Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2002-02-22 00:22, Jeffrey E.
wrote:
102 staat een post tussen van chris:grin:
oke cool relaxt...
Beters word het mooi weer jongens.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2002-02-21 20:41, Frisco 1.6
wrote:
Het maasvlakte race team komt morgen ook naar Borft?

Veel succes dan met die gasten.

De "voorzitter" daarvan heeft het nogal erg hoog in zijn bolletje, en denkt dat hij de oprichter van de maasvlakte races is.

Maar als je een beetje rondvraagt bij de "Harde kern" van de mv kent niemand hem.
Ik las de uitnodiging net op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.auto-extreme.com" TARGET="_blank">www.auto-extreme.com</A><!-- BBCode End -->. Ene Remco? We zien wel wat het wordt. Hoe meer zielen hoe meer vreugde..:smile:
Jeroentje

helaas ik kom vanavond niet ik krijg vandaag mijn turbo terug uit de revisie van de alpine turbo en morgen ga ik heel vroeg die 11 turbo halen dus.....
Robert dB.

On 2002-02-22 08:07, Jeroentje
wrote:
helaas ik kom vanavond niet ik krijg vandaag mijn turbo terug uit de revisie van de alpine turbo en morgen ga ik heel vroeg die 11 turbo halen dus.....
heb je een 11 turbo erbij gekocht Jeroen? Of moet je die voor iemand anders opknappen?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaaf Jeroen, dat je toch die R11T gaat halen!! Ben benieuwd! Hoe is het eigenlijk afgelopen met die R5AT waarbij je zou gaan kijken? En even rustig aan he, met die nieuwe turbo..:smile:
André ter Velde

Over 3 uurtjes is het eindelijk weer zover.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

tja een big mac is niet rot :lol:
jean-paul

ik kom waarschijnlijk ook nog effetjes.....
als alles een beetje meezit(verjaardag)

groeten jean paul
Robert dB.

Wie zijn er al om 20:00, en houdt mij gezelschap met een bakkie leut?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Euh ikke

helaas niet:sad:

zit een beetje krap in de zak :sad:

tot 3maart :grin:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tenzij ik kan meerijden met iemand??

vanuit Den Haag natuurlijk :grin:
Robert dB.

Vanavond!! FNB

Deze mensen komen:

- Chris. R5GTT*
- Edwin. R5GTT*
- Rudo. R5GTT
- Jochem. R5GTT*
- Tijn. R5GTT (incl. devil :grin: )
- Stevie. R5GTT
- Roy. R21TQ
- Robert dB. Willi
- Jean Paul. Willi
- Martin. Clio 16v
- Angeliek Clio 16v
- Mickael Clio 16v
- Robert vB. Clio 16v
- Ray. Clio
- Hans & Petra. Clio
- André. Megane break
- Paul. Laguna

Wie volgt?

Wie komt nog meer om 20:00 uur een bakkie doen???
-Ray-
Contacteer:

On 2002-02-22 17:33, Robert dB
wrote:
Wie zijn er al om 20:00, en houdt mij gezelschap met een bakkie leut?
ik ik ik ik ik ik ik ik ik en ik!! :grin:
Immer wieder die verdammte Holländer
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

ikke ikke ikke niet. :smile:
Ik bedoel martin neemt mij mee. :lol:
tot straks People.
-Ray-
Contacteer:

o ja, even een kleine huishoudelijke mededeling, Stevie die met z'n kesverse 5GTT zou komen komt wel, maar zonder GTT. Er is een bout uit een flens van ze spruitstuk (correct me if i am wrong Steve) dus hij komt met de Laguna en is dus iets later!!

einde bericht.
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert dB.

Tot zo mensen, ik vertrek! :grin:
Steven
Car: M536

Damn ik kan helemaal niet komen :sad:

Me vader moet standby staan, dus geen laguna.. :sad:

Wel rot dat die uitlaatbout eruit liep, ik was helemaal klaar om langs te komen. :sad:

Naja morgen de boel fixen en dan volgende week maar proberen.
Robert dB.

Het was weer erg gezellig mensen!! Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien, plus de daarbij behoordende auto. De avond begon rustig...harde kern was vroeg aanwezig en langzaam aan liep de mac vol - bakkie koffie doen, en toen weer de koude wind in. Zoals al aangekondigt kwam de 'Maasvlakte groep' ook langs...geen sprints, maar wel :cool:e auto's (helaas geen Reno's :sad: ).

