Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Ben

Ik moet er met me 2cm verlaging overheen in zijn 1, andersvliegt me hoedenplank alle kanten op. Klere drempels...

En met de laguna hoef ik niet eens af te remmen.

Die weg is me hele leven lang een voorrangs weg geweest en nu niet meer dus regelmatig ros ik zo over een kruispunt heen en dan kan ik me wel weer voor me kopslaan :wink: Vooral zonder APK hehe..
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 12:00 ]
Ben

OK ik heb een probleem morgen de keuring maar e toeter doet het niet. Hij deed het eerst wel maar na verwijderen blok en dashboard niet meer. In de schakelaar van je licht zitten alle stekkers erop (2 stekkers) verder zit alles vast op 1 connector na een female plug wit met 4 pootjes kan dit de oorzaak zijn? Ik kan nergen een aansluiting vinden voor dat ding.
OP de toeter zelf zitten alle kabeltjes ook nog zoals eerst. Ik heb al een andere schakelaar geprobeerd maar dan doet alles het netjes behalve de toeter :sad:

tips?
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 16:19 ]
Anonymous

Effe alle draadjes wiebelen?

Waarschijnlijk een slecht contact tussen de connectoren / massa / draadjes.
Ben

Heb ik al gedaan ook een beetje wd40 er tussen voor het soepeler glijden maar helpt niet :sad:
Anonymous

Volgens mij gaat de toetoet via een relais ( zo'n zwart doossie wat ergens in de buurt van je toetoet rond moet zwerven) Vocht kan er wel eens voor zorgen dat ze slecht contact maken of duuk gaat.

Als je hem open maakt en ff contactspray gebruikt gaat ie het vast weer doen..
Ben

lol ja dat zwarte ding toch? ook al gechecked en schoongemaakt. Hij deed het totdat we het blok en dash eruit gehad hebben. maar we hebben niets los gehaald van de bedradingen betreft de toet
Ben

En het giet uit de lucht treering weer in holland altijd, vanavond maar ff naar de garage... Maar die witte losse stekker waar is die van?
Patrick

ik heb ook al es meegemaakt dat ie vol water stond de hoorn,ken het ook zijn:smile:
Ben

ik heb een andere hoorn dan standaard dus zit lekker diep weggebouwd. Ik kijk vanavond wel schroef ik me bumper er wel ff af...
Gezeik werkt alles eindelijk en dan kapt je toeter ermee :lol:
Patrick

haha,ja dat zal je nu net hebben ja:grin:
Anonymous

doet ie het helemaal niet of (totaal geen actie) of maakt'ie toch een soort frrt frrt geluidje ?

als dat het geval is moet je het compressortje even 'reviseren' (uit elkaar halen schoonmaken en in elkaar draaien) dat had ik namelijk ook met mijn toeter en daarna deed ie het weer.

als er niets gebeurt ook geen frrt, dan zou ik zeggen veel plezier met de multi meter
Ben

ook geen frrrt ik heb de multi meter erop gehad en hij krijgt constant 12,5 volt ook al toeter ik niet. Dus da's maf.
Anonymous

hmmmm dan de dynamo in het compressortje misschien misschien doorgrebrand. haal em anders ff uit elkaar. (hij werkt met magneetjes dus het weer in elkaar krijgen is erg vervelend)
Ben

Dat wordt dan vanavond in de garage het giet als de klere hier. Zal toch niet zomaar kapot gegaan zijn we hebben er niet eens aangezeten. echt weird dit. maar ja we zien vanavond wel. thanx
Anonymous

Als tie constant stroom krijgt en hij blijft maar tollen vind ik het niet zo raar dat ie doorbrand
Ben

hij tolt niet hij doet niets da's het maffe en we hebben hem ook niet horen tollen.
-----------------
Me gtt loopt als een zonnetje :smile:
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 17:35 ]
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

toeter motortje kaput???

haal hem eruit en zet sluit hem aan op de "plus" en "min" van je accu en je hoort vanzelf of hij draait ...

doetie danie dan issie kaputos. :sad:
Ben

jah komt ook vanavond hehe had geen zin in de regen te staan
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

rgr that..!

suc7
Anonymous

On 2002-03-18 17:34, Ben
wrote:
hij tolt niet hij doet niets da's het maffe en we hebben hem ook niet horen tollen.
-----------------
Me gtt loopt als een zonnetje :smile:
[ This message was edited by: Ben on 2002-03-18 17:35 ]
Dat ie nu niets doet begrijp ik

maar je zegt in een post erboven dat hij 12,5 volt krijgt. Als hij die ook al kreeg toen ie nog heel was kan dat best de reden zijn dat hij het NU niet meer doet. Snappie ?
Steven
Car: M536

Gewoon toetertje van Jelmer ff pikken, of een andere?

Of gewoon zelf een toet-geluid maken als ie op je pookie drukt :grin:
Ben

KLere relais was kapot. Nieuwe erin doet de luchthoorn het 2 minuten kapt die er ook mee. Gelijk een andere hoorn eropp en werken weer... WHOOHOO tooeeetttt

NANANANA ik heb lekker een brandweer auto toeter :smile::smile:
Abel
Über-Spammer

Klaar voor de keuring?
Ben

JAAAAAAA :smile::smile::smile:

Kijken waar hij op af gekeurd wordt. Lijers vinden de eerste keer toch wel weer wat.
Abel
Über-Spammer

Hoe laat moet je/hij/zij? :smile:
Ben

Zo ik heb hem net weggebracht. Ben benieuwd.
Ben

Echt brak vroeg gewoon wordt er misselijk van. 2 uurtjes slaap achter de rug en 4 uur te vroeg me bed uit. Dit verstoord me ritme :lol:
Ben

tring tring.
*Met Ben.
-Hoi u spreekt met de APK-hoer uw auto is goed gekeurd.

Dat wil ik nou horen.
Telefoon staat naast me maar verroert zich nog niet.

Dit is toch geen doen voor een student die 's nachts leeft ik verveel me dood om dit tijdstip.
Dirk (CRX)

Tring, hallo, mogen we hem kopen? :smile:
Ben

:smile:
Mickael

En?

het wachten op uitslag is altijd k**
Ben

Nou ik zit de haren op me tenen te tellen. He gatver. Wat verveel ik me dood.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Tring
*met Ben
- met het keuringstation, kunt u even uitleg komen geven, want dit hebben we nog nooit gezien. Zoveel vermogen in zo'n klein auto'tje

:smile:

Suc6 in iig met het wachten
Ben

:lol:
jeroen.k

Sprak net een vriend van me, die werkt bij een keuringsstation in Hilversum en die ging ff een stukkie rijden in een alpine-blauwe GTT die hij moest keuren en toen heeft ie de motor opgeblazen! Daarna is die door de schrik tegen een bus aangeknalt en nu weet hij niet wat hij moet doen?
Plaats reactie