De Onbekende Renault.
-
vandaag rond 'n uur of kwart vijf, een grijze gtt aan de kant van de weg met wegenwacht er bij, op de brug laan op zuid in rotterdam (bij feyenoord)
iemand van hier? is het goed gekomen?
iemand van hier? is het goed gekomen?
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
vandaag (zondag 7 april) heb ik in vlissingen de eerste gtt gezien deze was geel en reedt de boulevard op wie was dit?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Zaterdag 6-4-"02. Ik reed met mijn rode 5GTT vanaf Oosterhout over de A27 richting Breda.
Er kwam een grijze Clio nieuwe model aan racen remde effe af en ging achter mij aan rijden. We zwaaiden effe en hij ging mij weer voorbij. Ikke effe er achteraan om vervolgens de afslag Breda te nemen.
Hij reed door over de A27.
Wie was dat met die grijze Clio?
Hij kwam me wel bekend voor kon het alleen niet zo goed zien.
Er kwam een grijze Clio nieuwe model aan racen remde effe af en ging achter mij aan rijden. We zwaaiden effe en hij ging mij weer voorbij. Ikke effe er achteraan om vervolgens de afslag Breda te nemen.
Hij reed door over de A27.
Wie was dat met die grijze Clio?
Hij kwam me wel bekend voor kon het alleen niet zo goed zien.
-
- Contacteer:
Zaterdag 6-4-"02 gespot in ouddorp een gele megane coupe en 2 gtt's 1 werd volgens mij gerestoureerd. iemand van de club toevallig?

Zaterdag 6-4-"02 gespot in Vlissingen een rode R19 1.4 Stond rechts geparkeerd en er stond ook nog een sefrane aan de andere kant van de weg.

Zaterdag 6-4-"02 gespot in Vlissingen een rode R19 1.4 Stond rechts geparkeerd en er stond ook nog een sefrane aan de andere kant van de weg.

-
- Contacteer:
Hoi,
Net gezien bij de Volvo-dealer in Lisse, een zilveren Clio 1, 16v??? Ik was er even met de wagen van mijn pa, omdat ik daar morgen de 2e rallywagen mee moet gaan halen, maar ik de verkeerde stekkeraansluiting bij de trekhaak had...
Gijs
Net gezien bij de Volvo-dealer in Lisse, een zilveren Clio 1, 16v??? Ik was er even met de wagen van mijn pa, omdat ik daar morgen de 2e rallywagen mee moet gaan halen, maar ik de verkeerde stekkeraansluiting bij de trekhaak had...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
(quote)
(quote)
heee datte is ikke,en de safrane is van m'n ouders,he edwin was je toevallig in de buurt??

[ This message was edited by: chris-r19 on 2002-04-08 17:52 ]
(quote)
heee datte is ikke,en de safrane is van m'n ouders,he edwin was je toevallig in de buurt??

[ This message was edited by: chris-r19 on 2002-04-08 17:52 ]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In Bareveld (Groningen) gezien op de parkeerplaats van transportbedrijf NVO langs de N33:
Donkergrijze R5 GT Turbo Ph1(GTE? Moeilijk om dat zo snel te zien)
4 grote verstralers voorop
Voor zover te zien staat deze er strak bij.
Standaard velgen
Kenteken: VJ-81-ZG
[ This message was edited by: Martijn *Baccara* on 2002-04-09 19:39 ]
Donkergrijze R5 GT Turbo Ph1(GTE? Moeilijk om dat zo snel te zien)
4 grote verstralers voorop
Voor zover te zien staat deze er strak bij.
Standaard velgen
Kenteken: VJ-81-ZG
[ This message was edited by: Martijn *Baccara* on 2002-04-09 19:39 ]
-
Reed vandaag achter de Clio V6 van Renault Koops Assen op de ring van Groningen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De Jaguar-dealer in Zwolle heeft er 1 in raceuitmonstering. Nou ja, qua stickers, want volgens mij is binnenin alles normaal.On 2002-04-09 19:08, Marcel O. wrote:
Reed vandaag achter de Clio V6 van Renault Koops Assen op de ring van Groningen.
Laatst stond er ook een Clio RS naast. Mooi duo

