De prijs? Welnee, die is voor mij nooit veranderd altijd 36950 geweest.
Okay, dat was inderdaad maar een heel geringe meerprijs t.o.v. een Privilege. Maar hoe meer hebbedingetjes voor weinig, hoe beter, nietwaar!?
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.tvgidsonline.nl" TARGET="_blank">www.tvgidsonline.nl</A><!-- BBCode End -->On 2002-03-22 11:56, Edo
wrote:He Peter! Thanks. Ja, ik kom zeker naar een volgende meeting. Moet ook maar eens overwegen om gewoon lid te worden. Dan zeg ik de Veronica gids gewoon op. Zeg nou zelf, wat is er nou leuker: dit forum of die gidsOn 2002-03-22 11:47, RenaultclioII16v
wrote:
Ja het wordt een schitterend ding!
Nu kom je volgende meeting toch wel ff kijken!![]()
sim-pel...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze kregen geen korting ervoor, de prijs was al hierop berekend. Idd geringe meerprijs. Daarmee heb ik ze ook over kunnen halen. Xenon en leer, altijd leuk. Oh ja, en geluiddempende voorruit....?!On 2002-03-22 15:41, Edo
wrote:
De prijs? Welnee, die is voor mij nooit veranderd altijd 36950 geweest.
Okay, dat was inderdaad maar een heel geringe meerprijs t.o.v. een Privilege. Maar hoe meer hebbedingetjes voor weinig, hoe beter, nietwaar!?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
DAMN, dat ziet er goed uit...
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
AHUM
.... Nu val ik toch spontaan van m'n stoel
en de SCTC dan..... de jeugd van tegenwoordig 
-----------------
[/quote]
Ow sorry nick... ben nog steeds pissig dat ik geen prijs gewonnen heb door jouw die wax te geven
maar de sctc staat wel mooi op een gedeelde eerste plaats 

-----------------
[/quote]
Ow sorry nick... ben nog steeds pissig dat ik geen prijs gewonnen heb door jouw die wax te geven

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Heeeele mooie auto!
-
ja wat een super bak zeg
veel suc6 ermee
veel suc6 ermee
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Edo,
Nog interesse in een originele Clio Sport achterbumper?
Twee maanden oud.
Verder mooie auto.
Maurits.
Twee maanden oud.
Verder mooie auto.
Maurits.
Hhmmm. Verlokkelijk, omdat de bumper uit de sportkit toch nog een stuk niet meegespoten bleek te zijn.On 2002-03-23 23:29, Red MK II
wrote:
Aan de andere kant: volgens mij past zo'n bumper niet, toch? Een Clio RS heeft toch zowel voor (zeker) als achter (niet zeker) een grotere spoorbreedte, met alle gevolgen van dien?
Anyway, ik blijf toch maar bij de huidige. De 'onderlip' komt dan ook overeen met de lip voor. Bovendien moet ik 'verstandig' zijn en overtollige cash eigenlijk naar hele andere doelen sluizen zoals doorlopende kredieten
Edo