Krijg ik vandaag gvd een brief dat London mijn auto met mij als rijder niet accepteerd, en dat ze een ander verzekeraar hebben gevonden voor 1114,- per jaar 400 hoger. Lekker laat nu ik de auto al een week heb, de volgende keer kun je beter je verzekering zelf verzorgen. En dat allemaal zonder het met mij te overleggen.
Een Clio 16V. En ben nu echt pissig. Auto is in voorlopige dekking genomen (met terugwerkende kracht tot 01-03-2002). Dus ik rij volgens mij nu onverzekert rond.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-03-09 10:40 ]
Kan je alleen aanraden om zo snel mogelijk, vandaag nog, diverse verzekeringsmaatschappijen te bellen, ook ANWB, en de boel naast elkaar te leggen. Je hebt kans dat, gezien het een voorlopige dekking is, je er ook nog makkelijk onderuit kunt. Autoverzekeringen in eerste jaren van eigen auto hebben, is super duur, zeker als het nog een redelijk nieuwe is. Daar moet je doorheen bijten, maar ben er van overtuigt dat het goedkoper kan.
Aan de slag dus Daniel, veel bellen en dan kom je vast wel op een goedkopere verzekering uit!! Succes!!
Ja precies, Tjabel, CBA, Polis Direct, etc. Ik weet dat Tijn zijn 5 goedkoop heeft verzekerd bij een onderdeel van Polis Direct, speciaal voor snelle auto's.
Oeh, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet precies weet....
Ik kan mij herinneren dat wij voor de slome Twingo, all-risk, toen zo'n 2000,= per jaar kwijt waren...
Je kunt, als je dat nog niet gedaan hebt, even de verzekering contacten van een van je ouders (als zij auto hebben). Soms wil het zelfs zo dat je je auto kunt verzekeren als aanhangsel aan hun verzekering. Daarmee kun genieten van hun no-claim, maar WEL zelf schadevrije jaren opbouwt! Dat scheelt klauwen geld.
JOB dit moet zeker wel zo snel mogelijk omdat ik een voorlopige verzekering heb, ik moet eerst maar eens met Van HAM bellen omdat die een tussen persoon voor mij waren.
Je kan het ook idd proberen waar je ouders alles hebben lopen. Dan zijn ze meestal wat soepeler. Als het van het weekend niet gelukt is hoor ik het maandag wel.
Tussenpersonen zijn er toch om voor de klant de beste en goedkoopste verzekeringen te regelen????? Of heb ik het nou verkeerd?
Verstaan ze hun vak wel? Of is 1114 Euro voor hun normaal?
Ik had eerst een goedkope premie en nu dit GRRRR . Ik zal aankomende maandag nog een hartigwoordtje met hun gaan spreken. Ik ga hier niet mee accoord. Eerst een afspraak maken en dan mij de rug zo goed als toe keren.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-03-09 11:11 ]
Dat lijkt mij een handige Daniel, want dit is natuurlijk een beetje vreemd. Ze hadden je op zijn minst even kunnen bellen en het overleggen met je. Dan had je gelijk kunnen beslissen om een andere verzekering te zoeken of ander contactpersoon....Dit is een beetje lullig!
On 2002-03-09 11:11, Daniël
wrote:
Ik had eerst een goedkope premie en nu dit GRRRR . Ik zal aankomende maandag nog een hartigwoordtje met hun gaan spreken. Ik ga hier niet mee accoord. Eerst een afspraak maken en dan mij de rug zo goed als toe keren.
[ This message was edited by: Daniël on 2002-03-09 11:11 ]
Ik ben 21 en rijd een 5 GTT. Ik betaal 48 per maand. Het is niet heel goedkoop, maar ik vind dat ik niet mag klagen als ik sommige andere mensen hoor!
Centraal beheer is een hele goede ik heb al mijn auto's daar verzekerd gehad en tot nu toe waren het allemaal snelle en daar doen ze niet moeilijk over. Dit ondanks dat ik 19 jr. ben. Groetjes Douwe.
On 2002-03-09 12:13, Merijn
wrote:
Ik ben 21 en rijd een 5 GTT. Ik betaal 48 per maand. Het is niet heel goedkoop, maar ik vind dat ik niet mag klagen als ik sommige andere mensen hoor!
En dat is gewoon op je eigen naam???? Want ik betaal iets van in de 65 euro ervoor op mijn eigen naam en ik ben 22.
en die blauwe kost me 55 euro per maand op mijn moedersnaam en dan WA-extra
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538