[quote]
On 2002-02-19 18:23, doven
wrote:
[quote]....ff mijn reactie.. afgelopen zaterdag zou hij de auto komen halen.. hij mailde ons dat hij niet kon komen (rond tien uur de tijd dat hij bij ons moest zijn) ivm autoongeluk.. en ik heb direct daarna gemaild en ook snel gebeld om hem te vragen of hij met de trein hierheen zou komen om de auto te halen.. maar hij was niet thuis.. rond zes uur ongeveer kreeg ik uiteindelijk zijn bericht (hij was namelijk de heledag niet thuis? ahum) en hij heeft 50 euro aan ons betaald en mijn man zou een kentekenbewijs geven maar van hem hoeft het niet.. (vreemd hoor) en overigens hoorden wij pas van iemand anders dat hij geen ongeluk heeft gehad maar omdat hij geen vervoer kon regelen had hij het maar zo gezegd.. balen hoor...
Vandaar.....Aangifte heeft geen zin omdat hij GEEN kentekenbewijs heeft... dus en ik zou het geld netjes teruggeven maar omdat hij een leugen had verteld over ongeluk staan we eigenlijk voor de paal...
[quote]
Je zou er bijna even langs gaan met je mooie nieuw gepolijste veerpootbrug

Maarja, wij hebben goed fatsoen en doen zulke dingen niet, maar ik neem dit wel zeer hoog op !!!!
P.S. en niet terug geven omdat hij zogenaamd een leugen verteld zou hebben ?? Geld is geld, en dat moet je netjes terug geven !!