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Onlangs in Enschede gezien: een zilver metalieke Clio V6?
Wat een brute apparaten!!!!
Misschien iemand hier van de site..... ik hou me dan aanbevolen voor een proefrit
Wat een brute apparaten!!!!
Misschien iemand hier van de site..... ik hou me dan aanbevolen voor een proefrit

[img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img] Turbo Inside [img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img]
Gespot in haarlem op de schalkwijkerweg een witte clio 16v, verlaagd, andere velgen en een andere demper volgens mij was het kenteken TN-PT-50
Gespot, op mijn oprit > Clio 16v, Blauw met.

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gezien gistermiddag, Clio Willy, reed over de A20 richting Rotterdam, ik passeerde hem bij de afslag naar de A16 waar hij de A20 verder af ging en ik naar de A16 ging.
Ik dacht dat het robert was, Klopt dat?
[ This message was edited by: Tino on 2002-04-10 10:23 ]
-
Nou ja, omdat ik altijd ga tanken in Gronau
dan hier maar ff de speciale renaults die daar staan en altijd tegenkom:
- Megane Cabrio; d.blauw, 16" chroom brock velgen, laguna voorspoiler, renault teken voor weg, leren interieur, heel laag
- Megane Coupe; d. blauw, 16"inch postert velgen, verlaagd, laguna voorspoiler, zwart r-teken voor, rode achterlichten
- Megane Scenic; zilvergrijs, veranderingen: te veel om op te noemen, maar die wint alle meetings dit jaar in zijn klasse maar met 9Jx 16 velgen en audi handgrepen en helemaal kaal gemaakt.
- Twingo; aquablauw/groen, motorkapverlenging, RSL velgen 8J, 60mm verlaagd, sportuitlaat enz enz is van dezelfde eigenaar als die Scenic, twingo heeft ook al meerder meetings gewonnen.
- Twingo; gifgroen, velgen, heel laag, motorkapverlenging en helemaal kaal voor de rest
- Meerdere twingos die helemaal getuned zijn
- Zeer veel Clio 16V's die echt heel vet zijn.
- Clio 1.4; heel laag, Powertech velgen 14" en nog wat spoilerwerk.
Ik kan zeggen dat ik in het renault walhalla woon
..... er rijden hier echt veel getunede renaults rond.
Kom ook deels omdat we hier in Gronau een renaultdealer hebben die nog al veel aan tuning doet.
Die verkoopt bijvoorbeeld voor een twingo. velgen met uitlaat en verlaging voor <1000 .. allemaal orgineel renault spul.

- Megane Cabrio; d.blauw, 16" chroom brock velgen, laguna voorspoiler, renault teken voor weg, leren interieur, heel laag
- Megane Coupe; d. blauw, 16"inch postert velgen, verlaagd, laguna voorspoiler, zwart r-teken voor, rode achterlichten
- Megane Scenic; zilvergrijs, veranderingen: te veel om op te noemen, maar die wint alle meetings dit jaar in zijn klasse maar met 9Jx 16 velgen en audi handgrepen en helemaal kaal gemaakt.
- Twingo; aquablauw/groen, motorkapverlenging, RSL velgen 8J, 60mm verlaagd, sportuitlaat enz enz is van dezelfde eigenaar als die Scenic, twingo heeft ook al meerder meetings gewonnen.
- Twingo; gifgroen, velgen, heel laag, motorkapverlenging en helemaal kaal voor de rest
Ik kan zeggen dat ik in het renault walhalla woon

Kom ook deels omdat we hier in Gronau een renaultdealer hebben die nog al veel aan tuning doet.
Die verkoopt bijvoorbeeld voor een twingo. velgen met uitlaat en verlaging voor <1000 .. allemaal orgineel renault spul.
en weer een gespot op de n210 ysselstein-benschop.
een zwarte 5gtt fase 2 en zag er netjes uit
wie o wie is hier de eigenaar van?
een zwarte 5gtt fase 2 en zag er netjes uit
wie o wie is hier de eigenaar van?
ook om even te kijken of hij nog leeft .
Renault 5 gt turbo l-blauw SZ-16-YT.
Daar was ik de eigenaar van in 1990 en ik ben niewsgierig of hij nog bestaat.

