Standaard zit er een Garret T2 op maar welke passen er ook op. Ik bedoel dus grotere turbo's. Wat kosten die
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.k-tecracing.fsnet.co.uk/" TARGET="_blank">www.k-tecracing.fsnet.co.uk/</A><!-- BBCode End -->
Hoever ben je al met de restauratie van je auto, heb je nog meer foto's dan die van je site?!
Succes
Elwin van Dijk
Hoever ben je al met de restauratie van je auto, heb je nog meer foto's dan die van je site?!
Succes
Elwin van Dijk
-
- Über-Spammer
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.turboworld.nl" TARGET="_blank">www.turboworld.nl</A><!-- BBCode End -->
check het hier ff.. misschien kom je wat leuks tegen..
check het hier ff.. misschien kom je wat leuks tegen..
-
- Über-Spammer
Ik heb voor 3 maart nog wel een leuke verrassing 
misschien iets te maken met deze topic..
tot dan he

misschien iets te maken met deze topic..
tot dan he

Ik ben nog niet verder gegaan met de R5. Morgen ga ik het blok eruit halen.
T25 is toch hybride??
T25 is toch hybride??
Wat je het beste kunt doen is een goede turbo opsnorren of een revisie kopen, zorgen dat alles heel goed loopt, en ff op de rollerbank af laten stellen. Als alles dan goed loopt zou ik er pas een hybride van laten maken, waarom, omdat als je meteen een hybride neemt en je het blok niet goed aan het lopen krijgt dan weet je nooit waar het aan ligt, je hybride turbo of je blok, of iets anders 
-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE.
[ This message was edited by: Matthijs on 2002-02-21 18:33 ]

-----------------

Bedankt voor de nuttige informatie. kan voor 450euro een gereviseerde turbo kopen.On 2002-02-21 18:31, Matthijs
wrote:
Wat je het beste kunt doen is een goede turbo opsnorren of een revisie kopen, zorgen dat alles heel goed loopt, en ff op de rollerbank af laten stellen. Als alles dan goed loopt zou ik er pas een hybride van laten maken, waarom, omdat als je meteen een hybride neemt en je het blok niet goed aan het lopen krijgt dan weet je nooit waar het aan ligt, je hybride turbo of je blok, of iets anders
-----------------
P.S. Wil er iemand nog met zijn R5GTT op de voorkant van mijn site staan. Heb er namelijk alleen maar een skyline staan. Mail me.
-
- Contacteer:
ik heb wel een at fototje voor je
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ben benieuwd. Stuur hem maar op
Hoi hoi,
ik heb een nieuwe turbo gekocht voor 545 euro, nieuw in de doos van garett, wel watergekoeld en ik heb een phase in luchtgekoeld. Nu zei die van de garage dat ik hem best luchtgekoeld kon houden gaat ie wat langer mee.
Hoeveel bar staat een standaard turbo normaal? Deze staat op 0.9 bar standaard.
Goeie keuze gemaakt of niet? Let me know; Heb ook nieuwe koppeling en steekassen.Scheuren dus en voor diegen die een andere versnellingsbak willen die van een clio rs 172 pk zou normaal moeten passen maar is me iets te duur.
groetjes wendy
P.S.: Ik kan jammer genoeg niet met mijn gt tje naar oosterhout vragen dus laat ff weten hoe het was. Thnx!
ik heb een nieuwe turbo gekocht voor 545 euro, nieuw in de doos van garett, wel watergekoeld en ik heb een phase in luchtgekoeld. Nu zei die van de garage dat ik hem best luchtgekoeld kon houden gaat ie wat langer mee.
Goeie keuze gemaakt of niet? Let me know; Heb ook nieuwe koppeling en steekassen.Scheuren dus en voor diegen die een andere versnellingsbak willen die van een clio rs 172 pk zou normaal moeten passen maar is me iets te duur.
groetjes wendy
P.S.: Ik kan jammer genoeg niet met mijn gt tje naar oosterhout vragen dus laat ff weten hoe het was. Thnx!
-
je kan natuurlijk ook met een andere auto komen! 

Waar heb je die gekocht ??On 2002-03-28 19:22, Roaddevil_R5Turbo
wrote:
Hoi hoi,
groetjes wendy
On 2002-03-28 19:22, Roaddevil_R5Turbo
wrote:
Hoi hoi,
Huh? volgens mij gaat een watergekoelde turbo toch juist langer mee?!!
Jah lijkt mij ook daarom wil ik wel eens weten waar hij deze vandaan heeft?¿On 2002-03-28 19:42, Rudo
wrote:On 2002-03-28 19:22, Roaddevil_R5Turbo
wrote:
Hoi hoi,
Huh? volgens mij gaat een watergekoelde turbo toch juist langer mee?!!
waar hebben jullie die nieuwe turbo gekocht
dus het moet geen revisie wezen.
want ik ben ook toe aan een nieuwe turbo en wel geen revisie
dus het moet geen revisie wezen.
want ik ben ook toe aan een nieuwe turbo en wel geen revisie
-
- Über-Spammer
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.turboworld.nl" TARGET="_blank">www.turboworld.nl</A><!-- BBCode End -->
suc6
of anders
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.gttuning.ltd.uk/" TARGET="_blank">www.gttuning.ltd.uk/</A><!-- BBCode End -->
suc6

of anders
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.gttuning.ltd.uk/" TARGET="_blank">www.gttuning.ltd.uk/</A><!-- BBCode End -->