en dan heb ik et over me auto natuurlijk..
als ik me stuur los laat, trekt me auto naar rechts. Hij is uitgelijnd onlangs omdat ik er nogal last van had, maar nou doet ie et nog steeds. waarschijnlijk heeft hij in et verleden een klap gemaakt ofzo.. kan ik dit probleem een beetje verminderen met een veerpootbrug dat ik em zeg maar op een of andere manier er tegenin laat gaan... of is er een andere oplossing?????
-
Iets simpels: bandenspanning?
-
- Contacteer:
of ff bij een ander bedrijf de uitlijning laten checken
niet goed raport mee naar het ander bedrijf en verhaal halen
niet goed raport mee naar het ander bedrijf en verhaal halen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Mmmmm, trekt hij altijd naar rechts? Alleen als je gas geeft, of als je remt???? Een goede monteur moet hem ook met kromme delen aardig kunnen lijnen. De erge krommingen had je toch wel eerder opgemerkt, kan toch nooit compleet krom zijn, en zo ja, dan mag de monteur dat ook wel kunnen zien. Verder kan het echt van alles zijn, check voor de grap je lager (heb ik een keer gehad op de bmw 325ix)......
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
ik zou de kogels en vooral de fusees eens goed kontroleren want dat zijn meestal de grootste boosdoeners op dit gebied.
ik heb met name heel veel last gehad van bleek achteraf de fusee die zo uitgehoddeld was dat er zowat een hamster zich kon nestellen in de onstane speling.
kijk de kogels maar es allemaal,dus ook die van de stuurinrichting 4 stuks goed na!!
ik heb met name heel veel last gehad van bleek achteraf de fusee die zo uitgehoddeld was dat er zowat een hamster zich kon nestellen in de onstane speling.
kijk de kogels maar es allemaal,dus ook die van de stuurinrichting 4 stuks goed na!!
Ermm, even iets waar ik voor geleerd heb (?)
De weg wordt altijd ietsjes schuin aangelegd, dit wordt zo gedaan om het regenwater aftevoeren naar de kolken aan de zijkant van de weg.
Meestal is de verkanting (zoals dat heet) 2%, maar soms hanteerd men 5% en dat is best schuin, met als gevolg dat een auto een beetje naar rechts trekt (in NL, in Engeland naar links)
De weg wordt altijd ietsjes schuin aangelegd, dit wordt zo gedaan om het regenwater aftevoeren naar de kolken aan de zijkant van de weg.
Meestal is de verkanting (zoals dat heet) 2%, maar soms hanteerd men 5% en dat is best schuin, met als gevolg dat een auto een beetje naar rechts trekt (in NL, in Engeland naar links)
om dat te checken ga je even links rijden.
Er zijn smalle wegen zat waarop dat best even kan.
En dan doe je het ook nog even in de tegengestelde richting, dit om de invloed van de wind uit te sluiten.
En dan concludeer je dat er toch iets mis is.
(I've been there)
Er zijn smalle wegen zat waarop dat best even kan.
En dan doe je het ook nog even in de tegengestelde richting, dit om de invloed van de wind uit te sluiten.
En dan concludeer je dat er toch iets mis is.
(I've been there)
Mee eens. Ik had maar 1 fusee kogel bij het echter voorwiel die rot was en voor het zelfde gezeik zorgde. Met hoge snelheids dempels was het helemaal een ramp dan zwieperde hij bij op en af gaan een kant op.On 2002-03-26 23:28, patrick b
wrote:
ik zou de kogels en vooral de fusees eens goed kontroleren want dat zijn meestal de grootste boosdoeners op dit gebied.