Hmm ik wist het wel toe ik die auto bekeek. ik zij het al tegen tim en z'n pa die schanieren zijn "uit gelubbert"On 2002-04-18 16:16, RickGT TURBO wrote:
Ik heb voor mezelf al een pen gekocht. Hadden ze gewoon op voorraad bij Mr Renault. Maar na het even keken te hebben heb ik het gelijk maar opgegeven.
Want volgens mij zit de speling op het stuk metaal dat aan het frame gelast is. Dus nieuwe pen zou niks oplossen.
En nieuwe pen er in jassen is vervelend werk. Zelfs met zo een stukkie gereedschap is het nog klote werk.
Laat me even weten hoe het jouw vergaat...
Ik ga denk ik aan een maatje van me vragen die bij een auto schade bedrijf werkt of hij dat gereedschap heeft. Als ik dat een dagje mag lenen dan kunnen we wel het tegelijker tijd proberen te doen... Moet je wel effe langs komen
IK bedacht voor me zelf als je daar nu een grotere boor (10 mm of 8mm) doorheen jast en ook de zelfde boor door het gat in de deur jast en daar een mooie stak zittende bout in stopt. een lange zodat hij niet over het schroefdraad schaniert en er iedere paarmaand een drupje olie op gooit kan er ook weinige aan fout gaan...
maar als het gat ovaal is geworden van de frame. tja wie zegt dat de gaten op de zelfde plek komen.