Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Marius

On 2002-02-19 17:38, Ben
wrote:
Blijft een onzin opmerking, de man is inderdaad doof, ze vrouw hoort nog wel een aantal procenten. Geberentaal is niet nodig. Blijf het een rot opmerking vinden.
Ik wil hier geen discusseertopic van maken maar als het een italiaan was dan had je ook een probleem (tenzij je italiaans kan natuurlijk)
Als ik dan de opmerking gemaakt had "Lastig discusseren met een Italiaan" was het geen rot opmerking geweest denk ik.
[ This message was edited by: Marius on 2002-02-19 17:43 ]
Ben

Jah ok ik vind ze allemaal absurt. De handicap is gewoon terzijde.

Chris, als je geen bewijs hebt van voorschot sta je inderdaad nergens. Tevens als de mensen niet akkoord gaan met een verdere afspraak dan de originele afspraak vervalt zo en zo het voorschot. Je bent dan afhankelijk van de liefdafigheid van de mensen of ze je het geld terug geven. Niet verplicht dus.
Dirk (CRX)

Niet om op mijn teentjes getrapt te reageren.. in welke mate in mensen een Eikel noemen minder erg als suggereren dat ze misschien ook spontaan blind zijn geworden?

'tis maar iets.. zo'n principe van de pot verwijt te ketel..?? ach boeie.. het is een k#tstreek, maakt niet uit wie of wat je bent.. gaat tegen alle regels van nette principes in!
Marius

JBL->"ach boeie.. het is een k#tstreek"->Precies.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reeder-it.com/ring2002" TARGET="_blank">[ NURBURGRING WEEKEND 2002 ]</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: Marius on 2002-02-19 17:47 ]
Anonymous

Ik noemde ze eikels omdat hij hotshot genaaid heeft.
Ben

On 2002-02-19 17:41, Ploegah
wrote:
On 2002-02-19 17:38, Ben
wrote:
Blijft een onzin opmerking, de man is inderdaad doof, ze vrouw hoort nog wel een aantal procenten. Geberentaal is niet nodig. Blijf het een rot opmerking vinden.
ik vind jou handelen ook niet bepaald netjes.

Je checkt toch eerst ff met hotshot bij zo'n aankoop ?
Check? Hhhm als de auto te koop staat, staat hij te koop. Het gaat me niets aan wat de reden is waarom de koop niet doorgegaan is. Ik ga niet mensen afmailen waarom ze iets niet gekocht hebben. Als ik kom kijken voor iets en het bevalt me als het te koop staat koop ik het. Er lullig maar waar.
Anonymous

Maar goed

laten we er geen discussie topic van maken, marius heeft gelijk.

geen ruzie... mang no spang, fawaka braddas
Anonymous

On 2002-02-19 17:46, Ben
wrote:
Check? Hhhm als de auto te koop staat, staat hij te koop. Het gaat me niets aan wat de reden is waarom de koop niet doorgegaan is. Ik ga niet mensen afmailen waarom ze iets niet gekocht hebben. Als ik kom kijken voor iets en het bevalt me als het te koop staat koop ik het. Er lullig maar waar.
Dat weet ik en dat vind ik niet bepaald netjes.

zie ook mijn vorige post.
Dirk (CRX)

tjah.. als ze dat voorschot maar netjes teruggeven.. Anders hebben ze wel een verkeerde aan de Renault Tuning Club (RTC knokploeg?? :lol: ) Maar Paul, niets persoonlijks hoor.. je bent en blijft een toffe peer..
Ben

Dan niet. Dat zijn mijn zaken gewoon niet. Te koop is te koop.
Dirk (CRX)

On 2002-02-19 17:49, Ben
wrote:
Dan niet. Dat zijn mijn zaken gewoon niet. Te koop is te koop.
Ik zou alleen al uit nieuwschierigheid vragen waarom hij hem niet gekocht had, netjes is anders Ben.. maar goed.. gedane zaken nemen geen keer.. Maar je mag wel een beetje meer sympathie tonen richting Hotshot die uiteindelijk toch genaaid is door die mensen, buiten het feit of jij er nu van wist of die koop doorging ja of de nee!!!
Ben

On 2002-02-19 17:19, Ben
wrote:
Hoi allen ja wat moet ik hier op zeggen. Ik maak hier uit op dat je niet kon komen op de afgesproken datum. Ik weet niet of je juridisch sterk staat. Het probleem is namelijk als de mensen niet akkoord gaan met een andere datum dan dat de afgespraak is komt het voorschot te vervallen. Ik kan maar een ding zeggen lullig hotshot. Hij is al overgeschreven en jah ik ben ook verliefd op die auto. Ik kan het waarderen dat je het tegen mij nog goed kan bevatten.

