-
Veel sterkte gewenst voor familie en vrienden.
-
- Contacteer:
Klapband zou kunnen,On 2002-03-20 19:04, Ben
wrote:
Er staat dat hij te hard heeft gereden? en maik zei dat hij een klapband had... Hmmm
Ik ken de mensen niet dus weet niet aan wie ik moet condoleren.
feit blijft wel dat hij te hard heeft gereden.
Ik ben zwlf ook hagenees en op die weg
rij je ook geen 50 maar veel harder.
Zou me niks verbazen als hij tegen de 100
aanzat.
Mag je daar geen 80?
-
- Contacteer:
Jeetje wat is dit erg. Pas 31 jaar. Je word er gewoon een beetje stil van. Ga je toch effe nadenken voor je de bocht zo hard in gaat voor het geval dat je dus ook een klapband krijgt.
Familie, vrienden, kennissen allemaal gecondoleerd en heeeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte.
Familie, vrienden, kennissen allemaal gecondoleerd en heeeeeeeeeel veeeeeeeel sterkte.
-
Misschien wel zijn eigen schuld, maar dat neemt het verlies voor zijn familie en vrienden niet weg!On 2002-03-20 23:55, Ben
wrote:
[/mod]Dit gaat echt te ver Ben[/mod]
[ This message was edited by: moderator on 2002-03-21 13:36 ]
[ This message was edited by: JBL-GT-Turbo on 2002-03-21 13:46 ]
-
- Contacteer:
On 2002-03-20 23:55, Ben
wrote:
Ik vind dat dit toch wel heel erg hard is hoor Ben. Je gunt niemand dit. Als iemand een klapband krijgt kunnen er rare dingen gebeuren. Sterkte iedereen.
[ This message was edited by: Moderator on 2002-03-21 13:36 ]
-
...On 2002-03-20 23:55, Ben
wrote:
[ This message was edited by: Frank_16v on 2002-03-21 09:20 ]
[ This message was edited by: Moderator on 2002-03-21 13:37 ]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Afschuwelijk zeg hee. Dit gun ik dus echt never nooit iemand.
Gecondoleerd
Gecondoleerd
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Toen die vriend van mij doodging toen waren z'n haren verkleurd. Hij had normaal bruin haar maar van angst zijn ze allemaal van pigment verschoten naar grijs.Gecondoleerd. Dit vind ik wel 1 van de meest gruwelijke manieren om te komen overlijden. Moet er niet aan denken. Wat zal die man doodsangsten hebben uitgestaan.
Hij werd in een gracht (Den Haag) terug gevonden op de achterbank.
Gecondoleerd!
-
Hier zijn geen woorden voor..........
William, rust in vrede!
Vanuit Papendrecht wens ik alle nabestaanden alle sterkte toe met het verwerken van het verlies van een geweldige vent!
William, rust in vrede!
Vanuit Papendrecht wens ik alle nabestaanden alle sterkte toe met het verwerken van het verlies van een geweldige vent!
Dan kan ik ook geen medelijden hebben met de gigantische onkosten die jij hebt gehad met de GTT!On 2002-03-20 23:55, Ben
wrote:
Eigen schuld dikke bult, moet je de auto maar niet voor mijn neus wegkopen!
[ This message was edited by: Moderator on 2002-03-21 13:37 ]
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Pleeeeaaaase jongens.....niet op deze topic.
laat alle meningen hier gewoon voor wat ze zijn en reageer er gewoon niet op, of op een andere manier.
Dan behoud de topic zn waarde.
weet je nog wel: "Respect is everything"
thanx.
laat alle meningen hier gewoon voor wat ze zijn en reageer er gewoon niet op, of op een andere manier.
Dan behoud de topic zn waarde.
weet je nog wel: "Respect is everything"
thanx.
-

de Moderators zijn van mening dat dit soort persoonlijke dingen niet echt thuis horen op een Tuning Forum, maar uit respect voor de poster verwijderen wij het topic niet.
Echter moet er rekening worden gehouden met mensen die het niet kunnen waarderen..
Echter moet er rekening worden gehouden met mensen die het niet kunnen waarderen..
Namens clio16V.com wens ik familieleden, vrienden en kennissen veel sterkte bij het verwerken van het verlies van William.
gecondoleerd
mooi klote, ben er nog steeds ondersteboven van, ok hij reed wel vaak hard. maar dat wil nog niks zeggen!
william het ga je goed!
-----------------
supercinq cést la vie.
[ This message was edited by: mathijs on 2002-03-21 18:57 ]
william het ga je goed!
-----------------
supercinq cést la vie.
[ This message was edited by: mathijs on 2002-03-21 18:57 ]
Er is wat verwarring ontstaan.
Ik hoor nu al van drie mensen dat ze denken dat William een paar keer in Bodegraven is geweest tijdens de F.N.B.
Dat is dus niet waar, Michiel uit Vianen heeft ook een gele R5GTT, met leer en die rijdt vandaag de dag nog steeds rond. Hij is een paar keer bij de F.N.B. geweest.
De mensen die dit de wereld in hebben geholpen, en ze weten dat van zichzelf wel, moeten eerst iets zeker weten voordat ze deze geruchten de wereld in brengen.
Ik hoor nu al van drie mensen dat ze denken dat William een paar keer in Bodegraven is geweest tijdens de F.N.B.
Dat is dus niet waar, Michiel uit Vianen heeft ook een gele R5GTT, met leer en die rijdt vandaag de dag nog steeds rond. Hij is een paar keer bij de F.N.B. geweest.
De mensen die dit de wereld in hebben geholpen, en ze weten dat van zichzelf wel, moeten eerst iets zeker weten voordat ze deze geruchten de wereld in brengen.
gecondoleerd...
en familie en vrienden sterkte toegewenst.
en familie en vrienden sterkte toegewenst.
-
- Über-Spammer
sorry hoor, maar ik wist dat het deze keer ook weer de mist in ging.. kunnen mensen hier nou "noooit" aan een topic houden??
zeer spijtig...
(geld voor de gene die zich aangesproken voelen. PS: gaat dus niet zeggen van : geld dit voor mij??? >>> eerst lezen dan schrijven <<<
ps2: sommige opmerkingen zijn niet gepast en let daar dan ook een beetje op jongens.. jullie zijn allemaal oud genoeg om te weten wat je nou wel en niet kunt opschrijven.
~ wees verstandig en denk 2x na voordat je iets doet, schrijft of zegt ~
Gr. maik.
zeer spijtig...
(geld voor de gene die zich aangesproken voelen. PS: gaat dus niet zeggen van : geld dit voor mij??? >>> eerst lezen dan schrijven <<<
ps2: sommige opmerkingen zijn niet gepast en let daar dan ook een beetje op jongens.. jullie zijn allemaal oud genoeg om te weten wat je nou wel en niet kunt opschrijven.
~ wees verstandig en denk 2x na voordat je iets doet, schrijft of zegt ~
Gr. maik.
Ik ben een week in het buitenland geweest dus daarom reageer ik misschien wat aan de late kant, maar hier schrik ik toch wel van!
Hierbij dan ook nog van mijn kant uit mijn medeleven en sterkte toegewenst naar alle familie, vrienden en kennissen.
Hierbij dan ook nog van mijn kant uit mijn medeleven en sterkte toegewenst naar alle familie, vrienden en kennissen.