-
Ben helemaal kapot van mijn GT turbo's maar heb totaal geen verstand van auto's dus wie kan mij helpen: Voel met terugschakelen met (met koude motor) bijna de tandjes van de verscnellingsbak, met warme motor is dit weg. Is de koppeling gaar of is het iets anders?
-
min clio16v schakelt ook voor geen meter als 'ie koud is, hoor ter idd bij
heb er toen eens voor de fun volsyntheet in me bak gegooit.On 2002-03-19 08:30, Frank_16v
wrote:
min clio16v schakelt ook voor geen meter als 'ie koud is, hoor ter idd bij
en weg krakend geluid. en weg kloterig op en terugschakelen bij een koude motor
-
Theoretisch zou het nog kunnen dat je koppelings pedaal niet helemaal ontkoppelt, maar een GTT heeft een automatische koppelingskabel-spanner (ook een mooi galgje woord) dus dat ZOU het probleem niet mogen zijn.
Zoals de rest zegt, bij koude motor sputtert elke versnellingsbak tegen.. zelfs die van peperdure BMW's! (lees, mijn vaders' auto).
Zoals de rest zegt, bij koude motor sputtert elke versnellingsbak tegen.. zelfs die van peperdure BMW's! (lees, mijn vaders' auto).
-
nou heb ik op dit forum al eens een topic hier over gelezen, toen was de conclusie dat volsyntheet weer niet geschikt zou zijn voor een 16vbak...kheb alleen ff niet zo'n zin om de topic op te zoekenOn 2002-03-19 09:30, dennis16v
wrote:
heb er toen eens voor de fun volsyntheet in me bak gegooit.
en weg krakend geluid. en weg kloterig op en terugschakelen bij een koude motor