist wel dat ik er één moest hebben.
Maar na daaaaagen door te brengen op deze site stel ik me een aantal vragen. Op m'n wagen staat de Dump valve tussen de intercooler en de turbo. Ik lees regelmatig "zo dicht mogelijk tegen de carburator plaatsen".
Wat is het nadeel als ik deze zo laat staan?
En dan nu het toppunt. De dumpvalve is voor de rest nergens aangesloten. Hij staat er wel tussen, maar het darmpje dat richting carb(?) gaat met het T-stuk is niet aanwezig. Werkt dan niet natuurlijk. Kan ik deze darmpjes ergens bestellen, of is zelf klussen hier geen probleem?
Ik weet niet of er veel druk opkomt.
[img]http://users.pandora.be/XtronX/r5gtt/im ... %20011.jpg[/img]
Heb hem al wel eens opengedaan en alles ziet er nog perfect uit (rubberen klepje, veer)
Als ik deze best verplaats naar de andere 'buis' (intercooler - carb.) moet ik het stuk buis vervangen van de int.-trubo. Kostelijk? of heeft iemand nog een dozijn van die dingen liggen?