Door het slechte weer werd het toch vrij snel weer stilletjes, kan niet wachten op de zomer!! :grin:

Lijstje van aanwezigen:

- Edwin. R5GTT*
- Chris. R5GTT*
- Jochem. R5GTT*
- Joost. R5GTT*
- Tjabel. R5GTT*
- Rudo. R5GTT
- Tijn. R5GTT
- Mickael. Clio 16v
- Angeliek. Clio 16v
- Onbekend. Clio 16v (Grand prix)
- Martin. Clio 16v
- Robert vB. Clio 16v
- Ray. Clio
- Robert dB. Willi
- Jean Paul. Willi
- Roy. R21TQ
- Paul. Laguna
- Andre. Megane break*

pffff;
Iemand vergeten?

Helaas dat je niet kon komen Stevie, volgende week beter :smile:

[ This message was edited by: Robert dB on 2002-02-23 00:09 ]
Anonymous

Ja het was inderdaad een drukte van jewelste.. Hoop mooie auto's en overal veel politiecontroles. Dat was wel minder. Een hele imposante rijn Clio zestien V's vanavond. Die gasten met die Swiftjes hadden wel een wat vreemde rijstijl.
Anonymous

Gaaaaf man hoe die Swifties ging tokkelen op hun begrenzer! Ik heb ze gelijk na proberen te doen...wooww vette kick man! :wink:
Steven

Ik ga mijn best doen!
Anonymous

Peppie, je kan mij niet wijs maken dat dat al te best is voor je auto toch? Die motortjes gilde het uit. Het was pure mishandeling,die jongen met die Swift type 1, zei dat dat juist gaaf was. Hij kwam speciaal uit Roermond voor de F.N.B. Wat vond je van die Imprezo die de Fast en de Furious draaide?
Anonymous

On 2002-02-23 00:14, Stevie
wrote:
Ik ga mijn best doen!
Waarom kon je er niet zijn? Jammer.
Steven

Lees ff terug.
Anonymous

On 2002-02-22 20:23, Stevie
wrote:
Damn ik kan helemaal niet komen :sad:

Me vader moet standby staan, dus geen laguna.. :sad:

Wel rot dat die uitlaatbout eruit liep, ik was helemaal klaar om langs te komen. :sad:

Naja morgen de boel fixen en dan volgende week maar proberen.
Sorrie. Succes.

Wie maakt het verslag dit keer? André? Leuk om na te lezen, jammer dat ik jullie verder niet heb gesproken. Maybe next week.
Anonymous

Nah ikke vond het idd zielig voor die Swift. Maja, ik zit er verder niet mee :smile:

Soeb was wel kewl...direct die dvd aan, kofferbak open, etc. Zodat iedereen ernaast kon staan kweille. Jammer van die stickers, als je ze er ooit afhaalt heb je gelijk kleurverschil.

Heb jij Grapjas nog gezien? Volgens mij wassie snal weer pleitte...al die smerisse vond ie zeker niet leuk?
Anonymous

On 2002-02-23 00:07, Robert dB
wrote:
Het was weer erg gezellig mensen!! Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien, plus de daarbij behoordende auto. De avond begon rustig...harde kern was vroeg aanwezig en langzaam aan liep de mac vol - bakkie koffie doen, en toen weer de koude wind in. Zoals al aangekondigt kwam de 'Maasvlakte groep' ook langs...geen sprints, maar wel :cool:e auto's (helaas geen Reno's :sad: ).

Door het slechte weer werd het toch vrij snel weer stilletjes, kan niet wachten op de zomer!! :grin:

Lijstje van aanwezigen:

- Edwin. R5GTT*
- Chris. R5GTT*
- Jochem. R5GTT*
- Joost. R5GTT*
- Tjabel. R5GTT*
- Rudo. R5GTT
- Tijn. R5GTT
- Mickael. Clio 16v
- Angeliek. Clio 16v
- Onbekend. Clio 16v (Grand prix)
- Martin. Clio 16v
- Robert vB. Clio 16v
- Ray. Clio
- Robert dB. Willi
- Jean Paul. Willi
- Roy. R21TQ
- Paul. Laguna
- Andre. Megane break*

pffff;
Iemand vergeten?

Helaas dat je niet kon komen Stevie, volgende week beter :smile:

[ This message was edited by: Robert dB on 2002-02-23 00:09 ]
Dis toch een soort verslag Ace?

