Geen idee of het een gek verhaal is....
Wat ik wel weet is dat ik hem nu helemaal niet meer aan krijg.....
Maar ik zeg gevoelsmatig wel dat het niet zomaar een standaard storinkje in de ontsteking is. Daarvoor liep hij te mooi in eerste instantie en te abrubt niet na mijn te wilde afremactie op de motor.
Klinkt als een strak plan...... Super bedankt alvast man ! 

Heb ooit ook zoiets gehad, wat bleek was een relaistje wat bij de ruitenwissermotor zit er mee gekapt.
Hmmm.. misschien doe ik dat wel.... mail me anders even je mobiele nummer, dan kenne we belle.... 
Zeeuw, ik geloof dat jij hetzelfde relais bedoelt als wat Gille21T mij ook al voor waarschuwde...
Liefst bouwde ik het zo weer in elkaar dat de vlammen blijven , maar de auto wel gewoon weer rijdt ... menno, misschien moeten we eens een keer A.L.S. knutselen voor de GT ....

Zeeuw, ik geloof dat jij hetzelfde relais bedoelt als wat Gille21T mij ook al voor waarschuwde...
Liefst bouwde ik het zo weer in elkaar dat de vlammen blijven , maar de auto wel gewoon weer rijdt ... menno, misschien moeten we eens een keer A.L.S. knutselen voor de GT ....
iets wat - en dat is de clou - op commando - de ontsteking in de war helpt.
door de ontbranding in het uitlaatsysteem houdt je de turbo weer aan de gang.....
door de ontbranding in het uitlaatsysteem houdt je de turbo weer aan de gang.....
Als je het werkend krijgt moet het mogelijk zijn een zwaardere / grotere turbo te monteren, omdat lag niet meer de bottleneck is. .... die zijn weer sterker te krijgen en die kosten dus ook minder turbinewieltjes.....
titanium wieltjes enzo maken , betere hitteschilden....
Je kan het niet continu gebruiken.....
Maar in combinatie met launch control is het best wel een natte droom.... ..
Je kan het niet continu gebruiken.....
Maar in combinatie met launch control is het best wel een natte droom.... ..
ok...... beetje gerommeld aan de GT...
kabel van de verdeler losgetrokken, vonkt niet meer (ontstekingsprobleem bevestigd)
relais naast de ontstekingsunit bekeken: "zwart" (aan de buitenkant, maar dat hoort ook zo)
relais losgehaald, ander 5-polig relais er opgezet: geen effect.
Op zoek naar een doormeetapparaatje / multimeter: kwijt, zoek , foetsie
Ik ga nu eerst maar eens de opnameunit van de bak af knutselen (intercooler, slangen, filterhuis er af) en die schoonmaken en de bedrading controleren. Iets zegt mij dat mijn hitteschildloze 5 daar wel eens gehakt van gemaakt kan hebben.......
Wel eindelijk de gelegenheid nu om allerlei zaken netjes te bevestigen
kabel van de verdeler losgetrokken, vonkt niet meer (ontstekingsprobleem bevestigd)
relais naast de ontstekingsunit bekeken: "zwart" (aan de buitenkant, maar dat hoort ook zo)
relais losgehaald, ander 5-polig relais er opgezet: geen effect.
Op zoek naar een doormeetapparaatje / multimeter: kwijt, zoek , foetsie

Ik ga nu eerst maar eens de opnameunit van de bak af knutselen (intercooler, slangen, filterhuis er af) en die schoonmaken en de bedrading controleren. Iets zegt mij dat mijn hitteschildloze 5 daar wel eens gehakt van gemaakt kan hebben.......
Wel eindelijk de gelegenheid nu om allerlei zaken netjes te bevestigen

Wie heeft het in VREDESNAAM verzonnen dat je voor zo'n lullig dingetje zo veel zooi uit je auto moet halen....
maar de BDP sensor is er nu uit....
Wie kan mij omschrijven hoe zo'n ding er nieuw uitziet? is er nog iets bijzonders aan ?
Overigens staat mijn aanbod nog steeds, als er een handige donder is die wil spelen met een (eigen) multimeter kan hij me mailen...
maar de BDP sensor is er nu uit....
Wie kan mij omschrijven hoe zo'n ding er nieuw uitziet? is er nog iets bijzonders aan ?
Overigens staat mijn aanbod nog steeds, als er een handige donder is die wil spelen met een (eigen) multimeter kan hij me mailen...
-
tjsa...het is een Renault he 
Ik heb wel kleinere handjes...en ik kan me pols drie keer dubbelklappen, ben morgen wel je hulpje
Ik heb wel kleinere handjes...en ik kan me pols drie keer dubbelklappen, ben morgen wel je hulpje

-
- Contacteer:
Wat was nu hier de uitkomst van?
Hoe is dit probleem verholpen?
Bij mij loopt hij stationair nog net. Verder gaat rijden goed.
Ik heb het idee dat het een bougie of verdeler probleem is.
Met terug schakelen en afremmen op de motor boven de 3000 toeren ploft hij als een gek.
Hoe is dit probleem verholpen?
Bij mij loopt hij stationair nog net. Verder gaat rijden goed.
Ik heb het idee dat het een bougie of verdeler probleem is.
Met terug schakelen en afremmen op de motor boven de 3000 toeren ploft hij als een gek.
-
- Über-Spammer
Wat heb je er nu onder zitten dan Rick??
-
- Contacteer:
Ik heb er geen Devil onderzitten. (Sebring momenteel).
Maar de problemen boven beschreven hangen niet samen met de uitlaat...
Ik heb overigens net effe een poste van Robert opgedoken.....
Dat dit de reden is?
Maar de problemen boven beschreven hangen niet samen met de uitlaat...
Ik heb overigens net effe een poste van Robert opgedoken.....
Zou het kunnen dat dit hier speelt?robert schreef:Kan misschien verschil zijn in winter/zomerbenzine. De 'consument' weet dat niet maar met de samenstelling wordt aardig geschoven.
Winterbenzine heeft veel meer vluchtige bestandelen, en dat merk je heel goed.
Zeker als het buiten warmer is dan normaal.
Zoals laatste weken!
edit: ok de allerlaatste week niet dan.
robert
<font size=1>[ This message was edited by: robert on 2001-11-15 10:35 ]</font>
Dat dit de reden is?
-
- Über-Spammer
Rick mijn uitlaat klapte toch ook erg 
nu niet meer.. nu is het minder..
reden.: hij is goed CO afgesteld en stationaair ook.

-
- Contacteer:
Ja dat dacht ik dus ook. Maar het is zo vreemd dat het voorheen niet was.Maik (WOOFER) schreef:Rick mijn uitlaat klapte toch ook erg
Zou dan dus echt de schroef los gedenderd zijn...
Ja tuurlijk heb ik wel ruig gereden en een beetje gevlogen ook nog... maar schroefje loskomen op de carb...
-
- Über-Spammer
nee niet losgekomen.
ik heb hem zelf versteld nadat ik andere sproeiers erin had gemonteerd...
dus hij stond zowiezo al verkeerd
ik heb hem zelf versteld nadat ik andere sproeiers erin had gemonteerd...

dus hij stond zowiezo al verkeerd