Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Rory

verd@#me reed net weg uit een straat, wil ergens parkeren langs de weg om ff te pinnen, komt er een scooter rechtslangs,
PAF rechtsachter raakt hij me :sad:

Band lek, velg beschadigd en mn bumper zit vol met krassen, IK STEM VOOR PRAKTIJK SCOOTER RIJBEWIJS!

Foto's volgen binnekort...
Arjen

Persoonlijk ben ik meer voor een verbod van die raceplees !! Wanneer je ooit op zo'n ding hebt gereden begrijp je niet wat men er nu aan vindt. Wegligging van nul komma nul. Vroeger was je een KNEUS als je met zo'n ding reed. Dat betekende dan gewoon dat je te dom was om te schakelen.
Steven
Car: M536

Jah dat rijbewijs ben ik ook wel voor, hopelijk kunnen ze dan een hoop kamikaze-piloten es een lesje leren.

R*k man... sterkte.
Rory

Mn ma zei ook al, dat er krassen midden op de weg stonden, wat zou bewijzen dat het ZIJN schuld was, maar ik hem dom genoeg mn auto verplaats omdat hij midden op de weg stond, nu is het mijn schuld :sad:
Jan-Geert (Momentsleutel)

On 2002-04-14 21:37, Arjen wrote:
Persoonlijk ben ik meer voor een verbod van die raceplees !! Wanneer je ooit op zo'n ding hebt gereden begrijp je niet wat men er nu aan vindt. Wegligging van nul komma nul. Vroeger was je een KNEUS als je met zo'n ding reed. Dat betekende dan gewoon dat je te dom was om te schakelen.

net zoals een damesbrommer puchje :smile: , ach leve de hondas en mbŽs mtxen :smile:
Steven

On 2002-04-14 21:37, Arjen wrote:
Hmmm nou ik ben het totaal niet met je eens, van scooters kun je toch een hoop lol hebben. En de wegligging is dus met gemak beter te maken dan een of andere gammele schakelbrommer. Je zou voor de gein es moeten kijken op een SOBW-race (voor 50-70cc 2-wielers).

Het is alleen jammer dat er zoveel kamikaze piloten op rijden.
Arjen

Ik ben vaak genoeg wezen kijken bij brommerraces, maar ik blijf erbij dat IK er niets aan vindt. Ik zeg niet dat ze niet snel zijn. Maar bij een brommer hoort nu eenmaal een versnellingsbak (liefst met zes versnellingen)!
Anonymous

Arjen > my man...

scooters = echt waardeloze techniek en veels te veel plastic. hebbie er weleens een gezien zonder kappen ?

Vroeger op ouwe puchies, kreidlers en honda's rongereden, dat was pas mooi. Ook een crosser gehad, yamaha DT was ook wel leuk.
Steven

Crosser is wel geinig, maar ik vind die ouwe schakels pas achterhaalde techniek. De variomatic is pas een ingenieus systeem.

Ik heb een filmpje van een 20 pk Gilera zip SP tegen een yamaha R1, en dat gaat dus gelijk op.

Maargoed, jullie zijn een wat oudere generatie en smaken verschillen...
Rick

On 2002-04-14 22:14, Stevie wrote:
Crosser is wel geinig, maar ik vind die ouwe schakels pas achterhaalde techniek. De variomatic is pas een ingenieus systeem.

Ik heb een filmpje van een 20 pk Gilera zip SP tegen een yamaha R1, en dat gaat dus gelijk op.

Zien zien!!
Michel S.
Contacteer:

Scooters betere wegligging dan de gammele schakelbrommers???

Denk dat geen 1 standard scooter tegen een Honda MT5/MTS/MB5/MBX/NSR op kan.

Scooters zijn niks meet dan een frame met een heleboel kappen en weet ik wat allemaal.
Doe mij maar een lekkerre MT5 of liever nog een MT8.

Heb die van mij vandaag helaas verkocht. Vindt het wel jammer eigenlijk. Had hem graag willen opknappen, maar voor 300 euro laat ik het aan iemand anders over. Heb het beestje lang genoeg gehad en heel veel plezier ermee gehad.

maar echt wel k#t dat je clio nu schade heeft.
Beterschap voor jou en je clio.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Steven

Ik zal em morgen ff uppen, als ik het niet vergeet. :smile:
Steven

Jullie vergissen je aardig in scooters, de standaard wegligging is misschien niet zo heel jofel, maar met simpele aanpassingen is dat dus echt wel beter te krijgen dan een MT/MB :P
-Ray-
Contacteer:

scooters zijn kewl, alleen ik ben met jullie eens dat nu je achter het stuur zit en die dingen komen met 85 achterop je bumper kleven.... nèh is niks.