Even een update de motor loopt weer goed. bouchies en kabels vervangen. Alleen de startmotor (die nieuw is) maakt een <a href="mailto:t@ring" target="_new">t@ring</a> herrie met starten... morgen ff eraf slopen en kijken wat er mis mee is.

Vr gr

Ben
Lees dit noem ik sympathie of hoe je het ook typt.
Anonymous

On 2002-02-19 17:56, Ben
wrote:
wrote:
Hoi allen ja wat moet ik hier op zeggen. Ik maak hier uit op dat je niet kon komen op de afgesproken datum. Ik weet niet of je juridisch sterk staat. Het probleem is namelijk als de mensen niet akkoord gaan met een andere datum dan dat de afgespraak is komt het voorschot te vervallen. Ik kan maar een ding zeggen lullig hotshot. Hij is al overgeschreven en jah ik ben ook verliefd op die auto. Ik kan het waarderen dat je het tegen mij nog goed kan bevatten.

Even een update de motor loopt weer goed. bouchies en kabels vervangen. Alleen de startmotor (die nieuw is) maakt een <a href="mailto:t@ring" target="_new">t@ring</a> herrie met starten... morgen ff eraf slopen en kijken wat er mis mee is.

Vr gr

Ben
Rudo

Ben benieuwd wat de reactie is van de mensen die deze auto verkocht hebben. . . . . .
Anonymous

Uhmmm

rudo, zij geven boven jou post hun reactie bestaande uit een qoute van ben.
Rudo

On 2002-02-19 18:17, Ploegah
wrote:
Uhmmm

rudo, zij geven boven jou post hun reactie bestaande uit een qoute van ben.
Dat heb ik gezien, en daar kan ik eerlijk gezegd niet zo veel wijs uit worden. Daarom maar even een poging gewaagd om te kijken of er nog een duidelijkere reactie komt.
Anonymous

....ff mijn reactie.. afgelopen zaterdag zou hij de auto komen halen.. hij mailde ons dat hij niet kon komen (rond tien uur de tijd dat hij bij ons moest zijn) ivm autoongeluk.. en ik heb direct daarna gemaild en ook snel gebeld om hem te vragen of hij met de trein hierheen zou komen om de auto te halen.. maar hij was niet thuis.. rond zes uur ongeveer kreeg ik uiteindelijk zijn bericht (hij was namelijk de heledag niet thuis? ahum) en hij heeft 50 euro aan ons betaald en mijn man zou een kentekenbewijs geven maar van hem hoeft het niet.. (vreemd hoor) en overigens hoorden wij pas van iemand anders dat hij geen ongeluk heeft gehad maar omdat hij geen vervoer kon regelen had hij het maar zo gezegd.. balen hoor...
Vandaar.....Aangifte heeft geen zin omdat hij GEEN kentekenbewijs heeft... dus en ik zou het geld netjes teruggeven maar omdat hij een leugen had verteld over ongeluk staan we eigenlijk voor de paal...
On 2002-02-19 18:11, doven
wrote:
On 2002-02-19 17:56, Ben
wrote:
wrote:

Vr gr

Ben
Tim B.

