Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Rick

Weet iemand of de carrosserie van een gewoon 5-je het zelfde is van een gtt? En zo nee wat zijn de verschillen?

Groetjes Rick
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Rick,

De gewone 5 heeft spatborden met een nette rand. Bij de gt zijn deze hoger uitgeslepen. Je kunt dus de skirts niet weglaten zegmaar, dat zou er raar uit zien. Of de voorspatborden ook hoger zijn uitgeslepen weet ik trouwens niet.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

wat bas zegt klopt maar ( die is er altijd )ronnie ( ook net hier op de site ) heeft 2 5jes gekocht 5gtt en 1 daar van heeft een tl achterscherm erop zitten , dus niet zo hoog uitgesneden . en dat past en je ziet er niets van ( het hoort niet zo ,maar het kan dus wel )dat komt omdat de zijskirt eroverheen gaat je moet wel ff wat gaten boren voor de bevestiging ( klopt niet helemaal ) maar het kan . ik zou het nooit doen maar.........
en of ze verder gelijk zijn ik denk het wel . let op de deuren en schermen die zijn anders maar echt de losse carosserie is denk ik het zelfde
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 31 aug 2001 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

Hoe zat het nogal weer.

Wat waren naast de spatborden nou nog meer de wezenlijke verschillen tussen een gewone 5 carosserie en die van een gtt?

Ik kan nl misschien een strakke gewone carosserie krijgen.
Heino

super sinque carrosserieën zijn één pot nat.
dus allemaal hetzelfde (behalve de spatborden dus)
Rick

Alleen je moet wel ff clandestien de chassis nrs overzetten, want anders moet je een kompleet nieuwe type keuring aanvragen..en die zijn duur...
Anonymous

Duur?? Krijg je gezeik met RDW..... :grin:
Rick

On 2002-03-11 21:58, Zeeuw
wrote:
Duur?? Krijg je gezeik met RDW..... :grin:
Als je het goed doet niet...dus bovenste stuk van veerpoot afhalen en die omwisselen...auto in de goede kleur spuiten en klaar..
Abel
Über-Spammer

Kwestie van ouderwets om katten :wink::wink:
Plaats reactie