Kwam ook nog een mannetje van de NCRV radio, paar interviews gedaan met Opoe & Tijn. W88 tot 20 maart, dan komt ie in the air, of downladen van het internet
Anonymous

Grapjas heeft het inderdaad regelmatig aan de stok met de plizie, maar daar praten we hier maar niet over. Die stikkers op die Soeb zien er echt niet uit, ik vind het persoonllijk ook de lelijkste kleur die je kan kopen op een Impreza. Normaal gesproken gaat die jongen van die Impreza altijd "zogenaamd" bellen, om de hoek en dan laat hij op afstand de Impreza starten met zijn Clifford alarm, beetje maf..triest eigenlijk.
Anonymous

Wie kwma er van de NCRV? Mogen die wel praten over vrijdagavondbijeenkomsten?? Dat verslag van Robbert is wel erg afgeraffeld, Die gozer heeft wel een hele mooie Williams overigens.
Anonymous

Er stond trouwens ook een superdikke Mondeo de hele avond op het terrein een V6 met 18" wielen en net nieuw! Een JB kenteken! Vette bak!! Van wie was die?!
Robert dB.

Een of andere kerel van de NCRV, die was uiteraard opzoek naar sprintraces, net als elke andere journalist :smile:

Aardige kerel, zoontje mee die zich aardig vermaakte in Roy's sleee.

Maar we hebben ff duidelijk gemaakt dat we een echte liefhebbers club zijn, lekker lulle, zonder te racen.
Robert dB.

On 2002-02-23 00:31, Ace
wrote:
Er stond trouwens ook een superdikke Mondeo de hele avond op het terrein een V6 met 18" wielen en net nieuw! Een JB kenteken! Vette bak!! Van wie was die?!
Van die grote, iet wat stevige kerel toch? :wink:
Volgens mij reed hij terug samen met nog een oudere man, Opa noemen ze die weleens :smile: :wink:
André ter Velde

Hé guys,

Dit was weer eens een uitzonderlijk geslaagde FNB. Om 20:00 afgesproken in Pape-City met Mickael (Clio 16V), Angeliek (Clio 16V), Richard (Golf) en last but absolute not least Robert (Bambi) van Bambost (Clio 16V). Ik reed met Bambi mee richting Bodegraven. Daar aangekomen rond 20:30 zaten Robert de Boer en Ray Emelot samen in de auto vieze plaatjes te kijken. Eerst maar eens koffie gaan drinken in de McDrek. Daar voegden al snel Jochem, Tijn met partner en meerdere leden van de club zich bij ons. Ook werden we binnen al aangesproken door een presentator/programmamaker van de NCRV. Die wilde van alles weten over de illegale races. Hij had gelezen op de site van Do-Dare dat de racers vanavond naar Bodegraven zouden komen. Wij wisten daar natuurlijk ook van, maar ik heb meneer toen heel duidelijk gemaakt dat wij hier als vriendengroep puur voor de gezelligheid kwamen. Ik heb hem het één en ander verteld over de Renault Tuning Club. Later buiten wilde hij toch een interview op band opnemen. Ik heb nogmaals een positief verhaal over alle brave jongens van de RTC verteld. Ik was net bezig te vertellen dat wij niet van de illegale racers waren toen één van de clubleden met een brullende uitlaat voorbij kwm rijden achtervolgd door..... een politiewagen. Ik braaf vertellen dat de politie ook wel eens kwam kijken naar die snelle auto's en onder de motorkappen kwamen kijken, beginnen die agenten ons clublid even verderop te bekeuren. Tja....... weg verhaal. Later heeft het zoontje van de presentator nog geweldig genoten van de muziek van Roy. Hij mocht even in de auto zitten en die tere kinderoortjes werden even lawaaidoof gemaakt door een zwaar geboenkeboenk. Even later verteld ie tegen pa dat pa zijn BMW maar weg moest doen en een turbo quadra moest kopen. Weer een potentieel lid erbij! Inmiddels was het al aardig druk geworden. De maasvlakteracers kwamen rustig aanrijden, parkeerden netjes hun wagens en het werd een hele gezellige happening. De laatste auto's vertrokken rond 23:45.
Mickael

Die Golf was van Cris... weer een ander maatje van me :grin:

Richard kwam in de aftandse boodschappen kar van zijn ma... ben benieuwd of ie de gulden er nog uit heeft gehaald :grin:

[edit]
typo :smile:
[/edit]
[ This message was edited by: Mickael on 2002-02-23 00:50 ]
Gesloten