On 2002-03-26 10:36, robert
wrote:
ik heb em!!
N/m is de eenheid van hoeveel bier gaat er in 1 meter.
(Numbers of beer per Meter)

On 2002-03-26 10:36, robert
wrote:
ik heb em!!
N/m is de eenheid van hoeveel bier gaat er in 1 meter.
(Numbers of beer per Meter)
Hoe kan je nou zeggen dat het niks met krom of aandraaien te maken heeft gehad?On 2002-03-26 08:49, Ben
wrote:
Ik zal vanavond ff foto's van de pakking maken. Het heeft niets met kromme kop of niet goedaangedaaid te maken. hij zat netjes vast gelijmd en recht. Net zoals bij de vorige pakking is het randje langs de cilinder weer weg gebrand en geploft.
Voortaan maar aanspreken met Macgyver????On 2002-03-26 11:40, robert
wrote:
heel veel....
Ik heb uit heel dun blik een ring geknipt en onder de bus gelegd. Toen wast ok.
Het minimale wat nodig was om hem weer perfect vlak te krijgen. Wil namelijk niet teveel vlakken, want ik moet de CR laag houden. Lager dan standard. Wil namelijk met een hoge druk gaan rijden zonder dat ik een abbo moet pakken op koppakkingen enzo.On 2002-03-26 11:56, Marius
wrote:
Ja precies dat moet je wel controleren, want als die ringetjes onder je bussen gaar zijn heb je dus snel dit soort problemen.
Robert, hoe heb je dat blikgoed afdichtend gekregen? Heb je nog wel weer een rubber ring geplaatst?
Of valt het met de afdichting wel mee omdat de bussen diep in het onderblok zitten?
McLain, hoeveel had jij je kop eigenlijk laten vlakken?
Klopt. Het betekent dat je de rekbouten 20graden moet draaien.On 2002-03-25 17:28, robert
wrote:goed gelezen michel!On 2002-03-25 17:25, Michel S.
wrote:
Wat betreft het 30NM aandraaien en dan 20 min laten lopen. Dat kan nooit goed zijn geweest ervoor. Je moet 30-35 aandraaien, en daarna meteen 55-60 aandraaien en dan pas laten lopen.
ik dacht nog even aan het checken van de hoogte van de cilinderbussen tov. het onderblok, maar dat hoeft niet meer.
Dit hebben we gedaan kwam geen licht door. Misschien is hij ook wel krom. Maar er zijn 2 cilindes gekankantelt. Het is gewoon een k#t blok was al te veel aan gekut. En hij was al eens slecht uitgehoont. bouten dol en ga zo maar door. We hebben het andere blok erin. Alles klaar water erin lekt er 1 bout aan de zijkant van het blok onder de turbo. En we waren direct sjaggie. De boel opgeruimd auto op de parkeerplaats geduwd en naar huis gegaan. Morgen dat oplossen.On 2002-03-26 11:40, robert
wrote:
Misschien toch de hoogte van de bussen tov het onderblok.
Dat kan je heel makkelijk checken door een 'rij' (of een heel recht stuk staal of het eind van de schuifmaat) op de bus te leggen en kijken of er nog een beetje licht tussen de rij en het onderblok door schijnt. Zo ongeveer 0.05 tot 0.1 mm is ok (gokje). Tip: krantepapier is ongeveer 0.05 mm dik.