PAF rechtsachter raakt hij me

Band lek, velg beschadigd en mn bumper zit vol met krassen, IK STEM VOOR PRAKTIJK SCOOTER RIJBEWIJS!
Foto's volgen binnekort...
On 2002-04-14 21:37, Arjen wrote:
Persoonlijk ben ik meer voor een verbod van die raceplees !! Wanneer je ooit op zo'n ding hebt gereden begrijp je niet wat men er nu aan vindt. Wegligging van nul komma nul. Vroeger was je een KNEUS als je met zo'n ding reed. Dat betekende dan gewoon dat je te dom was om te schakelen.
net zoals een damesbrommer puchje, ach leve de hondas en mbŽs mtxen
![]()
Hmmm nou ik ben het totaal niet met je eens, van scooters kun je toch een hoop lol hebben. En de wegligging is dus met gemak beter te maken dan een of andere gammele schakelbrommer. Je zou voor de gein es moeten kijken op een SOBW-race (voor 50-70cc 2-wielers).On 2002-04-14 21:37, Arjen wrote:
Persoonlijk ben ik meer voor een verbod van die raceplees !! Wanneer je ooit op zo'n ding hebt gereden begrijp je niet wat men er nu aan vindt. Wegligging van nul komma nul. Vroeger was je een KNEUS als je met zo'n ding reed. Dat betekende dan gewoon dat je te dom was om te schakelen.
Zien zien!!On 2002-04-14 22:14, Stevie wrote:
Crosser is wel geinig, maar ik vind die ouwe schakels pas achterhaalde techniek. De variomatic is pas een ingenieus systeem.
Ik heb een filmpje van een 20 pk Gilera zip SP tegen een yamaha R1, en dat gaat dus gelijk op.
Maargoed, jullie zijn een wat oudere generatie en smaken verschillen...
HALLO ??On 2002-04-14 22:14, Stevie wrote:
Maargoed, jullie zijn een wat oudere generatie en smaken verschillen...
Geef mij maar mijn MT. Daar kon toch niks aan tippen qua wegligging. Behalve dan de NSR, die had nog iets betere wegligging. Maar die scooters, geen 1 wat mij daarvan bijhield in de bochten, laat staan ook maar nadeed wat ik met de MT deed.On 2002-04-14 22:23, Stevie wrote:
Jullie vergissen je aardig in scooters, de standaard wegligging is misschien niet zo heel jofel, maar met simpele aanpassingen is dat dus echt wel beter te krijgen dan een MT/MB![]()
On 2002-04-15 01:31, Rory van H. wrote:
Al die klere dingen op 2 wielen mogen weg
Opgevoerde grasmaaiers, maken een <a href="mailto:t@ring" target="_new">t@ring</a> herrie (niet eens mooi vindik) kosten klauwen vol met geld en kosten andere ook geld (ahum)
Al met al, gewoon zooi
Hé, geen slecht woord over Visions. Ik had de mijne plat gereden tegen een hek (stuur op zadel) en een week later was hij weer recht.On 2002-04-14 22:40, Ray wrote:
en de Visions!![]()
Ray wrote:
en de Visions!![]()
Lees weinig slechte woorden in Ray's postHubo wrote:
Hé, geen slecht woord over Visions.