Dag renault fans. Ik ben verder gegaan met het strippen en tunen van mijn auto en heb laatst mijn kleppendeksel opgehaald bij de verchromer. MOOI. Volgende maand wordt mijn site weer geupdate. Heb tijdelijk geen internet meer maar eind van de maand wel. En natuurlijk beginnen met mijn rijbewijs. Auto straks klaar en nog geen rijbewijs.
Dus volgende maand. MZZL
_________________ http://members.home.nl/r.5gtt/
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-17 18:23 ]
De auto wordt Ferrari geel. Heb al een spuiter. Alleen nog de achterspoiler en de luchtinlaten voor de motorkap en wat plekjes bijwerken. Donderdag eerste (legale)autorijles.
Ik heb al vast wat foto's van het deksel van mijn boertje online gezet. Daarnaast staan ook nog wat foto's van hoe de auto nu nog is (schrik niet). Daarnaast heb ik ook wat foto's van een project van mij on-line gezet. Ik heb overigens niet de moeite genomen een HTML paginatje te maken (sorry),
als ik zo die foto,s bekijk krijg ik steeds meer zin om te beginnen met de mijne binnen kort krijg ik de sleutel van de hobbie box en dan kan het feest beginnen
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
On 2002-01-26 23:32, Michel S.
wrote:
Even een hele onbeleefde vraag. Wat kost dat nou, het verchromen van je klepdeksel???? Als je niet wil antwoorden is dat natuurlijk ook geen probleem
Ik heb het "door een mannetje" laten doen en was fl 100,00. kwijt. Kan je nix van zeggen. Heb hem zelf gestraald op het werk.
Das het betere werk, want je klepdeksel ziet er echt toppie uit. ik ga zoveel mogelijk onder mijn motorkap verchromen of spuiten. Hoe meer kleur hoe beter
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Die ziekte begin ik ook te krijgen. Ben bezig dat buisje op de carburateur in elkaar te bakken van RVS. Wil nog een alloy waterreservoir bestellen bij mijn oom(ImproveTuning)Heb jij al wat verchroomd dan???
Heb nu een nieuw adres zoals je bij mijn signature kunt zien. Het opknappen van mijn renault blijft er gewoon opstaan. Beetje wat meer andere merken auto's. Blijft denk ik de site iets interesanter. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat het anders even weten door een E-mail of mijn gastenboek in te vullen.
Ik heb hem bij een kameraad laten verchromen en zelf gestraald. Ik weet niet of hij nog tijd heeft. Ik kan wel proberen. Als diegene die zijn kleppendeksel wil verchromen even door geeft. Dat weet hij ook wat hem te wachten staat. Shit. Ben ik weer niet anders dan anderen.
maar jouw broertje moet zn gordels achter hoger monteren. Dit is gevaarlijk zo.
Bij een frontale botsing trekt de gordel de stoelleuning naar beneden, en wel met:
naar beneden drukkracht = botskracht x tan(hoek)
waarbij:
-Botskracht is bijvoorbeeld met 50 km tegen een muur zo 30 G. Als jij 75 weegt trek je makkelijk met 1500 kg (!) aan de gordels. En das GEEN geintje. Die getallen komen van gordeleisen bij botsingen van MAAR 50 kmu.
-Hoek: hoek tussen 'de horizontaal" de de montage richting.
-tan: das de tangens, die zit op je rekenmachine.
FF een tabelletje over het verband van de kracht waarmee de stoelleuning dan in elkaar wordt gedrukt en de montagehoek:
Hoek Drukkracht
o o (montage horizontaal)
10 265 kg
20 545 kg
30 865 kg
40 1260 kg
50 1780 kg
60 2600 kg
70 4120 kg
80 8500 kg
90 montage vertikaal
nou ist misschien duidelijk waarom er een maximale montagehoek is.
-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2002-02-18 17:53 ]
Ik weet niet wanneer je mijn broer zijn gordel bevestiging hebt gezien maar hij heeft ze nu op de grond bij de achterklep. Maar wat raad jij ons aan voor een goede bevestigingspunt???
heb nog niets. mijn email is : c_overwijk@hotmail.com of anders <a href="mailto:catrinus@mail.com" target="_new">catrinus@mail.com</a>. De laatste is meer voor reclame en zo.
-----------------
Eat my dust
[ This message was edited by: catrinus on 2002-02-18 20:11 ]
Ik heb je test mail gekregen op mijn hotmail adres. Dus je kunt me daar ook op mailen. Ik lees vanavond wel wat je gemaild hebt omdat ik nu ga fitnessen.