Polijst machine = nr1 manier om je lak overstuur te helpen
-
precies , das echt waar , als je te hard drukt heb je allemaal rondjes in je lak
Dan moet je het wel goed doenOn 2002-03-13 19:49, Turbie
wrote:
Polijst machine = nr1 manier om je lak overstuur te helpen
There will be plenty of time to rest when your dead
Ik poets zo'n 4 auto's per week, van jaguars die tot aston martins, die auto's poetsen we altijd met de hand, het is meer werk maar het resultaat is vele malen beter en is beter voor de lak, van een poetsmachine krijg je strepen, zet een gepoetset auto maar in de zon, ( bij voorbaat een zwarte ),
en je begrijpt wat ik bedoel.
-
- Contacteer:
mijn job is om occasie wagens op te kuisen, dus ook polieren, bij ons gebruiken wij ook een flex. heb juist vorige week prijs laten opmaken voor een machientje en wat producten. de producten zijn van Maguiar's omdat ik dit persoonlijk het beste vind.
- Flex machientje 365.54 eur.
- wolle padje 24.97 eur.
- diamond cut (polish) 27.49 eur.
- finiching pad (afwerking) 24.79 eur.
- speed glace (simonis) 29.05 eur.
- final inspection (afwerking om de
bagetten en banden zwart te maken) 12.95
eur.
Je kon ook nog een volledig pakket bestellen met deze producten, slispapier, slisblokken kuisproduct om de lak eerst te reinigen speciale doekjes om op te blinken enz enz, dit kost wel alles samen 445.61 eur. je zou er dan wel een werktrolly bij krijgen.
- Flex machientje 365.54 eur.
- wolle padje 24.97 eur.
- diamond cut (polish) 27.49 eur.
- finiching pad (afwerking) 24.79 eur.
- speed glace (simonis) 29.05 eur.
- final inspection (afwerking om de
bagetten en banden zwart te maken) 12.95
eur.
Je kon ook nog een volledig pakket bestellen met deze producten, slispapier, slisblokken kuisproduct om de lak eerst te reinigen speciale doekjes om op te blinken enz enz, dit kost wel alles samen 445.61 eur. je zou er dan wel een werktrolly bij krijgen.
bij ons op het bedrijf hebben we alles van 3m, dus ook werktrolly enz,
Ik weet wat je bedoeld maar dan doe je toch iets niet goed. Mijn oude baas was echt een <a href="mailto:mieren@#ker" target="_new">mieren@#ker</a>. Maar dat moest ook wand je kunt moeilijk een porsche of een bmw met strepen terug brengen. Tegen strepen hadden we een goed middeltje voor en je zag dan geen streep weer. Zelfs niet in de volle zon. Met de hand word je wagen ook mooi maar het kost wel veel tijd(zoals je zei), maar jullie polijsten dure wagens (wat ik lees) en wij deden van goedkoop tot duur en 20 wagens op een dag. Met 2 man aan het polijsten 4 man voor het interieur en 2 man voor de eindafwerking(wax tectiel enz.). Ik denk dat daar wel wat verschil in zit.On 2002-03-13 20:59, Turbie
wrote:
Ik poets zo'n 4 auto's per week, van jaguars die tot aston martins, die auto's poetsen we altijd met de hand, het is meer werk maar het resultaat is vele malen beter en is beter voor de lak, van een poetsmachine krijg je strepen, zet een gepoetset auto maar in de zon, ( bij voorbaat een zwarte ),
There will be plenty of time to rest when your dead
strepen, ik bedoel poets krassen, je ziet gewoon allemaal kleine miniscule krasjes in de zon.
-
- Contacteer:
ik denk dat het ook veel te maken met wat je gewoon bent, als e gewoon je wagen maar goed op voorhand propermaakt, zand en pek er afhaalt. en zorgt dat je niet te lang op de zelfde plaats blijft met het machientje, zodat de lak niet verbrand, je kan dit gewoon ff nagaan door je hand eventjes op de lak te houden.
je moet ook oppassen bij de plastieke delen (klinken, ruitensproeiers bagetten enz.) want deze kunnen bij de minste aanraking smelten.
voor de rest een job waar je als je je best eventjes doet een zeer mooi (en goedkoop) resultaat kan mee behalen. zonder spuiten!
je moet ook oppassen bij de plastieke delen (klinken, ruitensproeiers bagetten enz.) want deze kunnen bij de minste aanraking smelten.
voor de rest een job waar je als je je best eventjes doet een zeer mooi (en goedkoop) resultaat kan mee behalen. zonder spuiten!
wij wassen hem van te voren natuurlijk, je ziet geen ECHTE krasjes, maar poetsen is eigenlijk schuren, je wrijft er een stukje "slechte lak" vanaf, daardoor krijg je altijd poets krasjes. het zij geen krassen door de lak maar miniscuul kleine krasjes. Dat heb je gewoon bij poetsen.
toch hou je krasjes, zet hem in de zon en je ziet ze. is gewoon zo, allen bij was heb je daar geen last van. dat is gewoon soort vet.
Wij wasten eerst de auto`s voordat we gingen polijsten. We hadden hele sterke zeep waar je echt alle vuil mee los weekte. Daarna machinaal polijsten en dan de auto in de was zetten. Motorblok spoten wij ook schoon en zette deze ook in een wax.
-----------------
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/zeelande/" TARGET="_blank">schrijf je in voor port zeelande</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: catrinus on 2002-03-13 21:25 ]
-----------------
Eat my dust
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/zeelande/" TARGET="_blank">schrijf je in voor port zeelande</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: catrinus on 2002-03-13 21:25 ]
was geeft geen krassen , auto poets wel, hele kleine piet peuterige krasjes die je allen in de zon ziet.
-
- Contacteer:
je moet niet bang zijn, als je de moterkap hebt gedaan doe je de rest met je ogen dicht!
gewoon niet te hard duwen en op de zelfde plaats blijven. gebruik tesnoods wat meer pasta.
een auto kuisen kan toch iedereen?
sucses!
gewoon niet te hard duwen en op de zelfde plaats blijven. gebruik tesnoods wat meer pasta.
een auto kuisen kan toch iedereen?
sucses!