Weet iemand of de carrosserie van een gewoon 5-je het zelfde is van een gtt? En zo nee wat zijn de verschillen?
Groetjes Rick
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Rick,
De gewone 5 heeft spatborden met een nette rand. Bij de gt zijn deze hoger uitgeslepen. Je kunt dus de skirts niet weglaten zegmaar, dat zou er raar uit zien. Of de voorspatborden ook hoger zijn uitgeslepen weet ik trouwens niet.
De gewone 5 heeft spatborden met een nette rand. Bij de gt zijn deze hoger uitgeslepen. Je kunt dus de skirts niet weglaten zegmaar, dat zou er raar uit zien. Of de voorspatborden ook hoger zijn uitgeslepen weet ik trouwens niet.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat bas zegt klopt maar ( die is er altijd )ronnie ( ook net hier op de site ) heeft 2 5jes gekocht 5gtt en 1 daar van heeft een tl achterscherm erop zitten , dus niet zo hoog uitgesneden . en dat past en je ziet er niets van ( het hoort niet zo ,maar het kan dus wel )dat komt omdat de zijskirt eroverheen gaat je moet wel ff wat gaten boren voor de bevestiging ( klopt niet helemaal ) maar het kan . ik zou het nooit doen maar.........
en of ze verder gelijk zijn ik denk het wel . let op de deuren en schermen die zijn anders maar echt de losse carosserie is denk ik het zelfde
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
en of ze verder gelijk zijn ik denk het wel . let op de deuren en schermen die zijn anders maar echt de losse carosserie is denk ik het zelfde
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 31 aug 2001 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.