Renault 5 gt turbo l-blauw SZ-16-YT.
Daar was ik de eigenaar van in 1990 en ik ben niewsgierig of hij nog bestaat.

die zag ik net weer rijden en 5 minuten later een witte gtt.On 2002-04-10 09:01, Thijs RSI wrote:
Gespot in haarlem op de schalkwijkerweg een witte clio 16v, verlaagd, andere velgen en een andere demper volgens mij was het kenteken TN-PT-50
wie zijn dit?
die zag ik net weer rijden en 5 minuten later een witte gtt.On 2002-04-10 09:01, Thijs RSI wrote:
wie zijn dit?
Dinsdagavond 09-04, rond een uur of 10, een witte Alpine. A15 ter hoogte van Oudenbosch.
Meermaals per week gespot op de A208, Haarlem Noord inrijdend rond 08:45:
Blauwe R5 GTE, sebring sticker, scheur in voorruit, kenteken RV-RS-10? (grijs kenteken, dus geblindeerde achterruiten).
Bestuurd door een dame met (vandaag) strak haar en grote oorbellen? Niemand van hier zeker...?
Blauwe R5 GTE, sebring sticker, scheur in voorruit, kenteken RV-RS-10? (grijs kenteken, dus geblindeerde achterruiten).
Bestuurd door een dame met (vandaag) strak haar en grote oorbellen? Niemand van hier zeker...?
Waarschijnlijk geen RTC bezoekers, zijn er nog meer mensen uit haarlem behalve jean en ik??On 2002-04-10 21:45, jean-p.d wrote:die zag ik net weer rijden en 5 minuten later een witte gtt.On 2002-04-10 09:01, Thijs RSI wrote:
wie zijn dit?
[ This message was edited by: Thijs RSI on 2002-04-11 18:06 ]
-
gronau daar komt mn r4f6 ook weg

On 2002-04-10 10:45, Nick wrote:
Nou ja, omdat ik altijd ga tanken in Gronaudan hier maar ff de speciale renaults die daar staan en altijd tegenkom:
Ik kan zeggen dat ik in het renault walhalla woon..... er rijden hier echt veel getunede renaults rond.
-
Rond 17.30u gezien in Heerlen op de Welterlaan, Clio Williams, verlaagd, dikke uitlaat, met witte plamuur op rechter achterscherm...
-
Hey gaaf dat er nog iemand uit de omgeving leeuwarden komt.. voeg mij effe toe aan je MSN lijst ofzo.. mzzlsOn 2002-04-11 21:35, F 16Valve wrote:
Net sespot in leeuwarden op de harlingertrekweg, blauwe clio 16V met originele 16V velgen goudkleurig gespoten kenteken: sg-gh-??
mzzls
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
een racing blue 5gtt in alblasserdam, met spaakvelgjes, zag er zeer netjes uit..
ben em een tijdje gevolgd totdat ik erachter kwam dat feyenoord begon, dus snel naar huis gevlogen, was dus gister... iemand van de club??
ben em een tijdje gevolgd totdat ik erachter kwam dat feyenoord begon, dus snel naar huis gevlogen, was dus gister... iemand van de club??
Gespot:
vanavond om omstreeks 17:00u
een zwarte 5gtt met gelemistlampen onderin, booskijkers en 3 luchtroosters/happers in de motorkap en een "clio" grille
kenteken HV-GR-77
Een bekende op het forum?
Ik reed voor je in een rode 5gtt, met 2 gele strepen van voor tot achter.
vanavond om omstreeks 17:00u
een zwarte 5gtt met gelemistlampen onderin, booskijkers en 3 luchtroosters/happers in de motorkap en een "clio" grille
kenteken HV-GR-77
Een bekende op het forum?
Ik reed voor je in een rode 5gtt, met 2 gele strepen van voor tot achter.
Renault, créateur de GTT !!!