Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
rasit..

witte rook uit uitlaat is aanwezig, als ik mijn vinger in mijn uitlaat doe dan zit er of olie of het is koelvloeistof dan inmiddels zwart is geworden, auto trilt als de pest, dat zie je ook aan mijn pook, er is ook iets gedaan met zo'n pompie, er werd druk gezet op die slangen, het metertje stond op een gegeven moment op 2 en die bleef daar dus er was geen lek, als er een lek zou zijn zou het metertje langzaam van 2 naar de 0 toegaan werd mij verteld..
dennis16v

en nu? laten maken of een andere auto.
rasit..

On 2002-04-12 09:16, dennis16v wrote:
en nu? laten maken of een andere auto.
zeker laten maken, maar ben intussen ook op zoek naar een andere clio 16v maar dan wel uit duitsland die al flink opgefokt is en met < 100.000 km
RickGT TURBO
Contacteer:

On 2002-04-11 21:29, Goose wrote:
Ik zou niet meteen gaan geloven dat je een lekke koppakking hebt. Dat vloeistofje, heb ik nagevraagd, is een lekzoeker en ook een oliezoeker. Als je koppakking lek is ter hoogte van een oliekanaal én een waterkanaal in je blok en er dus olie in je koelsysteem komt, dan moet je ook olieverlies hebben! Vul je regelmatig olie bij? Zonee, laat je niet neppen voor 400 pleuro!! Ik werk zelf in een garage en ik weet hoe snel een verkeerde diagnose geteld kan zijn, dus laat je niet gek maken en controleer vooral zelf goed al die dingen die hier genoemd worden door je mede-renault luitjes! Een lekke waterpomp is inderdaad nog eerder het geval, 2 liter water op 2 dagen is zoveel, dan moet als je koppakking lek is er zoveel water ÍN je blok komen dat je verbranding erg moeizaam verloopt en je wagen zo gruwelijk gaat stotteren en rijden dat je er ziek van wordt, nogmaals go for een second opinion! Kan geen kwaad immers. ALs het echt een koppakking is, ja dan ist het balen, maar iedere garage wil hem wel voor je doen, geld is geld. Dus ga gewoon nog eens op zoek en laat je door een ander misschien wel iets heel anders vertellen. succes!
[ This message was edited by: Goose on 2002-04-11 21:34 ]
Hey nog een Utrechtenaar met een Turbo... :smile:
Heb je nog niet zien rijden....

Ik rij die rode en rij vaak aan de kant van Rijnsweerd....
Gijs V.

Hey! Ik rij iedere dag van zuilen naar kanaleneiland, ook in een rode, met 2 gele strepen van voren to achteren op de kont!

Maarre, ghe dit is wel off topic hehe :smile:

Tof, hoop je eens een keer te zien op de weg!
Renault, créateur de GTT !!!
Plaats reactie