Ik moet er met me 2cm verlaging overheen in zijn 1, andersvliegt me hoedenplank alle kanten op. Klere drempels...
En met de laguna hoef ik niet eens af te remmen.
Die weg is me hele leven lang een voorrangs weg geweest en nu niet meer dus regelmatig ros ik zo over een kruispunt heen en dan kan ik me wel weer voor me kopslaan Vooral zonder APK hehe..
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 12:00 ]
OK ik heb een probleem morgen de keuring maar e toeter doet het niet. Hij deed het eerst wel maar na verwijderen blok en dashboard niet meer. In de schakelaar van je licht zitten alle stekkers erop (2 stekkers) verder zit alles vast op 1 connector na een female plug wit met 4 pootjes kan dit de oorzaak zijn? Ik kan nergen een aansluiting vinden voor dat ding.
OP de toeter zelf zitten alle kabeltjes ook nog zoals eerst. Ik heb al een andere schakelaar geprobeerd maar dan doet alles het netjes behalve de toeter
tips?
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 16:19 ]
Volgens mij gaat de toetoet via een relais ( zo'n zwart doossie wat ergens in de buurt van je toetoet rond moet zwerven) Vocht kan er wel eens voor zorgen dat ze slecht contact maken of duuk gaat.
Als je hem open maakt en ff contactspray gebruikt gaat ie het vast weer doen..
lol ja dat zwarte ding toch? ook al gechecked en schoongemaakt. Hij deed het totdat we het blok en dash eruit gehad hebben. maar we hebben niets los gehaald van de bedradingen betreft de toet
ik heb een andere hoorn dan standaard dus zit lekker diep weggebouwd. Ik kijk vanavond wel schroef ik me bumper er wel ff af...
Gezeik werkt alles eindelijk en dan kapt je toeter ermee
doet ie het helemaal niet of (totaal geen actie) of maakt'ie toch een soort frrt frrt geluidje ?
als dat het geval is moet je het compressortje even 'reviseren' (uit elkaar halen schoonmaken en in elkaar draaien) dat had ik namelijk ook met mijn toeter en daarna deed ie het weer.
als er niets gebeurt ook geen frrt, dan zou ik zeggen veel plezier met de multi meter
hmmmm dan de dynamo in het compressortje misschien misschien doorgrebrand. haal em anders ff uit elkaar. (hij werkt met magneetjes dus het weer in elkaar krijgen is erg vervelend)
Dat wordt dan vanavond in de garage het giet als de klere hier. Zal toch niet zomaar kapot gegaan zijn we hebben er niet eens aangezeten. echt weird dit. maar ja we zien vanavond wel. thanx
hij tolt niet hij doet niets da's het maffe en we hebben hem ook niet horen tollen.
-----------------
Me gtt loopt als een zonnetje
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 17:35 ]
On 2002-03-18 17:34, Ben
wrote:
hij tolt niet hij doet niets da's het maffe en we hebben hem ook niet horen tollen.
-----------------
Me gtt loopt als een zonnetje
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 17:35 ]
Dat ie nu niets doet begrijp ik
maar je zegt in een post erboven dat hij 12,5 volt krijgt. Als hij die ook al kreeg toen ie nog heel was kan dat best de reden zijn dat hij het NU niet meer doet. Snappie ?
KLere relais was kapot. Nieuwe erin doet de luchthoorn het 2 minuten kapt die er ook mee. Gelijk een andere hoorn eropp en werken weer... WHOOHOO tooeeetttt
Sprak net een vriend van me, die werkt bij een keuringsstation in Hilversum en die ging ff een stukkie rijden in een alpine-blauwe GTT die hij moest keuren en toen heeft ie de motor opgeblazen! Daarna is die door de schrik tegen een bus aangeknalt en nu weet hij niet wat hij moet doen?