Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

De prijs? Welnee, die is voor mij nooit veranderd altijd 36950 geweest.
Okay, dat was inderdaad maar een heel geringe meerprijs t.o.v. een Privilege. Maar hoe meer hebbedingetjes voor weinig, hoe beter, nietwaar!?
Matijs
Contacteer:

On 2002-03-22 11:56, Edo
wrote:
On 2002-03-22 11:47, RenaultclioII16v
wrote:
Ja het wordt een schitterend ding! :lol:
Nu kom je volgende meeting toch wel ff kijken!
He Peter! Thanks. Ja, ik kom zeker naar een volgende meeting. Moet ook maar eens overwegen om gewoon lid te worden. Dan zeg ik de Veronica gids gewoon op. Zeg nou zelf, wat is er nou leuker: dit forum of die gids :grin:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.tvgidsonline.nl" TARGET="_blank">www.tvgidsonline.nl</A><!-- BBCode End -->

sim-pel... :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

On 2002-03-22 15:41, Edo
wrote:
De prijs? Welnee, die is voor mij nooit veranderd altijd 36950 geweest.
Okay, dat was inderdaad maar een heel geringe meerprijs t.o.v. een Privilege. Maar hoe meer hebbedingetjes voor weinig, hoe beter, nietwaar!?
Ze kregen geen korting ervoor, de prijs was al hierop berekend. Idd geringe meerprijs. Daarmee heb ik ze ook over kunnen halen. Xenon en leer, altijd leuk. Oh ja, en geluiddempende voorruit....?!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Marius

Mooi !
Abel
Über-Spammer

Mooi?

HEEL MOOI!!!!

:grin::grin:
BartK (Adrenalin)

DAMN, dat ziet er goed uit...
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

AHUM :evil:.... Nu val ik toch spontaan van m'n stoel :grin: en de SCTC dan..... de jeugd van tegenwoordig :lol:
-----------------
[/quote]

Ow sorry nick... ben nog steeds pissig dat ik geen prijs gewonnen heb door jouw die wax te geven :lol: :lol: maar de sctc staat wel mooi op een gedeelde eerste plaats :lol:
Cleaned Style
Projecttopic
Patrick L.

Heeeele mooie auto!
mark -19- 16v

ja wat een super bak zeg

veel suc6 ermee
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Maurits
Contacteer:

Edo,

Nog interesse in een originele Clio Sport achterbumper?
Twee maanden oud.

Verder mooie auto.

Maurits.
Anonymous

On 2002-03-23 23:29, Red MK II
wrote:
Nog interesse in een originele Clio Sport achterbumper?
Hhmmm. Verlokkelijk, omdat de bumper uit de sportkit toch nog een stuk niet meegespoten bleek te zijn.
Aan de andere kant: volgens mij past zo'n bumper niet, toch? Een Clio RS heeft toch zowel voor (zeker) als achter (niet zeker) een grotere spoorbreedte, met alle gevolgen van dien?

Anyway, ik blijf toch maar bij de huidige. De 'onderlip' komt dan ook overeen met de lip voor. Bovendien moet ik 'verstandig' zijn en overtollige cash eigenlijk naar hele andere doelen sluizen zoals doorlopende kredieten :wink: Toch bedankt!

Edo
Plaats reactie