hoogte: 30 cm
breedte: 71 cm
Diepte onderaan: 37 cm
Diepte bovenaan: 32 cm
Nu hebben je woofer 3 cm om uit te slaan, das volgens mij genoeg. Je kan altijd nog een randje weg fresen als het niet werkt. Roy denk jij dat dat genoeg is drie centimeter ?
Wat ik trouwens ook zat te denken, als je je hoedenplank nu gewoon weghaald (je hele kofferbak zit toch vol met subwoofer) kan je weer wat hoger. Maar misschien wil je dit niet om dat je het stealthy wil inbouwen (zou ik wel doen)
Weet niet of het genoeg is Paul.
Ligt een beetje aan de versterker.
Maar je zou het een keer kunnen opmeten hoeveel je woofer uitslaat met volume op max.
Maar ik heb ruimte genoeg hoor tussen de sub en de achterklep, er staat er nu een kist in met 1 subwoofer op 40cm diep onderaan en boven 35cm en dan kunner er nog net 2 versterkers naast elkaar voor.
De berekeningen zijn overigens wel berekend op 18mm MDF zonder tussenschot. Dus tel er nog ff 2 cm bij op als je er een tussenschot in gaat bouwen (doen !!)
Nou ik hoop het wel, maar volgende week ga ik eerst mijn velgen spuiten en een devil spruitstuk erop zetten en dan begin pas aan die kist, als ik het niet te druk heb.
De berekeningen zijn overigens wel berekend op 18mm MDF zonder tussenschot. Dus tel er nog ff 2 cm bij op als je er een tussenschot in gaat bouwen (doen !!)
On 2002-02-13 11:37, Ploegah
wrote:
OK, dan word hij als volgt
B 65cm
H 30cm
D1 35cm
D2 40cm
Ploegah zou je het nog een keer voormij uit willen rekenen met een hoogt van 35 cm de rest mag het zelfde blijven ,want de woofers zijn al 30 cm groot.
Hij staat in elkaar na veel passen en meten staat hij in de koffer morgen gaan we proef draaien. Heb nu geen ruimte meer over in mijn koffer maar ja daar doe ik toch niets mee.
Het klinkt harstikke goed vind ik zelf. Te warm worden ze ook niet (de versterkers) ik denk dat de mensen die op mijn achterbank last krijgen van nekklachten zo hard blazen de ventilatorretjes.:lol::lol:
Ik heb net heel mijn koffer vol gegooid met 2 subwoofers 2 versterkers en een wisselaar. dus ja zoveel ruimte heb ik niet meer over om er iets bij te hangen.