7.0 mijn beste de BX 16V heb hier de 10 beste resultaten van liggen en het gemiddelde kwam ie uit op 7.0 o-100
-
we hebben ooit eens zon ding verkocht , maar kwaliteit is het niet , turbo kapot , krukaslagers eruit etc etc , t is dat er geen made in taiwan op staat
, maar ja als ze rijden zijn t grappige bakkies , btw we hebben ook een swift gti in onderhoud , een amerikaanse versie , maar van die pook ben ik niet echt weg , net een dildo

Versnellingsbak van de GTS, verder niets aan verandert en hij kan het hebbenOn 2002-03-11 19:53, Bart V
wrote:Ahaa, hij was ongeblazen. Tja aangezien je naam had ik het vermoeden dat je voorheen een 1.4 turbo had. Zeg turboman, wat voor versnellingsbak zit er op die 1.7?????On 2002-03-11 19:16, turboman
wrote:
Is juist sneller geworden, was een ONGEBLAZEN 1.4 met dubbele weber, en nu 1.7 me 1 grotere Solex carb. (98 pk en 765 kg aan gewicht, top ca. 195 km/h en 0-100 in 8,7 sec ongeveer). In de toekomst nog verder tunen (wellicht turbo erop)
Mazzel
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=3467" TARGET="_blank">www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=3467</A><!-- BBCode End -->On 2002-03-13 22:34, gille 21TURBO
wrote:
7.0 mijn beste de BX 16V heb hier de 10 beste resultaten van liggen en het gemiddelde kwam ie uit op 7.0 o-100
Hierop staat 7.9 maar dat zijn volgens mij de fabrieks opgaven. Was die BX niet getuned ofzo?
nie op voortgaan ik heb de testen die ze deden met de citroen topmodellen gedaan door belgische testpiloten waaromnder een vriend van mij met de bx hebbben ze dat tien keer achter elkkaar gedaan en de beste was 6.9zelfs en de traagste7.8 en nog een paar rond de 7a 8sec het gemiddelde wat wij nooit kunnen halen zelf is 7.1
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Daihatsjoes.......BX'en......
Allemaal sneller dan mijn eigen gtt.....
Dankzij dit soort topics ga ik straks nog twijfelen of ik wel de juiste auto heb gekocht!!
NAAAAAAAAAHHHH!!!!!!
Ik dacht t NIIIIIEEEEEEEEET!!!!!
Sneller of niet, renault still KICKS ASS!!!!
eerder.
Allemaal sneller dan mijn eigen gtt.....

Dankzij dit soort topics ga ik straks nog twijfelen of ik wel de juiste auto heb gekocht!!
NAAAAAAAAAHHHH!!!!!!
Ik dacht t NIIIIIEEEEEEEEET!!!!!
Sneller of niet, renault still KICKS ASS!!!!
eerder.
Die BX 1.9 16V (145 pk) is absoluut niet sneller, want hij doet er bijna 10 (9,6) sec over om op 100 te komen. En bij die daihatsjoe hangt het puur van de bestuurders kwaliteiten af of die wel of niet wint van een GT, vice versa trouwens.
die BX die jij bedoelt heeft wel een kat he die ik bedoel is zonder met kat 145pk zonder 160pk
-
zoveel verschil dan zonder kat?
toen die uitkwamen was er nog veel verschil dan tegenover nu met een kat en zonder.ge kunt ook een poes nemen wie weet gaat ie rapper . LOL
-
die zorgt alleen maar voor lekkage. maarre heb je enig idee wat dat met n clio rsi doet?
wat een poes nemen ??????????????
dat gaat je toch een aantal pk 's geven hoor bij vriend zijn V-TEC erafgemopnteerd en heeft toch meer koppel en pakt een stuk beter op dus doen man
en mensen wat die cijfers ook zeggen zoals bij een GTT 7.8 dat halen jullie nooit he die sprint word gedaan met halve benzinetank en no ICE en een bestuurder van max 65kilo onafhankelijk van het weer ook he
-
hehehehe, die komt op de bijrijders stoel.On 2002-03-14 11:19, gille 21TURBO
wrote:
wat een poes nemen ??????????????
dat word dan een pitspoes zeker
kijk, een daihatsjoe (gezondheid) tot daar aan toe,
maar zoek getrokken worden door een BX zal me dus NIET gebeuren,
in vookomend geval koop ik wel weer een scooter..
-
kijk n vrouw die t tenminste snapt
nou volgens mij niet,
want in dat geval weer een scooter kopen is hetzelfde als: af door zijdeur.
Opvoeren die handel, en revenge!
Desnoods met een geleend NOS kitje, maar die BX moet verslagen worden.
want in dat geval weer een scooter kopen is hetzelfde als: af door zijdeur.
Opvoeren die handel, en revenge!
Desnoods met een geleend NOS kitje, maar die BX moet verslagen worden.
Das nie waar. Ze zijn erg snel, maar mijn Gsi achterhaalt hem wel... Geintje.On 2002-03-14 10:40, Rick
wrote:
Die BX 1.9 16V (145 pk) is absoluut niet sneller, want hij doet er bijna 10 (9,6) sec over om op 100 te komen.

Ik heb een vriend em die is he-le-maal gek van BX'en, hij heeft er drie....... (stilte)
Een BX sport heeft trouwens 125 pk, zo één heeft hij ook, alleen is die compleet doorgerot. Wachtend op restaurtie.
Volgens hem was mijn GSi in standaard uitvoering al sneller dan zo'n 16V. Viel hem behoorlijk tegen toen hij in zo'n BX 16V zat in vergelijking met mijn bolide. hehehe

uwe opel en de bx standaard mijn opelvriend kun je maar 1ding doen als je samen optrekt
zie ja alleen de lelijke achterkant van een BX hahahahahahaah heb naar je site geweest mooi man echt mooi maar over die 6.3heb ik wel mijn twijfels hoor daarvoor zou je nog iets meer koppel moeten hebben denk je nie ik kan mis zijn no offence he maar wel een leuke site
zie ja alleen de lelijke achterkant van een BX hahahahahahaah heb naar je site geweest mooi man echt mooi maar over die 6.3heb ik wel mijn twijfels hoor daarvoor zou je nog iets meer koppel moeten hebben denk je nie ik kan mis zijn no offence he maar wel een leuke site
begrijp ik wel maar cijfers zijn gemakkelijk verwoord he daden wil ik zien begrijp je dus see you at the next RTC meeting i hope????????????????,,
De buurman van een vriend van me had er zoeen, 160 pk GTi BXOn 2002-03-14 14:12, Monique
wrote:
kijk, een daihatsjoe (gezondheid) tot daar aan toe,
En die raak jij echt niet kwijt..
Mzzl!