-
Mijn motortje van mijn gtt-tje hapert en schokt een beetje als ik overschakel en als ik constante snelheid rijdt loopt ie ook niet lekker. Iemand enig idee wat dat kan zijn? Zitten nieuwe bougies in, ontsteking is afgesteld. Hoorde van iemand dat ik mijn toerental moest verhogen, maar met 1100 toeren doet ie het nog dus dat is het niet. Waar zou het aan kunnen liggen? vacuumvervroeger, verdeelkap? Kan iemand me helpen want dit is vreselijk irritant
-
Niet goed lopen bij constante snelheid had ik ook. Althans....hij hield afb en toe een beetje in. Niet vloeiend iig. Heb een nieuwe ontsteking gekocht.....probleem weg. Dure grap, maar werkte wel.On 2002-03-19 14:11, GT Turbo Tom
wrote:
Mijn motortje van mijn gtt-tje hapert en schokt een beetje als ik overschakel en als ik constante snelheid rijdt loopt ie ook niet lekker. Iemand enig idee wat dat kan zijn? Zitten nieuwe bougies in, ontsteking is afgesteld. Hoorde van iemand dat ik mijn toerental moest verhogen, maar met 1100 toeren doet ie het nog dus dat is het niet. Waar zou het aan kunnen liggen? vacuumvervroeger, verdeelkap? Kan iemand me helpen want dit is vreselijk irritant

-
Aan de ontsteking ligt het niet want het is de ontsteking uit mijn vorige gtt en die liep perfect
-
Ja Robert klopt, maar toen die van mij nieuw was had ik hem nog niet. En nu ik hem heb is ie niet meer nieuw en loopt ie dus niet lekker
[ This message was edited by: GT Turbo Tom on 2002-03-20 08:11 ]
[ This message was edited by: GT Turbo Tom on 2002-03-20 08:11 ]
-
Ok maar hoe kijk je de carterventilatie na, en welk potje bedoel je? En waar zit het allemaal? Bougiekabels zijn nieuw, bougies nieuw, ontsteking met keuring pas afgesteld
-
Ok zal vanmiddag even kijken, zag wel dat mijn carb onderaan een beetje nat was, dus geloof dat ie er alsnog vanaf moet voor nieuwe pakkingen? En in 1 luchtslangetje (zon kort stukje) zit en klein scheurtje. (wat je met daglicht niet allemaal kunt zien) Alvast bedankt allemaal