Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Krijg ik vandaag gvd een brief dat London mijn auto met mij als rijder niet accepteerd, en dat ze een ander verzekeraar hebben gevonden voor €1114,- per jaar €400 hoger. Lekker laat nu ik de auto al een week heb, de volgende keer kun je beter je verzekering zelf verzorgen. :sad: En dat allemaal zonder het met mij te overleggen.

Wat moet ik nou?
Janine

Oei, dat klinkt fuck! Wat voor auto heb je eigenlijk?
Een beetje vreemd is best lekker
Anonymous

Een Clio 16V. En ben nu echt pissig. Auto is in voorlopige dekking genomen (met terugwerkende kracht tot 01-03-2002). Dus ik rij volgens mij nu onverzekert rond.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-03-09 10:40 ]
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Centraal Beheer Achmea,accepteerd bijna iedereen.Probeer het maar.
Janine

Kan je alleen aanraden om zo snel mogelijk, vandaag nog, diverse verzekeringsmaatschappijen te bellen, ook ANWB, en de boel naast elkaar te leggen. Je hebt kans dat, gezien het een voorlopige dekking is, je er ook nog makkelijk onderuit kunt. Autoverzekeringen in eerste jaren van eigen auto hebben, is super duur, zeker als het nog een redelijk nieuwe is. Daar moet je doorheen bijten, maar ben er van overtuigt dat het goedkoper kan.
Aan de slag dus Daniel, veel bellen en dan kom je vast wel op een goedkopere verzekering uit!! Succes!!
Janine

Ja precies, Tjabel, CBA, Polis Direct, etc. Ik weet dat Tijn zijn 5 goedkoop heeft verzekerd bij een onderdeel van Polis Direct, speciaal voor snelle auto's.
Anonymous

Onder personen met snelle auto wat zijn jullie kwijt aan premie. Als je 21 bent.
Janine

Oeh, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet precies weet....
Ik kan mij herinneren dat wij voor de slome Twingo, all-risk, toen zo'n 2000,= per jaar kwijt waren...
Je kunt, als je dat nog niet gedaan hebt, even de verzekering contacten van een van je ouders (als zij auto hebben). Soms wil het zelfs zo dat je je auto kunt verzekeren als aanhangsel aan hun verzekering. Daarmee kun genieten van hun no-claim, maar WEL zelf schadevrije jaren opbouwt! Dat scheelt klauwen geld.
Job-turbo
Contacteer:

Is erg k#t voor je maar London is ook een k#t maatschappij.

Bel me anders maandag op het werk es. Misschien dat ik dan iets voor je kan regelen.

Ik beloof niets!! Maar ik zal me best doen.

Evers Assurantie Groep
0513-651818

Vragen naar Jeroen Bosma

Succes
[ This message was edited by: job-turbo on 2002-03-09 18:23 ]
Anonymous

JOB dit moet zeker wel zo snel mogelijk omdat ik een voorlopige verzekering heb, ik moet eerst maar eens met Van HAM bellen omdat die een tussen persoon voor mij waren.
Job-turbo
Contacteer:

Je kan het ook idd proberen waar je ouders alles hebben lopen. Dan zijn ze meestal wat soepeler. Als het van het weekend niet gelukt is hoor ik het maandag wel.
Janine

Tussenpersonen zijn er toch om voor de klant de beste en goedkoopste verzekeringen te regelen????? Of heb ik het nou verkeerd?
Verstaan ze hun vak wel? Of is 1114 Euro voor hun normaal?
Anonymous

Ik had eerst een goedkope premie en nu dit GRRRR :sad:. Ik zal aankomende maandag nog een hartigwoordtje met hun gaan spreken. Ik ga hier niet mee accoord. Eerst een afspraak maken en dan mij de rug zo goed als toe keren.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-03-09 11:11 ]
Janine

Dat lijkt mij een handige Daniel, want dit is natuurlijk een beetje vreemd. Ze hadden je op zijn minst even kunnen bellen en het overleggen met je. Dan had je gelijk kunnen beslissen om een andere verzekering te zoeken of ander contactpersoon....Dit is een beetje lullig!
Job-turbo
Contacteer:

On 2002-03-09 11:11, Daniël
wrote:
Ik had eerst een goedkope premie en nu dit GRRRR :sad:. Ik zal aankomende maandag nog een hartigwoordtje met hun gaan spreken. Ik ga hier niet mee accoord. Eerst een afspraak maken en dan mij de rug zo goed als toe keren.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-03-09 11:11 ]
Wie waren dat dan???
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Daniel,

Bel effe met ZLM verzekeringen. Daar ben ik ook verzekerd en die doen niet heel moeilijk en zijn ook niet duur.

Telefoon: (0113) 238880
Merijn
Über-Spammer

Ik ben 21 en rijd een 5 GTT. Ik betaal €48 per maand. Het is niet heel goedkoop, maar ik vind dat ik niet mag klagen als ik sommige andere mensen hoor!
MartinGTT

Inderdaad ZLM is een van de goedkoopste.
Of je kan je ouders lief aan kijken of je m op hun naar mag verzekeren als 2de auto
Douwe

Centraal beheer is een hele goede ik heb al mijn auto's daar verzekerd gehad en tot nu toe waren het allemaal snelle en daar doen ze niet moeilijk over. Dit ondanks dat ik 19 jr. ben. Groetjes Douwe.
Steven
Car: M536

Ik ben bij Royal Nederland verzekerd via Willis.

Ik heb dan korting via pa, maar voor mij is het toch maar 426€ per jaar op eigen naam! (ik ben dus 19..)

En ze hebben me gewoon aangenomen.
Riël
Über-Spammer

Ik betaal voor de 5gtt ongeveer 120 GULDEN per maand, bij de rabobank, studentenpolis. Scheelt ook een beetje.
Michel S.
Contacteer:

On 2002-03-09 12:13, Merijn
wrote:
Ik ben 21 en rijd een 5 GTT. Ik betaal €48 per maand. Het is niet heel goedkoop, maar ik vind dat ik niet mag klagen als ik sommige andere mensen hoor!
En dat is gewoon op je eigen naam???? Want ik betaal iets van in de 65 euro ervoor op mijn eigen naam en ik ben 22.

en die blauwe kost me 55 euro per maand op mijn moedersnaam en dan WA-extra

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Merijn
Über-Spammer

Ja, Michel, dat is op mijn eigen naam. :smile: Dat was duidelijk de goedkoopste!
Plaats reactie