De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
frank_williams

vandaag rond 'n uur of kwart vijf, een grijze gtt aan de kant van de weg met wegenwacht er bij, op de brug laan op zuid in rotterdam (bij feyenoord)
iemand van hier? is het goed gekomen?
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

vandaag (zondag 7 april) heb ik in vlissingen de eerste gtt gezien deze was geel en reedt de boulevard op wie was dit?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Zaterdag 6-4-"02. Ik reed met mijn rode 5GTT vanaf Oosterhout over de A27 richting Breda.
Er kwam een grijze Clio nieuwe model aan racen remde effe af en ging achter mij aan rijden. We zwaaiden effe en hij ging mij weer voorbij. Ikke effe er achteraan om vervolgens de afslag Breda te nemen.
Hij reed door over de A27.
Wie was dat met die grijze Clio?
Hij kwam me wel bekend voor kon het alleen niet zo goed zien.
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Zaterdag 6-4-"02 gespot in ouddorp een gele megane coupe en 2 gtt's 1 werd volgens mij gerestoureerd. iemand van de club toevallig? :grin: :grin: :grin:

Zaterdag 6-4-"02 gespot in Vlissingen een rode R19 1.4 Stond rechts geparkeerd en er stond ook nog een sefrane aan de andere kant van de weg. :grin: :grin: :grin:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Hmm klinkt bekend in mijn oren maar zou het niet weten :wink: Edje nog bedankt voor de hulp...
Maus

Vanmiddag, rond een uur of 2 in Papecity een groene Clio 16V tegemoet gereden. Ik zat in de Wierks lesvrachtwagen.
clio_rally
Contacteer:

Hoi,

Net gezien bij de Volvo-dealer in Lisse, een zilveren Clio 1, 16v??? Ik was er even met de wagen van mijn pa, omdat ik daar morgen de 2e rallywagen mee moet gaan halen, maar ik de verkeerde stekkeraansluiting bij de trekhaak had...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

(quote)
Zaterdag 6-4-"02 gespot in Vlissingen een rode R19 1.4 Stond rechts geparkeerd en er stond ook nog een sefrane aan de andere kant van de weg.
(quote)
heee datte is ikke,en de safrane is van m'n ouders,he edwin was je toevallig in de buurt?? :smile: :smile:

[ This message was edited by: chris-r19 on 2002-04-08 17:52 ]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

In Bareveld (Groningen) gezien op de parkeerplaats van transportbedrijf NVO langs de N33:

Donkergrijze R5 GT Turbo Ph1(GTE? Moeilijk om dat zo snel te zien)
4 grote verstralers voorop
Voor zover te zien staat deze er strak bij.
Standaard velgen
Kenteken: VJ-81-ZG

[ This message was edited by: Martijn *Baccara* on 2002-04-09 19:39 ]
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Reed vandaag achter de Clio V6 van Renault Koops Assen op de ring van Groningen.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

On 2002-04-09 19:08, Marcel O. wrote:
Reed vandaag achter de Clio V6 van Renault Koops Assen op de ring van Groningen.
De Jaguar-dealer in Zwolle heeft er 1 in raceuitmonstering. Nou ja, qua stickers, want volgens mij is binnenin alles normaal.

Laatst stond er ook een Clio RS naast. Mooi duo :smile:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
TimTurbo

Onlangs in Enschede gezien: een zilver metalieke Clio V6?
Wat een brute apparaten!!!!
Misschien iemand hier van de site..... ik hou me dan aanbevolen voor een proefrit :lol:
~thijs~
Contacteer:

Gespot in haarlem op de schalkwijkerweg een witte clio 16v, verlaagd, andere velgen en een andere demper volgens mij was het kenteken TN-PT-50
Gijs V.

Gespot: Utrecht, cartesiusweg Dinsdag 9/4/02
Clio, blauw, achterruiten geblindeerd, speedline velgen, kenteken ??-??-??
Ik stond ernaast met mijn 5GTT. Iemand van hier, of bekende?
Renault, créateur de GTT !!!
Jeroen V
Contacteer:

Gespot, op mijn oprit > Clio 16v, Blauw met.