sven vind het leuk om ze in ze kofferbak te rijden.... :wink:
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

On 2002-04-14 22:14, Stevie wrote:
HALLO ??

deze man is uit 1980 dus ik was nog geen zestien tijdens de invasie van de rapido's :wink:
-Ray-
Contacteer:

en de Visions! :grin:
Immer wieder die verdammte Holländer
Michel S.
Contacteer:

On 2002-04-14 22:23, Stevie wrote:
Jullie vergissen je aardig in scooters, de standaard wegligging is misschien niet zo heel jofel, maar met simpele aanpassingen is dat dus echt wel beter te krijgen dan een MT/MB :P
Geef mij maar mijn MT. Daar kon toch niks aan tippen qua wegligging. Behalve dan de NSR, die had nog iets betere wegligging. Maar die scooters, geen 1 wat mij daarvan bijhield in de bochten, laat staan ook maar nadeed wat ik met de MT deed.

Scooters zijn bij mij No Go. Schakel till the end.

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Rory

Al die klere dingen op 2 wielen mogen weg
Opgevoerde grasmaaiers, maken een t@ring herrie (niet eens mooi vindik) kosten klauwen vol met geld en kosten andere ook geld (ahum)

Al met al, gewoon zooi
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-04-15 01:31, Rory van H. wrote:
Al die klere dingen op 2 wielen mogen weg
Opgevoerde grasmaaiers, maken een <a href="mailto:t@ring" target="_new">t@ring</a> herrie (niet eens mooi vindik) kosten klauwen vol met geld en kosten andere ook geld (ahum)

Al met al, gewoon zooi

Dat is <a href="mailto:kl@#te" target="_new">kl@#te</a> Rory. Kun je de tegenpartij echt niet aansprakelijk stellen? Misschien via een getuige. Heel veel suc6 met de afronding. Mazzelzzz
Anonymous

On 2002-04-14 22:40, Ray wrote:
Hé, geen slecht woord over Visions. Ik had de mijne plat gereden tegen een hek (stuur op zadel) en een week later was hij weer recht.
jeroen.k

Scooters en Fietsers moeten gewoon veeeeeeel harder aangepakt worden, mn buurman heeft zn auto nu ook in mekaar liggen omdat een fietser het nodig vondt om via de verkeerde kant een rotonde te nemen! :evil: Vooral fietsers kunnen gewoon alles doen zonder bekeurd te worden en hebben geen flauw idee ervan hoe gevaarlijk ze bezig zijn! :sad: :sad: :sad:

Dus Praktijk examen voor brommerds en fieters (en goed moeliijk!)
Robert dB.

Ray wrote:
Hubo wrote:
Hé, geen slecht woord over Visions.
Lees weinig slechte woorden in Ray's post :smile:

Maaruh, scooters STINKEN! Wat een bout walm hangt er altijd achter die dingen. Maja altijd beter dan fietsen op je 16e.
Anonymous

wij gooiden wel eens slaolie in iemands tank (puchies) dan ging die naar snackbar meuren :smile:

goeie grappen vroeger :lol:
My_Key

Geef mij maar mijn MT. Daar kon toch niks aan tippen qua wegligging. Behalve dan de NSR, die had nog iets betere wegligging. Maar die scooters, geen 1 wat mij daarvan bijhield in de bochten, laat staan ook maar nadeed wat ik met de MT deed.

Scooters zijn bij mij No Go. Schakel till the end.

mzzl
[/quote]

Ik heb zelf verschillende crossers gehad, en ik heb nou nog een scooter, ik moet zeggen de crossers hebben dus echt een betere wegligging. Maar de kwaliteit ligt bij scooter vind ik toch best hoog. Het frame stelt inderdaad niet veel voor, maar er zit wel kwalitiet spul op, ik heb dubbel remschijven (brembo) delorto carbarateur enz enz.. alleen de rest is wel veel plastic :sad:
dus......zodoende
Merijn.V
Contacteer:

Heb laatst centimeters rubber verspilt om domino's pizzakoerier mis te rijden.

Gast kwam op topsnelheid van een benzinepomp afzeilen.

Als je toch de schuld krijgt van zo'n ongeluk dan stel ik voor dat we scooters gewoon totaal platrijden.

Wat een gezeik met die gasten en nog een grote bek ook als je z'n leven redt.

*okay ik heb m'n dag niet*
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

HONDA NSR @ 110 km/h dat zijn de echte hahaha
Hans R.

Honda MT8 110 cc @ 140 km/h :smile:
Citta 80 cc @ 90 km/h :grin:
Plaats reactie