Kan iemand deze mensen even leren hoe je een normale "post" doet op deze site?
Anonymous

On 2002-02-19 18:20, Rudo
wrote:
Dat heb ik gezien, en daar kan ik eerlijk gezegd niet zo veel wijs uit worden. Daarom maar even een poging gewaagd om te kijken of er nog een duidelijkere reactie komt.
Aha OK dan :wink:

(ik zat ook al te denken hiero joh)
Anonymous

On 2002-02-19 18:11, doven
wrote:
....ff mijn reactie.. afgelopen zaterdag zou hij de auto komen halen.. hij mailde ons dat hij niet kon komen (rond tien uur de tijd dat hij bij ons moest zijn) ivm autoongeluk.. en ik heb direct daarna gemaild en ook snel gebeld om hem te vragen of hij met de trein hierheen zou komen om de auto te halen.. maar hij was niet thuis.. rond zes uur ongeveer kreeg ik uiteindelijk zijn bericht (hij was namelijk de heledag niet thuis? ahum) en hij heeft 50 euro aan ons betaald en mijn man zou een kentekenbewijs geven maar van hem hoeft het niet.. (vreemd hoor) en overigens hoorden wij pas van iemand anders dat hij geen ongeluk heeft gehad maar omdat hij geen vervoer kon regelen had hij het maar zo gezegd.. balen hoor...
Vandaar.....Aangifte heeft geen zin omdat hij GEEN kentekenbewijs heeft... dus en ik zou het geld netjes teruggeven maar omdat hij een leugen had verteld over ongeluk staan we eigenlijk voor de paal...
Beste 'doven'

als je een qoute maakt dan moet je helemaal onderaan typen anders komt het in het gedeelte dat inspringt.
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-02-19 18:30 ]
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-02-19 18:30 ]
Rudo

[quote]
On 2002-02-19 18:23, doven
wrote:
[quote]....ff mijn reactie.. afgelopen zaterdag zou hij de auto komen halen.. hij mailde ons dat hij niet kon komen (rond tien uur de tijd dat hij bij ons moest zijn) ivm autoongeluk.. en ik heb direct daarna gemaild en ook snel gebeld om hem te vragen of hij met de trein hierheen zou komen om de auto te halen.. maar hij was niet thuis.. rond zes uur ongeveer kreeg ik uiteindelijk zijn bericht (hij was namelijk de heledag niet thuis? ahum) en hij heeft 50 euro aan ons betaald en mijn man zou een kentekenbewijs geven maar van hem hoeft het niet.. (vreemd hoor) en overigens hoorden wij pas van iemand anders dat hij geen ongeluk heeft gehad maar omdat hij geen vervoer kon regelen had hij het maar zo gezegd.. balen hoor...
[quote]

Beste Doven,

Het toeval wil dat Stevie en ik de bewuste afgelopen zaterdag in Almelo waren bij Hotshot. Ons was gevraagd om laat in de middag te komen omdat hij 's ochtends een auto in Capelle a.d. Ijssel moest ophalen, wat natuurlijk niet naast de deur is. Toen wij dan ook om 15.00 uur in Almelo aankwamen stond hij ons netjes op te wachten. Gevraagd naar zijn nieuwe aanwinst vertelde hij ons dat het 'm niet gelukt was de auto te halen daar hij een aanrijding had gekregen (...). Hij vertelde ons dat hij de verkopers een e-mail had gestuurd en dat hij er op vertrouwde dat zij de situatie zouden begrijpen. Tevens vertelde hij ons dat hij een aanbetaling had verricht om de e-mail kracht bij te zetten. Vervolgens zijn wij met Hotshot op stap geweest waardoor ik weet dat hij inderdaad tot laat in de middag niet thuis was.
Hierbij probeer ik wat licht in de duisternis te laten schijnen. Ondanks dat ik mijzelf had voorgenomen mij niet met deze zaak te bemoeien wil ik toch nog graag kwijt dat ik het persoonlijk niet netjes zou vinden als een eventuele aanbetaling niet terugbetaald zou worden.
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles

[ This message was edited by: Rudo on 2002-02-19 19:36 ]
Floris
Contacteer:

Vreemd dat die mensen de kentekenbewijzen zomaar hebben afgestaan, wanneer ze wisten dat de koop naar iemand anders zou gaan! Doof of niet, ze zijn toch niet achterlijk?!
(blijkbaar wel... helaas :sad: ) maargoed als ik het goed begrijp komt er geen compromis...
Steven
Car: M536

Ok Hotshot had het zaterdag te druk, omdat ik bij hem voor een auto kwam kijken.
En tegen mij vertelde hij ook dat ie pech had met de auto en daardoor die GT niet kon ophalen.