:grin:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

:lol: 9 :lol:

Gezien gistermiddag, Clio Willy, reed over de A20 richting Rotterdam, ik passeerde hem bij de afslag naar de A16 waar hij de A20 verder af ging en ik naar de A16 ging.

Ik dacht dat het robert was, Klopt dat?
[ This message was edited by: Tino on 2002-04-10 10:23 ]
Nick (germanstyle)

Nou ja, omdat ik altijd ga tanken in Gronau (D) dan hier maar ff de speciale renaults die daar staan en altijd tegenkom:

- Megane Cabrio; d.blauw, 16" chroom brock velgen, laguna voorspoiler, renault teken voor weg, leren interieur, heel laag
- Megane Coupe; d. blauw, 16"inch postert velgen, verlaagd, laguna voorspoiler, zwart r-teken voor, rode achterlichten
- Megane Scenic; zilvergrijs, veranderingen: te veel om op te noemen, maar die wint alle meetings dit jaar in zijn klasse maar met 9Jx 16 velgen en audi handgrepen en helemaal kaal gemaakt.
- Twingo; aquablauw/groen, motorkapverlenging, RSL velgen 8J, 60mm verlaagd, sportuitlaat enz enz is van dezelfde eigenaar als die Scenic, twingo heeft ook al meerder meetings gewonnen.
- Twingo; gifgroen, velgen, heel laag, motorkapverlenging en helemaal kaal voor de rest
- Meerdere twingos die helemaal getuned zijn
- Zeer veel Clio 16V's die echt heel vet zijn.
- Clio 1.4; heel laag, Powertech velgen 14" en nog wat spoilerwerk.

Ik kan zeggen dat ik in het renault walhalla woon :grin: ..... er rijden hier echt veel getunede renaults rond.

Kom ook deels omdat we hier in Gronau een renaultdealer hebben die nog al veel aan tuning doet.

Die verkoopt bijvoorbeeld voor een twingo. velgen met uitlaat en verlaging voor <€1000 .. allemaal orgineel renault spul.
Maus

Vanmiddag nabij 't v/d Valk restaurant in Zwijndrecht een Willie (?) zien staan. Zag er netjes uit, andere uitlaat en andere gouden velgen eronder, kenteken: NG-JR-28.
Foeke

Niet gespot maar gezocht?

witte 5gtt kenteken: xl-69-jk
even voor een vriend zien of ie nog leeft.

Mzzls
turbo5

gespot: verlaagde renault 5 alpine (turbo) echt zeer laag en alpine blauw ! in limburg gezien .

kent iemand deze?
jean-paul

en weer een gespot op de n210 ysselstein-benschop.
een zwarte 5gtt fase 2 en zag er netjes uit
wie o wie is hier de eigenaar van?
Anonymous

ook om even te kijken of hij nog leeft .
Renault 5 gt turbo l-blauw SZ-16-YT.
Daar was ik de eigenaar van in 1990 en ik ben niewsgierig of hij nog bestaat.:smile::smile:
jean-paul

On 2002-04-10 09:01, Thijs RSI wrote:
Gespot in haarlem op de schalkwijkerweg een witte clio 16v, verlaagd, andere velgen en een andere demper volgens mij was het kenteken TN-PT-50
die zag ik net weer rijden en 5 minuten later een witte gtt.
wie zijn dit?
jean-paul

wie zijn dit?
Jeroen
Contacteer:

Dinsdagavond 09-04, rond een uur of 10, een witte Alpine. A15 ter hoogte van Oudenbosch.
Anonymous

Meermaals per week gespot op de A208, Haarlem Noord inrijdend rond 08:45:

Blauwe R5 GTE, sebring sticker, scheur in voorruit, kenteken RV-RS-10? (grijs kenteken, dus geblindeerde achterruiten).

Bestuurd door een dame met (vandaag) strak haar en grote oorbellen? Niemand van hier zeker...? :wink:
Abel
Über-Spammer

Gespot in Winschoten een licht bruin metalic Alpine v6 turbo.

