Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Tuner
Contacteer:

Dag renault fans. Ik ben verder gegaan met het strippen en tunen van mijn auto en heb laatst mijn kleppendeksel opgehaald bij de verchromer. MOOI. Volgende maand wordt mijn site weer geupdate. Heb tijdelijk geen internet meer maar eind van de maand wel. En natuurlijk beginnen met mijn rijbewijs. Auto straks klaar en nog geen rijbewijs. :sad:
Dus volgende maand. MZZL
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-17 18:23 ]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik ben benieuwd hoe die straks wordt. Heb je al een spuiter gevonden voor je auto? En wat voor kleur wordt hij straks? Succes met je rijbewijs.
Anonymous

We zijn benieuwd !!
Tuner
Contacteer:

De auto wordt Ferrari geel. Heb al een spuiter. Alleen nog de achterspoiler en de luchtinlaten voor de motorkap en wat plekjes bijwerken. Donderdag eerste (legale)autorijles.
HotShot

Nieuwsgierig naar het kleppendeksel?

Ik heb al vast wat foto's van het deksel van mijn boertje online gezet. Daarnaast staan ook nog wat foto's van hoe de auto nu nog is (schrik niet). Daarnaast heb ik ook wat foto's van een project van mij on-line gezet. Ik heb overigens niet de moeite genomen een HTML paginatje te maken (sorry),

M'n broertjes foto's:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.r5gtturbo.nl/pics/restauratie/tuner" TARGET="_blank">www.r5gtturbo.nl/pics/restauratie/tuner</A><!-- BBCode End -->

Mijn foto's:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.r5gtturbo.nl/pics/restauratie/dabeast" TARGET="_blank">www.r5gtturbo.nl/pics/restauratie/dabeast</A><!-- BBCode End -->

Oh, dat werkt zo niet zonder HTMLetje, momentje!

[ This message was edited by: HotShot on 2002-01-26 23:17 ]
[ This message was edited by: HotShot on 2002-01-26 23:25 ]
Michel S.
Contacteer:

Even een hele onbeleefde vraag. Wat kost dat nou, het verchromen van je klepdeksel???? Als je niet wil antwoorden is dat natuurlijk ook geen probleem :smile:
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Maarten GTT

als ik zo die foto,s bekijk krijg ik steeds meer zin om te beginnen met de mijne binnen kort krijg ik de sleutel van de hobbie box en dan kan het feest beginnen :grin: :grin:
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Anonymous

Ben benieuwd naar het resultaat, ziet er wel gaaf uit dus zal wel lukken denk ik!

Suc6 Mellow!!
Tuner
Contacteer:

On 2002-01-26 23:32, Michel S.
wrote:
Even een hele onbeleefde vraag. Wat kost dat nou, het verchromen van je klepdeksel???? Als je niet wil antwoorden is dat natuurlijk ook geen probleem :smile:

Ik heb het "door een mannetje" laten doen en was fl 100,00. kwijt. Kan je nix van zeggen. Heb hem zelf gestraald op het werk.
Michel S.
Contacteer:

Das het betere werk, want je klepdeksel ziet er echt toppie uit. ik ga zoveel mogelijk onder mijn motorkap verchromen of spuiten. Hoe meer kleur hoe beter :smile:

mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Tuner
Contacteer:

Die ziekte begin ik ook te krijgen. Ben bezig dat buisje op de carburateur in elkaar te bakken van RVS. Wil nog een alloy waterreservoir bestellen bij mijn oom(ImproveTuning)Heb jij al wat verchroomd dan???
Tuner
Contacteer:

Heb nu een nieuw adres zoals je bij mijn signature kunt zien. Het opknappen van mijn renault blijft er gewoon opstaan. Beetje wat meer andere merken auto's. Blijft denk ik de site iets interesanter. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat het anders even weten door een E-mail of mijn gastenboek in te vullen.
Hagen
Contacteer:

Hoi,

Is het ook mogelijk om mijn kleppendekseltje van mijn gte te laten verchromen?
Ben al bezig geweest met polijsten, maar verchromen is nog mooier!
Steven
Car: M536

Tuurlijk, ff stralen, schuren en ff chromeurtje in de buurt zoeken.
Hagen
Contacteer:

Weet je nog een goed adres?
Anonymous

Als het goed is hoef je niet te stralen, ik laat altijd verchromen ergens waar ze alle zooi en roest er chemisch vanaf halen :grin:
Tuner
Contacteer:

Ik heb hem bij een kameraad laten verchromen en zelf gestraald. Ik weet niet of hij nog tijd heeft. Ik kan wel proberen. Als diegene die zijn kleppendeksel wil verchromen even door geeft. Dat weet hij ook wat hem te wachten staat. Shit. Ben ik weer niet anders dan anderen. :smile:
Anonymous

Wat dat betreft kun je beter iets hetzelfde hebben als een ander omdat je dan nog eens wat ervaring kunt uitwisselen :grin:
robert

effe off topic tuner,

maar jouw broertje moet zn gordels achter hoger monteren. Dit is gevaarlijk zo.
Bij een frontale botsing trekt de gordel de stoelleuning naar beneden, en wel met:

naar beneden drukkracht = botskracht x tan(hoek)

waarbij:
-Botskracht is bijvoorbeeld met 50 km tegen een muur zo 30 G. Als jij 75 weegt trek je makkelijk met 1500 kg (!) aan de gordels. En das GEEN geintje. Die getallen komen van gordeleisen bij botsingen van MAAR 50 kmu.
-Hoek: hoek tussen 'de horizontaal" de de montage richting.
-tan: das de tangens, die zit op je rekenmachine.

FF een tabelletje over het verband van de kracht waarmee de stoelleuning dan in elkaar wordt gedrukt en de montagehoek:

Hoek Drukkracht
o o (montage horizontaal)
10 265 kg
20 545 kg
30 865 kg
40 1260 kg
50 1780 kg
60 2600 kg
70 4120 kg
80 8500 kg
90 montage vertikaal

nou ist misschien duidelijk waarom er een maximale montagehoek is.

-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2002-02-18 17:53 ]
HotShot

Volgens mij kun je dan beter contact opnemen met Mr. Renault, aangezien zij daar een bevestigingspunt voor de gordel hebben gemaakt.

Eerst had ik de gordels bevestigd op het achterste gedeelte van de auto (daar waar de achterklep tegenaan komt), maar dat is niet stevig genoeg.

Waar monteerd de rest zijn gordels?
Tuner
Contacteer:

Ik weet niet wanneer je mijn broer zijn gordel bevestiging hebt gezien maar hij heeft ze nu op de grond bij de achterklep. Maar wat raad jij ons aan voor een goede bevestigingspunt???
catrinus

Ik zou ze op de originele gordel plaatsen vast zetten. Die zijn verstevigd voor de gordels zodat je de gordel bijv. niet uit de bodem scheurt.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Catrinus:

Heb je mail van mij gehad???
catrinus

Nope geen mail vandaag. alleen stomme reclame over vet verwijderen en vitaminepillen. Maar ik neem aan dat jij dat niet bent.
There will be plenty of time to rest when your dead
Merijn
Über-Spammer

Ik heb die mail niet vandaag gestuurd, maar vorige week al. Ik heb alleen geen reactie gehad, helaas. Niks binnen gehad?
catrinus

nee niets.
Merijn
Über-Spammer

Hmm... Dan vrees ik dat je mailadres niet klopt... :sad: Of Hotmail is wazig aan het doen. Heb je ICQ of MSN?
catrinus

nope
Merijn
Über-Spammer

Hmm... en je mailadres klopt wel degelijk? Dan mail ik je nog wel een keer... :smile:
Merijn
Über-Spammer

Als het goed is heb je nu mail... Check effe ter bevestiging, als je wil...
catrinus

heb nog niets. mijn email is : c_overwijk@hotmail.com of anders <a href="mailto:catrinus@mail.com" target="_new">catrinus@mail.com</a>. De laatste is meer voor reclame en zo.
-----------------
Eat my dust
[ This message was edited by: catrinus on 2002-02-18 20:11 ]
Merijn
Über-Spammer

Ik heb toch ongeveer 5 minuten geleden een mail gestuurd naar dat hotmailadres, maar goed. Ik zal die andere wel gebruiken dan... Wazig...
catrinus

Ik heb je test mail gekregen op mijn hotmail adres. Dus je kunt me daar ook op mailen. Ik lees vanavond wel wat je gemaild hebt omdat ik nu ga fitnessen.
Merijn
Über-Spammer

k, thanks... Fitness ze... :smile:
catrinus

Euh Merijn ik heb nog geen mail van jou gekregen. Wel van Arjen maar die mailt me elke dag:wink:.
Plaats reactie