oke cool relaxt...On 2002-02-22 00:22, Jeffrey E.
wrote:
102 staat een post tussen van chris![]()
Beters word het mooi weer jongens.
oke cool relaxt...On 2002-02-22 00:22, Jeffrey E.
wrote:
102 staat een post tussen van chris![]()
Ik las de uitnodiging net op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.auto-extreme.com" TARGET="_blank">www.auto-extreme.com</A><!-- BBCode End -->. Ene Remco? We zien wel wat het wordt. Hoe meer zielen hoe meer vreugde..On 2002-02-21 20:41, Frisco 1.6
wrote:
Het maasvlakte race team komt morgen ook naar Borft?
Veel succes dan met die gasten.
De "voorzitter" daarvan heeft het nogal erg hoog in zijn bolletje, en denkt dat hij de oprichter van de maasvlakte races is.
Maar als je een beetje rondvraagt bij de "Harde kern" van de mv kent niemand hem.
heb je een 11 turbo erbij gekocht Jeroen? Of moet je die voor iemand anders opknappen?On 2002-02-22 08:07, Jeroentje
wrote:
helaas ik kom vanavond niet ik krijg vandaag mijn turbo terug uit de revisie van de alpine turbo en morgen ga ik heel vroeg die 11 turbo halen dus.....
ik ik ik ik ik ik ik ik ik en ik!!On 2002-02-22 17:33, Robert dB
wrote:
Wie zijn er al om 20:00, en houdt mij gezelschap met een bakkie leut?
Waarom kon je er niet zijn? Jammer.On 2002-02-23 00:14, Stevie
wrote:
Ik ga mijn best doen!
Sorrie. Succes.On 2002-02-22 20:23, Stevie
wrote:
Damn ik kan helemaal niet komen
Me vader moet standby staan, dus geen laguna..
Wel rot dat die uitlaatbout eruit liep, ik was helemaal klaar om langs te komen.
Naja morgen de boel fixen en dan volgende week maar proberen.
Dis toch een soort verslag Ace?On 2002-02-23 00:07, Robert dB
wrote:
Het was weer erg gezellig mensen!! Leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien, plus de daarbij behoordende auto. De avond begon rustig...harde kern was vroeg aanwezig en langzaam aan liep de mac vol - bakkie koffie doen, en toen weer de koude wind in. Zoals al aangekondigt kwam de 'Maasvlakte groep' ook langs...geen sprints, maar wele auto's (helaas geen Reno's
).
Door het slechte weer werd het toch vrij snel weer stilletjes, kan niet wachten op de zomer!!
Lijstje van aanwezigen:
- Edwin. R5GTT*
- Chris. R5GTT*
- Jochem. R5GTT*
- Joost. R5GTT*
- Tjabel. R5GTT*
- Rudo. R5GTT
- Tijn. R5GTT
- Mickael. Clio 16v
- Angeliek. Clio 16v
- Onbekend. Clio 16v (Grand prix)
- Martin. Clio 16v
- Robert vB. Clio 16v
- Ray. Clio
- Robert dB. Willi
- Jean Paul. Willi
- Roy. R21TQ
- Paul. Laguna
- Andre. Megane break*
pffff;
Iemand vergeten?
Helaas dat je niet kon komen Stevie, volgende week beter
[ This message was edited by: Robert dB on 2002-02-23 00:09 ]
Van die grote, iet wat stevige kerel toch?On 2002-02-23 00:31, Ace
wrote:
Er stond trouwens ook een superdikke Mondeo de hele avond op het terrein een V6 met 18" wielen en net nieuw! Een JB kenteken! Vette bak!! Van wie was die?!