Staat was nog al slecht. schade, koplamp stuk was naarbinnen gevallen (glas) en schaaf shcade links voor en achter
~thijs~
Contacteer:

On 2002-04-10 21:45, jean-p.d wrote:
wie zijn dit?
Waarschijnlijk geen RTC bezoekers, zijn er nog meer mensen uit haarlem behalve jean en ik??

[ This message was edited by: Thijs RSI on 2002-04-11 18:06 ]
Jan-Geert (Momentsleutel)

gronau daar komt mn r4f6 ook weg :lol:
On 2002-04-10 10:45, Nick wrote:
Nou ja, omdat ik altijd ga tanken in Gronau (D) dan hier maar ff de speciale renaults die daar staan en altijd tegenkom:

- Megane Cabrio; d.blauw, 16" chroom brock velgen, laguna voorspoiler, renault teken voor weg, leren interieur, heel laag
- Megane Coupe; d. blauw, 16"inch postert velgen, verlaagd, laguna voorspoiler, zwart r-teken voor, rode achterlichten
- Megane Scenic; zilvergrijs, veranderingen: te veel om op te noemen, maar die wint alle meetings dit jaar in zijn klasse maar met 9Jx 16 velgen en audi handgrepen en helemaal kaal gemaakt.
- Twingo; aquablauw/groen, motorkapverlenging, RSL velgen 8J, 60mm verlaagd, sportuitlaat enz enz is van dezelfde eigenaar als die Scenic, twingo heeft ook al meerder meetings gewonnen.
- Twingo; gifgroen, velgen, heel laag, motorkapverlenging en helemaal kaal voor de rest
- Meerdere twingos die helemaal getuned zijn
- Zeer veel Clio 16V's die echt heel vet zijn.
- Clio 1.4; heel laag, Powertech velgen 14" en nog wat spoilerwerk.

Ik kan zeggen dat ik in het renault walhalla woon :grin: ..... er rijden hier echt veel getunede renaults rond.

Kom ook deels omdat we hier in Gronau een renaultdealer hebben die nog al veel aan tuning doet.

Die verkoopt bijvoorbeeld voor een twingo. velgen met uitlaat en verlaging voor <€1000 .. allemaal orgineel renault spul.
Foeke

Net sespot in leeuwarden op de harlingertrekweg, blauwe clio 16V met originele 16V velgen goudkleurig gespoten kenteken: sg-gh-??

mzzls
Patrick L.

Rond 17.30u gezien in Heerlen op de Welterlaan, Clio Williams, verlaagd, dikke uitlaat, met witte plamuur op rechter achterscherm...
Dirk (CRX)

On 2002-04-11 21:35, F 16Valve wrote:
Net sespot in leeuwarden op de harlingertrekweg, blauwe clio 16V met originele 16V velgen goudkleurig gespoten kenteken: sg-gh-??

mzzls
Hey gaaf dat er nog iemand uit de omgeving leeuwarden komt.. voeg mij effe toe aan je MSN lijst ofzo.. mzzls
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Foeke

On 2002-04-12 00:18, JBL-GT-Turbo wrote:
Hey gaaf dat er nog iemand uit de omgeving leeuwarden komt.. voeg mij effe toe aan je MSN lijst ofzo.. mzzls
Is gebeurd zag ik vandaag

mzzls
Anonymous

een racing blue 5gtt in alblasserdam, met spaakvelgjes, zag er zeer netjes uit..
ben em een tijdje gevolgd totdat ik erachter kwam dat feyenoord begon, dus snel naar huis gevlogen, was dus gister... iemand van de club??
Gijs V.

Gespot:
vanavond om omstreeks 17:00u
een zwarte 5gtt met gelemistlampen onderin, booskijkers en 3 luchtroosters/happers in de motorkap en een "clio" grille
kenteken HV-GR-77

Een bekende op het forum?
Ik reed voor je in een rode 5gtt, met 2 gele strepen van voor tot achter.
Renault, créateur de GTT !!!
Gesloten