Ik begrijp dat jullie em snel kwijt wilden, maar dan ga je em toch niet zomaar aan iemand doorverkopen omdat de communicatie niet goed loopt? (en zeker omdat er een aanbetaling is gedaan)

Hotshot heeft ws. dat kentekenbewijs niet meegenomen omdat hij op jullie vertrouwde..
Rudo

On 2002-02-19 19:00, Stevie
wrote:
Ok Hotshot had het zaterdag te druk, omdat ik bij hem voor een auto kwam kijken.
En tegen mij vertelde hij ook dat ie pech had met de auto en daardoor die GT niet kon ophalen.

Ik begrijp dat jullie em snel kwijt wilden, maar dan ga je em toch niet zomaar aan iemand doorverkopen omdat de communicatie niet goed loopt? (en zeker omdat er een aanbetaling is gedaan)

Hotshot heeft ws. dat kentekenbewijs niet meegenomen omdat hij op jullie vertrouwde..
Hé, was jij er ook bij zaterdag?! :wink:
Steven
Car: M536

Oh jij ook? Ik heb je niet gezien...

Of was jij die gozer met die witte GTT...

:wink:
Arjen

het begint nu echt op een spannend kinderboek te lijken........
Anonymous

Inderdaad

"Snuf en het mysterie van de renault 5"
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-02-19 19:14, Ploegah
wrote:
Inderdaad

"Snuf en het mysterie van de renault 5"

:lol: :lol:

Ik vind het wel een naaistreek dat ze hem verkocht hebben. Je geeft niet zomaar een aanbetaling. Dat betekend dat je de auto koopt. Dus sta je in princiepe volgens mij in je recht als je hem opeist. Maar ja geen vaste bewijzen en als ze het dan ontkennen dan houd het op. Zou wel zeker je geld terug eisen. Maakt niet uit hoe als je het maar terug krijgt. Suc6 met de afwikkeling.
Rudo

Spannend kinderboek of niet.....
Een aanbetaling voor een koop die later niet door gaat hoort mijns inziens terugbetaald te worden.
Sterker nog, de mondelinge afspraak is éénzijdig opgezegd waardoor de aanbetaling dus niet geaccepteerd is!
(En dus terugbetaald dient te worden).
Arjen

Inderdaad, iemand met een beetje fatsoen in zijn flikker, zou dat geld in ieder geval teruggeven. Maar dat zal vast wel goedkomen.
Anonymous

[quote]
On 2002-02-19 18:23, doven
wrote:
[quote]....ff mijn reactie.. afgelopen zaterdag zou hij de auto komen halen.. hij mailde ons dat hij niet kon komen (rond tien uur de tijd dat hij bij ons moest zijn) ivm autoongeluk.. en ik heb direct daarna gemaild en ook snel gebeld om hem te vragen of hij met de trein hierheen zou komen om de auto te halen.. maar hij was niet thuis.. rond zes uur ongeveer kreeg ik uiteindelijk zijn bericht (hij was namelijk de heledag niet thuis? ahum) en hij heeft 50 euro aan ons betaald en mijn man zou een kentekenbewijs geven maar van hem hoeft het niet.. (vreemd hoor) en overigens hoorden wij pas van iemand anders dat hij geen ongeluk heeft gehad maar omdat hij geen vervoer kon regelen had hij het maar zo gezegd.. balen hoor...
[quote]

Je zou er bijna even langs gaan met je mooie nieuw gepolijste veerpootbrug :wink: Maarja, wij hebben goed fatsoen en doen zulke dingen niet, maar ik neem dit wel zeer hoog op !!!!

P.S. en niet terug geven omdat hij zogenaamd een leugen verteld zou hebben ?? Geld is geld, en dat moet je netjes terug geven !!
Tuner
Contacteer:

Ik sta natuurlijk helemaal achter h0tsh0t. Daar gaan mijn onderdelen. :sad:
catrinus

Appart volk hoor. Echt krom hoe dit is gegaan en ik hoop voor hotshot dat het goed afloopt.
Marcel dLC

Is het niet een idee als Ben die 50 euro aan hotshot geeft om de pijn een beetje te verzachten?
Wel een raar verhaal hoor....hopen dat het nog een beetje netjes afloopt...
Plaats reactie