Ok hij staat weer voor de deur, er is ff naar gekeken door de vent van garage en iemand van de renault garage.
Ze kregen carterdeksel er niet af, maar de vent kon wel zeggen uit ervaring dat dit wel meer is dan een drijfstanglager.
Ze zagen niet veel heil meer in dit blok. (komen nu toch beswel een hoop geluiden uit)
Ok dit was dus al waar ik vanuit ging (hoewel je toch stiekum hoop blijft houden voor iets minder ergs). Toch moest ik denken aan uitspraken dat je een GTT toch al gauw 3000 piek kost om em goed te krijgen.
Nu waar ik aan denk: Een nieuw blok.
Nu kan ik van Arjan81 een blok kopen (15.000km!) en laten inbouwen door DJH, maarrrr dat gaat me wel 1000 piek kosten, en dan moet me oude blok er ook nog uit zijn.
Waar ik nu dus mee zit: het in- en uitbouwen van het blok. Ik hoor dat je er toch wel een paar dagen mee bezig bent (uitgaande niet hele dag eraan te werken) en je er een stapel kennis bij nodig hebt... En dan heb ik ook nergens ruimte om dat ding ff te stallen voor een weekje of misschien 2.
Komt erop neer dat ik al gauw weer 2500 piek kwijt ben als het hele zaakje netjes in elkaar zit voor een tijd. En dan moeten er ook nog es nieuwe banden op voor de komende apk en deur gefixt etc.
Iemand suggesties? Ik hoor van veel kanten: wegdoen die bak. Maar dat is voor mij geen optie

-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-02-28 22:22 ]